Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий з масовою часткою жиру 50%, сир кисломолочний ваговий 9% жирності)
Очікувана вартість
242 982,00 UAH
UA-2023-12-27-011748-a ● 00fed79d77b54a4594df2d8698ff3e3f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УЖГОРОДСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ЯЛИНКА" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33125042 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 3 |
Контактна особа: |
Віталія Шоляк +380956288469 vitaliias85@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 242 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 214,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
сир твердий з масовою часткою жиру 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Нахімова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1300 кілограм
сир кисломолочний ваговий 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Нахімова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату Товару. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:15540000-5 Сирні продукти (сир твердий з масовою часткою жиру 50%, сир кисломолочний ваговий 9% жирності) | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 15:44 |
зміни до тендерої документації.doc | |
29 грудня 2023 15:44 |
зміни до тендерої документації.doc | |
29 грудня 2023 15:44 |
додаток №3 зі змінами.docx | |
29 грудня 2023 15:44 |
додаток №3 зі змінами.docx | |
27 грудня 2023 16:56 |
Оголошенння сир.doc | |
27 грудня 2023 16:56 |
Оголошенння сир.doc | |
27 грудня 2023 16:56 |
ТД сир 2024.doc | |
27 грудня 2023 16:56 |
ТД сир 2024.doc | |
27 грудня 2023 16:56 |
договір (1).docx | |
27 грудня 2023 16:56 |
договір (1).docx |
29 грудня 2023 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2023 15:44 |
зміни до тендерої документації.doc
|
|||
29 грудня 2023 15:44 |
зміни до тендерої документації.doc
|
|||
29 грудня 2023 15:44 |
додаток №3 зі змінами.docx
|
|||
29 грудня 2023 15:44 |
додаток №3 зі змінами.docx
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
Оголошенння сир.doc
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
Оголошенння сир.doc
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
ТД сир 2024.doc
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
ТД сир 2024.doc
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
договір (1).docx
|
|||
27 грудня 2023 16:56 |
договір (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неконкурентні торги
Дата подання: 27 грудня 2023 19:15
Дата відповіді: 29 грудня 2023 17:54
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, звертаємось до Вас з вимогою прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у ТД, які обмежують коло потенційних учасників, чим унеможливлюють економію бюджетних коштів, які на сьогоднішній день є і так дефіцитними. Зазначені Вами вимоги є надуманими та такими, що оформлені під конкретного виробника, а саме ТОВ РАДИВИЛІВ. Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимогами, що обмежують конкуренцію є вимоги Додатку 3: 1) Акт Держпродспоживслужби, складений не раніше ЛИСТОПАДА 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень. У випадку якщо Учасник не є виробником, Учасник надає зазначений документ від безпосереднього виробника запропонованого товару. Виробники не проводять перевірку на вимогу Замовника, планова перевірка проводиться 1 раз на рік, на час військового стану взагалі не проводиться, а позапланова може бути проведена, але враховуючи Вашу вимогу термін її проведення складе не менше місяця. Виробник зобов'язаний подати запит на проведення перевірки, який розглядатиметься 10 робочих днів, після розгляду буде призначено перевірку в термін 30 календарних днів. Виходячи з викладеного, конкретика надати за минулий період Акт перевірки і не раніше листопада є дискримінаційним, так як його зможе надати лише Учасник, який здійснив перевірку у цей період. 2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива,що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Зазначені категорії харчового ланцюга наявні лише у виробника молочної продукції ТОВ РАДИВИЛІВ, чим прослідковується корупційні дії замовника. Вимагається надати сертифікт на виробника, але яким чином виробник зобовязаний здійснювати діяльність з зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива. Даною вимогою ви обмежуєте не то, що ФОП який не має прямого контакту з виробником, а працює через Торговий дім, дистриб'ютора, звичайного комерсанта, там як логістика в локацію потенційного Учасника у заводу не передбачена, а й ЗАВОД, який є виробником предмета закупівлі, та не здійснює діяльність з транспортування, реалізації оптової чи роздрібної, та особливо спреду та морозова, а прийняти участь у Вашій закупівлі не зможе. 3) Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Як можна вимагати наявність чинності сертифікату на весь період часу, якщо його дія може закінчитись у 2,3,4 кварталі наступного року!? Це всеодно, що у нашої Верховної ради закінчаться повноваження у 1-му кварталі наступного року, а ми скажемо робіть, що хочте, але дайте документи, який підтвердже дійсність до кінця наступного року. Такі вимоги Замовників відображають одне з двух, або розроблена документація під конкретного учасника (у даному випадку ТОВ РАДИВИЛІВ), або некомпетентність Уповноваженої особи. 4). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Аналогічно попередній вимозі. 5) З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару. Шановний Замовник зазначений сертифікат рекомендуємо отримати Вам, так як з Вашої ТД вбачається відсутність жодної протидії корупції, а лише її прояв, чим відсутня можливість ефективної еконої бюджетних коштів. 6) Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару. Даний сертифікат використовується в підприємствах фінансової діяльності, а не в процесі виробництва молочних продуктів, жодного впливу на якість молока він не має. 7) Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції. Зазначений сертифікат входит в склад сертифікату ДСТУ ISO 22000 яким передбачено аналіз Крок вперед - крок назад, чим досягається безпечність ланцюга як постачання продукції так і її отримання, та контролюється Критичними точками в даних процесах. 8) Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю.Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. НА дану вимогу повідомляємо, що договірних зобов'язань з виробником не маємо, але отримаємо їх продукції від інших підприємств господарського процесу з накладною, ТТН та документами, що посвідчують якість. Постачає питання, навіщо даною вимогою обмежувати коло потенційних учасників? знову прояв корупційних дій. Виходячи з викладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників. У разі не внесення змін до ТД будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник у Тендерній документації (додаток №3) вимагає сертифікати чинні на момент подачі пропозиції, а не чинні протягом усього строку поставки товару. Звідки Учасник взяв дану інформацію. Замовник є закладом освіти, а Товар, що закуповується призначений для харчування дітей в закладі освіти. Таким чином, вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар який він пропонує належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. При цьому всі Учасники, які є виробниками товару мають рівні права в отриманні таких сертифікатів, а учасники, які не є виробниками та діють через посередників, мають рівні права у виборі добросовісного контрагента, який виробляє товар належної якості. Таким чином, Замовник не має наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару. Водночас, з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником будуть внесені зміни до ТД, без погіршення якісних характеристик предмета закупівлі.
згода
Дата подання: 28 грудня 2023 14:16
Дата відповіді: 29 грудня 2023 17:53
Повніст'ю згідний з вимогою, що розміщена вище. Молочку вони прописують під одного, рибу під іншого.
Відповідь: Замовник є закладом освіти, а Товар, що закуповується призначений для харчування дітей в закладі освіти. Таким чином, вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар який він пропонує належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. При цьому всі Учасники, які є виробниками товару мають рівні права в отриманні таких сертифікатів, а учасники, які не є виробниками та діють через посередників, мають рівні права у виборі добросовісного контрагента, який виробляє товар належної якості. Таким чином, Замовник не має наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару. Водночас, з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником будуть внесені зміни до ТД, без погіршення якісних характеристик предмета закупівлі.
неконкурентні торги
Дата подання: 30 грудня 2023 12:53
Дата відповіді: 02 січня 2024 19:59
Шановний замовник, дякую за внесені зміни, які Вам прописав, на нашу суб’єктивну думку, юрист Радивилівмолоко (такі самі відповіді, слово в слово, просліджуються у відповідях інших бюджетних установ Закарпатської області по молокопродуктам) На нашу думку і так є дискримінація потенційних учасників 1).З приводу акту Держпродспоживслужби: Замовник не має право вимагати проведення державного контролю Держпродспоживслужби Виробника один раз протягом року, щоб ми змогли предоставити акт. Якщо в плані перевірки 2023 року Держпродспоживслужби не було Виробника, то і акту не буде. Чи Виробник був зобов’язаний замовити таку перевірку чекаючи дискримінаційні вимоги Замовника? При чому ми не відмовляємося підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар, який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо, бо немає наміру створювати ризики для дітей. 2) З приводу надання Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Він повинен бути чинним лише на момент розкриття пропозицій а не протягом усього строку поставки товару. Замовник знає, що ці Сертифікати видаються на 3 роки, отже термін дії його може скінчитися, до прикладу, в листопаді 2024 року і тоді Виробник виготовить новий сертифікат. З приводу надання Сертифікату виданого на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT ), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) , та Сертифікату виданого на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)., який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та ЧИННИЙ ПРОТЯГОМ УСЬОГО СТРОКУ ПОСТАВКИ ТОВАРУ - є необов’язковими для поставки продукції, так як якість продукції буде підтвердженна з кожною поставляємою партією декларацією виробника, протоколом випробувань, тощо. При сумнівності Замовника в якості поставляємої продукції, він зможе перевірити якість продукції за наш рахунок в акредитованій лабораторії. Просимо довнести зміни у ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Ще раз нагадуємо що замовник проводить закупівлю товарів для дітей.
1. Поміж основних документів, до участі в тендері Замовник може вимагати додаткові документи.
2. Замовник просить сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000 який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та ЧИННИЙ НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ.
3. Замовник просить Сертифікат на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001 який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та ЧИННИЙ НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ,
ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УГАВУ ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ.
1. Поміж основних документів, до участі в тендері Замовник може вимагати додаткові документи.
2. Замовник просить сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000 який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та ЧИННИЙ НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ.
3. Замовник просить Сертифікат на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001 який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та ЧИННИЙ НА МОМЕНТ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ,
ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УГАВУ ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
242 982,00
UAH з ПДВ
|
242 982,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
242 982,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:50
|
Дог 2.pdf | укладений |
11 січня 2024 15:44
|