Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне авіаційне підприємство "Україна" |
Код ЄДРПОУ: | 25196197 |
Вебсайт: | https://saeukraine.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 08303, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул.Київський Шлях, будинок 2 |
Контактна особа: |
Лариса Бондаренко +380459597104 l.bondarenko@dap.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 80 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60420000-8: Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 11:23 |
ТД_Виконання літерних перевезень та резервування ПС (Редакція 01).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000014 ● 6f40aa47d0be452097e97de39e5f5217
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-12-28-003200-a 28.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 08:53:01
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-003200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 16:53:00
Пояснення на запит
На підставі рішення про початок моніторингу, опублікованого 26 січня о 14:18, наказ Державної аудиторської служби України від 25.01.2024 № 14 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 60420000-8. Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень (послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень), id UA-2023-12-28-003200-a, після опрацювання запиту Замовником щодо надання пояснення (далі – Пояснення), опублікованого 30.01.2024 о 08:53, та на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) надаємо Пояснення на запит Листом № 01-20/165 від 01.02.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне авіаційне підприємство «Україна» (далі – ДАП «Україна», Замовник) відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку моніторингу (id моніторингу UA-M-2024-01-26-000014) (далі – Висновок), оприлюдненого Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель 15.02.2024 о 16:33 щодо закупівлі «ДК 021:2015 – 60420000-8 Послуги з нерегулярних авіаційних перевезень (послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень)» (далі – Закупівля), id закупівлі: UA-2023-12-28-003200-a.
2024-02-21 14:27:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-28-003200-a оскаржується у Київському окружному адміністративному суді. |
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/14366/24 |
Дата відкриття провадження: | 29 квітня 2024 |
Документи:
24 жовтня 2024 11:45
|
Електронний підпис |
24 жовтня 2024 11:42
|
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 23.10.2024.pdf |
30 квітня 2024 09:49
|
Ухвала_320_14366_24 від 29.04.2024.pdf |
28 лютого 2024 14:32
|
Картка руху заяви.pdf |
28 лютого 2024 14:32
|
Позовна заява.pdf |
24 жовтня 2024 11:45
|
Електронний підпис |
30 квітня 2024 09:50
|
Електронний підпис |
28 лютого 2024 14:41
|
Електронний підпис |
24 жовтня 2024 11:42
|
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 23.10.2024.pdf |
30 квітня 2024 09:49
|
Ухвала_320_14366_24 від 29.04.2024.pdf |
28 лютого 2024 14:32
|
Картка руху заяви.pdf |
28 лютого 2024 14:32
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП |
78 761 700,00
UAH з ПДВ
|
78 761 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП #41403314 |
Переможець |
78 761 700,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:01
|
№ 4525 від 25.01.2024.pdf | укладений |
25 січня 2024 15:59
|