Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189535 |
Місцезнаходження: | 48100, Україна , Тернопільська обл., місто Теребовля, ВУЛИЦЯ ГЛЕЩАВЕЦЬКА, будинок 68 |
Контактна особа: |
Ольга Дереш +380673135241 psuxinternat@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 11:55 |
Тендерна.docx | |
28 грудня 2023 11:55 |
Тендерна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000024 ● 8403c8f0f69d442ca43e9ba4dc4ef175
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 19-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.04.2024 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-12-28-003988-a від 28.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 17:25:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ковбаса варена 1 ґатунку, Ковбаса напівкопчена «Краківська»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-003988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. У підпункті 7 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що «… Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є: … документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір про дезінфекцію, акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за грудень 2023 року...».
Моніторингом тендерної пропозиції ФОП Гнатьо В. М. встановлено, що діючий договір про дезінфекцію та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за грудень 2023 року відсутні у складі пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Гнатьо В. М. вимогам додатку № 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 11:46:52
Відповідь на звернення
Надаємо відповідь на звернення
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань покладених на Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат в наслідок проведення моніторингу було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 17.01.2024 № 14 шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 18.04.2024 року.
2024-04-19 11:26:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2024-04-22 11:17:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГНАТЬО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" |
139 076,00
UAH з ПДВ
|
138 196,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БІЛАН КРІСТІНА АНАТОЛІЇВНА" |
154 600,00
UAH з ПДВ
|
139 075,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГНАТЬО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" #2676006079 |
Переможець |
138 196,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 11:23
|
додаткова угода.pdf | укладений |
19 квітня 2024 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 15:10
|
Договір 14.pdf | укладений |
17 січня 2024 15:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
138 196,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язань покладених на Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат в наслідок проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.04.2024 року вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання цього договору шляхом укладення додаткової угоди. |