Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (2 лоти)
Очікувана вартість
298 800,00 UAH
UA-2023-12-28-008560-a ● d1768214728f4c0e98ce1daecd9cf953
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 298 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
01 січня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Яка поставка відновленого товару ? Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (Код ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Дата подання: 29 грудня 2023 11:21
Дата відповіді: 01 січня 2024 15:51
Шановний Замовник, доброго дня! Вимога п. 7 Додаток 3 до тенедрної документації: "З метою уникнення поставки товару, який є відновленим та на підтвердження якості товару Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14 відповідно до вимог:- Скан копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування - Скан-копія діючого сертифікату ISO 14001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування".
Яка поставка відновленого товару ????? Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (Код ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (UA-2023-12-28-008560-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Організатори закупівлі розглянули Ваше питання та внесли зміни до тендерної документації цієї закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-28-008560-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 29 грудня 2023 10:51
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Добрий день. Шановний Замовнику, 28.12.2023 року було оголошено про відкриті торги з особливостями на закупівлю UA-2023-12-28-008560-a за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (2 лоти).
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «надати Лист авторизації від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta) або їх офіційних представництв або уповноважених представників на території України, адресовані Замовнику, які містять підтвердження повноваження Учасника щодо надання послуг поточного ремонту і технічного обслуговування принтерів та багатофункціональних пристроїв.
Підтвердження партнерського статусу Учасника від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta). Копія сертифікату про партнерство, або інформаційний лист від компанії або її офіційного представництва в Україні з підтвердженням партнерського статусу, або підтвердження партнерського статусу Учасника в зазначеному вище листі авторизації, завірені підписом уповноваженої посадової особи.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказані Авторизаційні листи є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаних Авторизаційних листів обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
У разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «надати Лист авторизації від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta) або їх офіційних представництв або уповноважених представників на території України, адресовані Замовнику, які містять підтвердження повноваження Учасника щодо надання послуг поточного ремонту і технічного обслуговування принтерів та багатофункціональних пристроїв.
Підтвердження партнерського статусу Учасника від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta). Копія сертифікату про партнерство, або інформаційний лист від компанії або її офіційного представництва в Україні з підтвердженням партнерського статусу, або підтвердження партнерського статусу Учасника в зазначеному вище листі авторизації, завірені підписом уповноваженої посадової особи.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказані Авторизаційні листи є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаних Авторизаційних листів обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
У разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 січня 2024 15:10
Повідомляємо, що Ваша вимога розглянута. Інформуємо, що відсутні підстави для її задоволення.
У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:
«7. З метою уникнення поставки товару, який є відновленим та на підтвердження якості товару Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14 відповідно до вимог:
- Скан копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування
- Скан-копія діючого сертифікату ISO 14001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування
8. Лист авторизації від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta) або їх офіційних представництв або уповноважених представників на території України, адресовані Замовнику, які містять підтвердження повноваження Учасника щодо надання послуг поточного ремонту і технічного обслуговування принтерів та багатофункціональних пристроїв.
9. Підтвердження партнерського статусу Учасника від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta). Копія сертифікату про партнерство, або інформаційний лист від компанії або її офіційного представництва в Україні з підтвердженням партнерського статусу, або підтвердження партнерського статусу Учасника в зазначеному вище листі авторизації, завірені підписом уповноваженої посадової особи.».
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Метою застосування є вибір найкращої пропозиції з оцінкою не тільки кількісної а і якісної оцінки. Неможливо виключно по ціні оцінити ризики при здійсненні закупівлі з наявністю сервісного обслуговування, достатньої штатної чисельності, якісних, екологічних норм, норм щодо безпеки та захисту інформації яка стане відомою при виникненні договірних відносин, гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Сертифікація ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001 є вільними для отримання на території України і показують що учасник відповідає вимогам до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, з оцінкою ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації, підприємство відповідає екологічним нормам та показникам, з якісною системою управління.
Сертифікація Міжнародної організації зі стандартизації яка є міжнародною організацією, метою діяльності якої є ратифікація розроблених спільними зусиллями делегатів від різних країн стандартів Україна є членом зазначеної організації.
Усі стандарти періодично переглядаються ISO, щоб переконатися, що вони все ще відповідають вимогам ринку.
Сертифікат ISO проводиться відповідно до міжнародних стандартів, які встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації.
З метою забезпечення надання якісних послуг Замовник вимагає надання документів зазначених у п. 8,9 Додатку 3 до тендерної документації.
У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:
«7. З метою уникнення поставки товару, який є відновленим та на підтвердження якості товару Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14 відповідно до вимог:
- Скан копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування
- Скан-копія діючого сертифікату ISO 14001:2015 або вище щодо відповідності учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування
8. Лист авторизації від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta) або їх офіційних представництв або уповноважених представників на території України, адресовані Замовнику, які містять підтвердження повноваження Учасника щодо надання послуг поточного ремонту і технічного обслуговування принтерів та багатофункціональних пристроїв.
9. Підтвердження партнерського статусу Учасника від виробників принтерів та багатофункціональних пристроїв (HP, Xerox, Konica Minolta). Копія сертифікату про партнерство, або інформаційний лист від компанії або її офіційного представництва в Україні з підтвердженням партнерського статусу, або підтвердження партнерського статусу Учасника в зазначеному вище листі авторизації, завірені підписом уповноваженої посадової особи.».
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Метою застосування є вибір найкращої пропозиції з оцінкою не тільки кількісної а і якісної оцінки. Неможливо виключно по ціні оцінити ризики при здійсненні закупівлі з наявністю сервісного обслуговування, достатньої штатної чисельності, якісних, екологічних норм, норм щодо безпеки та захисту інформації яка стане відомою при виникненні договірних відносин, гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Сертифікація ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001 є вільними для отримання на території України і показують що учасник відповідає вимогам до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, з оцінкою ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації, підприємство відповідає екологічним нормам та показникам, з якісною системою управління.
Сертифікація Міжнародної організації зі стандартизації яка є міжнародною організацією, метою діяльності якої є ратифікація розроблених спільними зусиллями делегатів від різних країн стандартів Україна є членом зазначеної організації.
Усі стандарти періодично переглядаються ISO, щоб переконатися, що вони все ще відповідають вимогам ринку.
Сертифікат ISO проводиться відповідно до міжнародних стандартів, які встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації.
З метою забезпечення надання якісних послуг Замовник вимагає надання документів зазначених у п. 8,9 Додатку 3 до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з заправки, відновлення картриджів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 199 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 999,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з заправки, відновлення картриджів
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 15:47 |
Зміни до Тендерної документації.docx |
01 січня 2024 15:47 |
ТД зі змінами.doc |
01 січня 2024 15:47 |
Зміни додаток 3.doc |
01 січня 2024 15:47 |
додаток 3 зі змінами.doc |
28 грудня 2023 15:50 |
Додаток 5.doc |
28 грудня 2023 15:50 |
Лот 1 Додаток 2.doc |
28 грудня 2023 15:50 |
ТД 2024 Заправка картриджів.doc |
28 грудня 2023 15:50 |
Лот 1 Додаток 4 Проєкт договору.docx |
28 грудня 2023 15:50 |
додаток 3.doc |
28 грудня 2023 15:50 |
Лот1 Додаток 1.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
199 740,00
UAH з ПДВ
|
199 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
199 740,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2024 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:57
|
Договір_25.PDF | укладений |
19 січня 2024 11:47
|