Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24960000-1 Хімічна продукція різна. Хімічні речовини для обробки води: гіпохлорит натрію марки А, гідроксихлорид алюмінію (коагулянт) та флокулянт.
Очікувана вартість
22 999 600,00 UAH
UA-2023-12-28-009059-a e94e0830d4bd402ebc6e241b458948f3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Райнов

+380958991028 aleksandr8881r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03340989
Вебсайт: https://mgvk.dp.ua/
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, буд. 2-А
Контактна особа: Олександр Райнов
+380958991028
aleksandr8881r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
681 тонни
24960000-1 Хімічна продукція різна. Хімічні речовини для обробки води: гіпохлорит натрію марки А, гідроксихлорид алюмінію (коагулянт) та флокулянт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Тендерна документація

28 грудня 2023 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2023 16:12
Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000063 ● 2dbe5b090f4a43a7a4b5db1ed955b622
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 №43

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 21. UA-2023-12-28-009059-a, 28.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 17:21:13

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-28-009059-a, яка проведена Комунальним підриємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ТОВ «АКВА ТРАЙДЕНТ», з яким укладено договір від 25.12.2023 №84/12-23.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 14:56:02

На запит від 01 березня 2024 року

На ваш запит від 01 березня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної вами нумерації.
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості здійснено шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону активних бойових дій, у якій замовник перебував станом на дату укладення договору про закупівлю. При цьому будь-які документи стосовно обґрунтування розміру очікуваної вартості у замовника відсутні, оскільки наявність у замовника таких документів не передбачена жодним діючим нормативно-правовим актом. Документи з інформацією стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додаються (Додаток 1.pdf, Додаток 2.pdf, Додаток 3.pdf).
2. Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибір постачальника здійснено шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону активних бойових дій, у якій замовник перебував станом на дату укладення договору про закупівлю. При цьому документальне підтвердження аналізу ринку та критеріїв оцінки можливих потенційних постачальників товару у замовника відсутнє, оскільки наявність у замовника такого документального підтвердження не передбачена жодним діючим нормативно-правовим актом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ТРАЙДЕНТ"
#43942705
Переможець 22 999 600,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2023 16:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
84-12-23.pdf укладений
28 грудня 2023 16:25