Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
Контактна особа: |
Ковтун Тетяна Василівна 380442398737 tetianatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 310 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 553,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється для задоволення потреби 2024 року відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата протягом 30-ти днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 08:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 08:47 |
ТД -Біовідходи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Дуже цікаво на підставі якої інформації та завдяки використанню яких ресурсів Ви встановили ціну Вашої закупівлі? Згідно інформації, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) очікувана вартість закупівлі становить: 1 310 600,00 грн. з ПДВ и це БЕЗ врахування проведення пониження за результатами аукціону. В свою чергу, технічними вимогами Вашої тендерної документації встановлена загальна кількість предмету у розмірі 65 550 кг. Провивши нетяжкі арифметичні дії Ви можете отримати тариф в діапазоні 20 грн. за 1 кг. Послуг і це знов таки БЕЗ аукціону. Підкажіть, Ви, як відповідальний Замовник, зацікавлений у тому, щоб з Вашим предметом закупівлі здійснювались збирання, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізацію небезпечних медичних відходів чи щоб його просто вивозили у невідомому напрямку? Вимагаємо відкоригувати очікувану вартість закупівлі відповідно до реальних ринкових цін на надання послуг з небезпечними відходами.
Згідно з вищезазначеним та на підставі отриманої інформації та документів замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі на рівні 1 310 600,00 грн. з ПДВ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000035 ● 702e177e7c4c4d05841ad3ed41bdd2df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-12-28-000334-a 28.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:58:39
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 17:17:08
Запит замовнику на пояснення
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, підпунктом 1 пункту 4 Додатку тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, небезпечних відходів, які на момент Оголошення торгів, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
1 310 600,00
UAH з ПДВ
|
1 310 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
1 310 600,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 11:11
|
Дог 15-01-2 від 15.01.24 ТОВ Олестас ЕКО заг 2240.pdf | укладений |
16 січня 2024 11:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій «В»(органні відходи,гострі предмети, медичні вироби) з наданням пакувальної тари) | 50000 | кілограм |
20,00
UAH з ПДВ
|
Код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій «В» (препарати крові та біологічні рідини) з наданням пакувальної тари) | 15000 | кілограм |
20,00
UAH з ПДВ
|
Код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій «С» (первинна упаковка лікарських засобів) з наданням пакувальної тари) | 500 | кілограм |
20,00
UAH з ПДВ
|
Код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації фармацевтичних відходів з наданням пакувальної тари) | 30 | кілограм |
20,00
UAH з ПДВ
|