Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://hmilnyk-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 13:21 |
ТД - яйця (2024).docx | |
28 грудня 2023 13:21 |
ТД - яйця (2024).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-24-000010 ● 2698230abe05470ab128009ea15b031a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2024 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 №7-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.01.2024 №7-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-28-005503-a 28.12.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 15:02:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі яєць курячих свіжих, вищого ґатунку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-005503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-12-28-005503-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
4. Яким чином учасником торгів ФОП Столярчук О.М. виконано вимоги підпункту (в) пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужності, яка використовується на будь-якій стадії обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, зокрема потужностей орендованих транспортних засобів (Mercedes-Benz Sprinter 411 CDI та Volkswagen transporter), інформація про які зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 23:54:03
Відповідь на запит
На Ваш запит від 02.02.2024 Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
Крім того, від учасника ринка була надана цінова пропозиція щодо вартості предмету закупівлі (сканкопія додається).
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не розміщувалось.
3) Під час оголошення відкритих торгів було допущено технічну помилку у зв’язку з чим не була зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
4) Згідно підпункту «в» пункту 5 додатку 3 до тендерної документації Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Столярчук О.М. надала у складі пропозиції інформаційну довідку від Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області (файл у складі пропозиції «Реєстрація потужності ФОП Столярчук О.М..pdf»), де вказано зокрема: найменування оператора ринку – ФОП Столярчук Оксана Миколаївна; адреса потужності – тупик Тяжилівський, 1-Є, м. Вінниця, Вінницька область, 21000; вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності – торгівля, транспортування та/або зберігання харчових продуктів, особистий реєстраційний номер – r-UA-02-28-2547.
Таким чином, ФОП Столярчук О.М. надала у складі пропозиції підтвердження реєстрації потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Оскільки відповідно до виду діяльності ФОП Столярчук О.М. (як оператора ринку), який зареєстрований у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, входить транспортування харчових продуктів, тому ФОП Столярчук О.М. не надавала у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей орендованих транспортних засобів (Mercedes-Benz Sprinter 411 CDI та Volkswagen transporter). Крім того, це не передбачено підпунктом «в» пункту 5 додатку 3 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради зобов'язується в подальшому не допусти порушення виявлених вимог. Крім того з метою недопущення в подальшому виявлених вимог уповноважену особу Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради буде направлено на навчання у сфері публічних закупівель.
2024-02-19 23:11:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 4-1 Постанови №710.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна |
1 130 000,00
UAH з ПДВ
|
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна #2328105303 |
Переможець |
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 22:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 04:22
|
Договір №43 - ФОП Столярчук (яйця).pdf | укладений |
18 січня 2024 04:20
|