Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» |
Код ЄДРПОУ: | 36849291 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13 |
Контактна особа: |
Семенець Оксана Миколаївна +380487669079 oodbvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
27 грудня 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 16:33 |
Протокол укладення договору.pdf | |
27 грудня 2023 16:33 |
Обгрунтування.pdf | |
27 грудня 2023 16:33 |
Наказ.pdf | |
27 грудня 2023 16:33 |
Звіт про договір про закупівлю_ укладений без використання електронної системи Договір .pdf | |
27 грудня 2023 16:33 |
Звіт UA-2023-12-18-022482-a.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000111 ● 9388b61dda944b4095d2e85db2ff160d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 20:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
27. UA-2023-12-27-011357-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 12:54:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а. Коригування проекту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА -15" "ДУНАЙВОДБУД" (код ЄДРПОУ 01035845).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 17:56:10
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-10-000111 закупівлі ID: UA-2023-12-27-011357-a
На виконання вимог, викладених у запиті Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а. Коригування проекту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА -15" "ДУНАЙВОДБУД" (код ЄДРПОУ 01035845).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a уповноважена особа державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію та документи шляхом завантаження файлів до цього пояснення.
- Пояснення на запит ДАСУ
- Додаток 1 до пояснення ДАСУ
- Додаток 2 до пояснення ДАСУ
- Додаток 2 до пояснення ДАСУ
- Додаток 2 до пояснення ДАСУ
- Додаток 2 до пояснення ДАСУ
- Додаток 3 до пояснення ДАСУ
- Додаток 4 до пояснення ДАСУ
- Додаток 5 до пояснення ДАСУ
- Додаток 6 до пояснення ДАСУ
- Додаток 7 до пояснення ДАСУ
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 10:12:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а. Коригування проекту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, про що складено додаткову угоду №1 від 28.12.2023 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 17:36:13
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-10-000111 закупівлі ID: UA-2023-12-27-011357-a
На виконання вимог, викладених у запиті Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22 січня 2024 року, «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а. Коригування проекту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, про що складено додаткову угоду №1 від 28.12.2023 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-27-011357-a уповноважена особа державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію шляхом завантаження файлу "Пояснення на запит ДАСУ.pdf" до цього пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА -15" "ДУНАЙВОДБУД" #01035845 |
Переможець |
81 095 210,21
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 09:22
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 09:20
|
ДУ 2 до Договору 5.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:00
|
Ду1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:55
|
Договір | укладений |
27 грудня 2023 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає Фінансування на 2023 рік складає – 0, 00 грн., на 2024 рік складає – 40 000 000, 00 грн., на 2025 рік складає – 41 095 210, 21 грн. Провести заміну у пункті 24.2 Додаток 2 – Календарний графік виконання робіт та у пункті 24.3. Додаток 3 - План фінансування робіт, який уточняються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Наказу Держводагентства України від Держводагентства від 21.12.2023р №208-/ОС-23., Наказу ДП «Одеська ОДБВО» від 22.12.2023р. № 06, Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін,Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає Фінансування на 2023 рік складає – 0, 00 грн., на 2024 рік складає – 9 824 000, 00 грн., на 2025 рік складає – 71 271 210, 21 грн. Провести заміну у пункті 24.2 Додаток 2 – Графік виконання робіт та у пункті 24.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, який уточняються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 3.1Договірна ціна та викласти у наступній редакції «п. 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 81 095 210 грн. 21 коп. (Вісімдесят один мільйон дев’яносто п’ять тисяч двісті десять грн. 21 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 13 515 868 грн.37 коп. Фінансування на 2023 рік складає – 0, 00 грн., на 2024 рік складає – 9 824 000, 00 грн., на 2025 рік складає – 71 271 210, 21 грн |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |