Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги технічного обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю в русі (WIM) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), км 247+432 та М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький), км 440+528 (експлуатаційне утримання).
Очікувана вартість
12 522 000,00 UAH
UA-2023-12-28-005412-a ● 94ef4c60069c4b8b925c0de29e6898fc
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | Україна , Вінницька обл., Вінниця, |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій 380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 12 522 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника процедури закупівлі, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 375660 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Сума банківської гарантії становить 2% від вартості договору. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія вступає в силу (дата) з моменту її видачі, але у будь якому випадку до моменту укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 календарних днів Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити ствердження, що для забезпечення належного виконання своїх зобов’язань за зазначеним договором закупівлі Принципал повинен надати на користь Бенефіціара банківську гарантію. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги технічного обслуговування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю в русі (WIM) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), км 247+432 та М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький), км 440+528 (експлуатаційне утримання).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 90 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 календарних днів. Остаточний розрахунок 10% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 календарних днів. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 90 |
Надання послуг | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 90 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 календарних днів. Остаточний розрахунок 10% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 календарних днів. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 11:14 |
BOQ Вінниця.pdf | |
02 січня 2024 11:14 |
1) Тендерна документація - зміни.docx | |
02 січня 2024 11:14 |
1) Зміни доТД Протокол.doc | |
02 січня 2024 11:14 |
1) Додаток 5 Проект договору - зміни.docx | |
28 грудня 2023 17:00 |
u_6_КД_ПВР.xls | |
28 грудня 2023 17:00 |
u_6_КД_BoQ.xls | |
28 грудня 2023 17:00 |
u_5_КД_ПВР.xls | |
28 грудня 2023 17:00 |
u_5_КД_BoQ.xls | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 2 Інші вимоги.docx | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 5 Проект договору.docx | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Тендерна документація.docx | |
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 3 Відсутність підстав пунк 47.doc |
02 січня 2024 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 січня 2024 11:14 |
BOQ Вінниця.pdf
|
||||||
02 січня 2024 11:14 |
1) Тендерна документація - зміни.docx
|
||||||
02 січня 2024 11:14 |
1) Зміни доТД Протокол.doc
|
||||||
02 січня 2024 11:14 |
1) Додаток 5 Проект договору - зміни.docx
|
||||||
28 грудня 2023 17:00 |
u_6_КД_ПВР.xls
|
||||||
28 грудня 2023 17:00 |
u_6_КД_BoQ.xls
|
||||||
28 грудня 2023 17:00 |
u_5_КД_ПВР.xls
|
||||||
28 грудня 2023 17:00 |
u_5_КД_BoQ.xls
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 2 Інші вимоги.docx
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 4 Технічне завдання.docx
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 5 Проект договору.docx
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Тендерна документація.docx
|
||||||
28 грудня 2023 13:15 |
1) Додаток 3 Відсутність підстав пунк 47.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-28-005412-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7", Код ЄДРПОУ:44457857
Дата подання: 29 грудня 2023 11:46
Щодо проекту Договору
Шановний Замовнику, умовами п.4.1. проекту Договору (Додаток 5 до тендерної документації) передбачено наступне: «…Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 календарних днів. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 календарних днів.». Враховуючи що Договором встановлено довготривалий строк надання усіх послуг - 3 (три роки) до 31.12.2026 року, просимо виключити з проекту Договору вказані умови щодо можливості відтермінування здійснення остаточного розрахунку за надані послуги до завершення надання УСІХ послуг, оскільки подібна відстрочка отримання 20% щомісячної оплати у передбачений проектом договору спосіб призведе ускладнення фінансування поточних зобов’язань Виконавця та до економічно недоцільних втрат від знецінення коштів. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2024 10:49
Замовник вніс зміни в Тендерну документацію та Проект договору та продовжив строк подання пропозицій до 10.01.2024 р. 15:00
Номер вимоги: UA-2023-12-28-005412-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7", Код ЄДРПОУ:44457857
Дата подання: 04 січня 2024 15:34
Щодо суми коштів на покриття ризиків
Згідно п. 6.4 «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (Методика) Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Пунктом 6.7. Методики передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі, вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні. У пункті 6.8 Методики вказано, що кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, у розмірі, передбаченому інвесторською кошторисною документацію і вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні і є лімітом для компенсації витрат підрядника, пов'язаних з інфляційними процесами.
Проте, тендерна документація не містить даних про суми коштів на покриття ризиків та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, які мають бути розраховані Замовником відповідно до Розділу IV Методики .
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до настанов Методики та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Проте, тендерна документація не містить даних про суми коштів на покриття ризиків та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, які мають бути розраховані Замовником відповідно до Розділу IV Методики .
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до настанов Методики та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 січня 2024 15:13
Замовник прийняв рішення відмінити торги через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг з технічними характеристиками, які не повністю відповідають завданню такої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-12-28-005412-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7", Код ЄДРПОУ:44457857
Дата подання: 04 січня 2024 15:35
Щодо даних для метрологічної повірки із залученням уповноваженого органу сертифікації
Згідно п. 4 Додатку ІІ ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ) ТА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації, не містить даних, необхідних для розрахунку суми коштів, які мають бути передбачені для проведення робіт з метрологічної повірки із залученням уповноваженого органу сертифікації Інформаційно-телекомунікаційної системи (ІТС) «Автоматизована система зважування ТЗ у русі (WIM)» підсистеми вагового контролю, підсистеми габаритного контролю та підсистеми ідентифікації транспортних засобів з наданням відповідних свідоцтв, що підтверджують відповідність Інформаційно-телекомунікаційної системи (ІТС) «Автоматизована система зважування ТЗ у русі (WIM)» відповідно до вимог нормативних документів, таких як:
• ДСТУ OIML R 134-1:2010 (OIML R 134-1:2006, IDT) «Прилади автоматичні для зважування дорожніх транспортних засобів в русі та вимірювання навантаження на вісь, Частина 1. Загальні технічні вимоги та методи випробування»;
• ДСТУ OIML R 129:2019 Засоби вимірювання багатокоординатні (OIML R 129:2000, IDT);
• ДСТУ 8809:2018. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відео фіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
• ДСТУ OIML R 134-1:2010 (OIML R 134-1:2006, IDT) «Прилади автоматичні для зважування дорожніх транспортних засобів в русі та вимірювання навантаження на вісь, Частина 1. Загальні технічні вимоги та методи випробування»;
• ДСТУ OIML R 129:2019 Засоби вимірювання багатокоординатні (OIML R 129:2000, IDT);
• ДСТУ 8809:2018. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відео фіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 січня 2024 15:14
Замовник прийняв рішення відмінити торги через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг з технічними характеристиками, які не повністю відповідають завданню такої закупівлі.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 15:17 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 січня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку із виявленням в процесі проведення торгів необхідності включення обсягів робіт, що не були враховані в Технічному завданні, які мають бути передбачені для проведення робіт з метрологічної повірки із залученням уповноваженого органу сертифікації Інформаційно-телекомунікаційної системи (ІТС) «Автоматизована система зважування ТЗ у русі (WIM)» підсистеми вагового контролю, підсистеми габаритного контролю та підсистеми ідентифікації транспортних засобів з наданням відповідних свідоцтв, що підтверджують відповідність Інформаційно-телекомунікаційної системи (ІТС) «Автоматизована система зважування ТЗ у русі (WIM)» відповідно до вимог нормативних документів, таких як: • ДСТУ OIML R 134-1:2010 (OIML R 134-1:2006, IDT) «Прилади автоматичні для зважування дорожніх транспортних засобів в русі та вимірювання навантаження на вісь, Частина 1. Загальні технічні вимоги та методи випробування»; • ДСТУ OIML R 129:2019 Засоби вимірювання багатокоординатні (OIML R 129:2000, IDT); • ДСТУ 8809:2018. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відео фіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні. В зв’язку з вищенаведеним, Замовник прийняв рішення відмінити торги через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг з технічними характеристиками, які не повністю відповідають завданню такої закупівлі. |
Документи:
05 січня 2024 15:17
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 15:17
|
1) Протокол відміни торгів.docx |