Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
10 773 404,22 UAH
UA-2023-12-27-012481-a 8371839f8ca346f78397d0842a81f601
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергєєнков

+380442067433 tenderdrr5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сергєєнков
+380442067433
tenderdrr5@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Києво-Мироцька 104Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

27 грудня 2023 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000021 ● 172e24423ac54548afb98aae1f9f8665
  • Статус: завершено ● Дата: 17 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-12-27-012481-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 18:02:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-012481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проекту «Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)», в частині включення додаткових обсягів робіт, зокрема: промазування і розшивання швів плит перекриття та балконів розчином знизу; посилення несучих конструкцій балкону; улаштування основи під штукатурку циліндричних колон, балок, карнизів та інших дрібних поверхонь з металевої сітки по каркасу з обмазуванням розчином; улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 100 м; у лаштування суцільної теплоізоляції та звукоізоляції з плит або матів; поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу; установлення дверних коробок в кам'яних стінах; заповнення віконних прорізів готовими блоками; установлення пластикових під в іконних дошок; утеплення (відновлення) фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією «CEREZIT»; прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб; утеплення покрівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 19:39:53

Відповідь на запит

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального ремонту з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Додаткові роботи) відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» № 1005/КЕ/2023 від 15 грудня 2023 (реєстраційний номер EX01:2325-4924-8486-7849) (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» від 16 червня 2023 р. №534- р. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Під час виконання робіт з Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді було виявлено додаткові обсяги робіт, які не передбачені основним договором № 129-23 від 22.08.2023. У зв’язку з цим, виникла необхідність у коригуванні проєктної документації. Враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті, основному договорі № 152-23 від 12.09.2023 укладеному за результатами закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-11-011314-a), основному робочому проєкті; відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» № 1181/КЕ/2023 від 20 грудня 2023 (реєстраційний номер EX01:1992-6396-8729-6396) у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті, основному договорі № 129-23 від 22.08.2023 укладеному за результатами закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-012274-a), основному робочому проєкті; відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» № 1005/КЕ/2023 від 15 грудня 2023 (реєстраційний номер EX01:2325-4924-8486-7849) у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з підсиленням несучих конструкцій багатоквартирного житлового будинку по вул. Києво-Мироцька, 104Б м. Буча, Бучанського району, Київської області. Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» (далі – Об’єкт) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-19-012274-a);
- вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків від ціни Основного договору про закупівлю (вартість Основного договору складає 24 010 622,01 грн з ПДВ, а вартість додаткових робіт складає 10 773 404,22 грн. з ПДВ);
- закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю «БК-БУДГРУП» (далі – Підрядник);
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об’єкту та які є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за Основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок – збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК-БУДГРУП"
#39662835
Переможець 10 773 404,22
UAH з ПДВ
27 грудня 2023 17:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2024 16:18
ДУ № 1 до договору №129-1-23 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
11 квітня 2024 16:17
Договір №129-1-23 від 26.12.2023.pdf укладений
27 грудня 2023 17:52
Обгрунтування підстав.pdf укладений
27 грудня 2023 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 129/1-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML