Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія ДК 021:2015 – 09310000-5 з розподілом
Очікувана вартість
4 684 430,00 UAH
UA-2023-12-27-010745-a ● 204a1d4c3dd849e69620c62fa0161579
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Світловодська центральна районна лікарня" Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01995083 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ірина Глабець +380503829598 svitlcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 14:45 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 14:45 |
Очікувана вартість: | 4 684 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 844,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
547200 Кіловат-година
Електрична енергія ДК 021:2015 – 09310000-5 з розподілом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Електрична енергія ДК 021:2015 – 09310000-5 з розподілом | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 16:08 |
ТД.docx |
27 грудня 2023 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2023 16:08 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 27 грудня 2023 16:10
Дата відповіді: 27 грудня 2023 16:12
ПДВ?
Відповідь: З РОЗПОДІЛОМ ТА З ПДВ
неправомірна вимога
Дата подання: 28 грудня 2023 22:05
Дата відповіді: 31 грудня 2023 21:29
Шановний Замовнику! В порушення пункту 29 особливостей додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання: Довідки про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 2:
Довідка (форма 2) про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів)
1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника
2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника
3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер)
4. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника
5. Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів)
Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів.
Уповноважена особа (або керівник Учасника) ___________ __________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Довідка надається за формою 3:
Довідка (форма 3) про наявність власного структурного підрозділу Учасника
1. Назва та юридична адреса власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця )
2. Фактична адреса та телефон власного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та контактний телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів
3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника або розташоване робоче місце посадової особи учасника.
4. Графік проведення особистого прийому споживачів
Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів.
Уповноважена особа (або керівник) Учасника __________ __________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 3) учасник в складі тендерної пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
1.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
1.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці);
Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити замовнику можливість комунікації, надання споживачу інформаційних послуг, шляхом прийняття та обробки його звернень через засоби телекомунікації.
Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати:
2.1. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою :
ДОВІДКА
про наявність кол-центру/контакт-центру
Цією довідкою ______________________________ (найменування Учасника), підтверджує, що для забезпечення комунікації із споживачами нашим підприємством створено контакт-центр/кол-центр, який відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (далі – Постанова).
Наш кол-центр /контакт-центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру/контакт-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів).
Функціонування нашого кол-центру/контакт центру відповідає Мінімальним організаційно-технічним вимогам до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановленим Постановою.
Підтверджуємо, що інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт- центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою, наше підприємство надає до НКРЕКП щокварталу, не пізніше ніж через 20 днів після звітного кварталу.
Графік роботи кол-центру/контакт-центру : ______________(зазначається Учасником)
Інформація про засоби зв‘язку:______________________ (зазначається Учасником)
Уповноважена особа (або керівник) Учасника _____________ (прізвище, ініціали)
2.2. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вказані вимоги не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже, Замовник неправомірно встановив вимогу тендерної документації, в порушення пункту 29 Особливостей.
Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
До відома вказуємо Рішення Комісії АМКУ від 02.10.2023 № 15637-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-13-014598-a що підтверджує неправомірність вказаних вище вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваше зауваження і надаємо наступну відповідь: Відповідно до п. 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до п.3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, для використання товару та послуг у закладі охорони здоров’я, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з метою спрощення заходів з отриманням та перевіркою показників лічильників та рахунків та актів звірки Замовником у тендерній документації передбачено надання/створення Учасником Центр обслуговування споживачів (клієнтів), як підтвердження досвіду належного управління зверненнями/скаргами/претензіями споживачів/клієнтів. Крім того повідомляємо, що вимогами данних торгів передбачено також послугу з розподілу електроенергії.
Дякуємо за Ваше зауваження і надаємо наступну відповідь: Відповідно до п. 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до п.3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, для використання товару та послуг у закладі охорони здоров’я, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з метою спрощення заходів з отриманням та перевіркою показників лічильників та рахунків та актів звірки Замовником у тендерній документації передбачено надання/створення Учасником Центр обслуговування споживачів (клієнтів), як підтвердження досвіду належного управління зверненнями/скаргами/претензіями споживачів/клієнтів. Крім того повідомляємо, що вимогами данних торгів передбачено також послугу з розподілу електроенергії.
величина маржі
Дата подання: 28 грудня 2023 22:09
Дата відповіді: 31 грудня 2023 21:30
Шановний Замовник!
Пунктом 1 розділу 5 тендерної документації встановлено: Розрахована величина маржі (М) заокруглюється до двох знаків після коми, отримане заокруглене значення не може дорівнювати нулю та не може бути від'ємним. Відповідно, Замовник буде відхиляти тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде дорівнювати нулю, також будуть відхилятись тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде від'ємною.
У складі пропозиції, Учасник подає гарантійний лист відповідно до форми вказаному в Додатку 4, в якому зазначає, що величина маржі (М) в тендерній пропозиції Учасника не буде дорівнювати нулю та не буде від'ємною. Надання тендерної пропозиції в якій величина маржі (М) дорівнює нулю та надання тендерної пропозиції з від'ємною величиною маржі (М), буде вважатися відмовою від укладення договору.
Аргументуйте, будь ласка, цю вимогу з посиланням на чинне законодавство та поясніть чому ви її застосовуєте?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження і надаємо наступну відповідь:
З метою запобігання демпінгу серед Учасників при формуванні тендерної пропозиції.
З метою запобігання демпінгу серед Учасників при формуванні тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-27-010745-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:44250850
Дата подання: 11 січня 2024 21:41
Вимога
Шановний Замовнику!
У пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначено:
Тендерна пропозиція, яка визначена найбільш економічно вигідною, перевіряється Замовником на відповідність умовам тендерної документації по критерію - величина маржі (М), яка розраховується по формулі:
М = ЦП/(V(зак.)*1,2) - ЦР - ТП – ТР
М - величина маржі, грн. за кВт*год. без ПДВ;
Vзак. – кількість товару, 547200 кВт*год;
ЦП – цінова пропозиція Учасника, надана в складі тендерної пропозиції, грн. з ПДВ;
ЦР – ринкова ціна, для даної закупівлі становить 4,883263 грн. за кВт*год без ПДВ. Визначена на підставі даних, розміщених на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» (www.oree.com.ua) щодо середньозваженої ціни на РДН ОЕС України за дві декади (20 днів) грудня місяця 2023 року та з врахуванням можливого збільшення ціни РДН ОЕС України на 10%;
ТП – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений Постановою НКРЕКП від 09.12.2023р. № 2322 та з 01.01.2024р. становить 0,52857 грн./кВт год без ПДВ;
ТР – тариф на послуги з розподілу електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи розподілу у встановленому порядку, відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2023р. № 2333 з 01.01.24р. становить 1,60549 грн./кВт год без ПДВ;
Розрахована величина маржі (М) заокруглюється до двох знаків після коми, отримане заокруглене значення не може дорівнювати нулю та не може бути від'ємним. Відповідно, Замовник буде відхиляти тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде дорівнювати нулю, також будуть відхилятись тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде від'ємною.
У складі пропозиції, Учасник подає гарантійний лист відповідно до форми вказаному в Додатку 4, в якому зазначає, що величина маржі (М) в тендерній пропозиції Учасника не буде дорівнювати нулю та не буде від'ємною. Надання тендерної пропозиції в якій величина маржі (М) дорівнює нулю та надання тендерної пропозиції з від'ємною величиною маржі (М), буде вважатися відмовою від укладення договору.
Перевіривши пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" на відповідність умовам тендерної документації по критерію - величина маржі (М) за вказаною Замовником формулою, визначено, що величина маржі становить -0,59 грн.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" мала бути відхилена на підставі ч.3. п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № ЕН-08.01.24 від 08.01.2024 про визначення переможцем закупівлі учасника– ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ".
Розгорнути
Згорнути
У пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначено:
Тендерна пропозиція, яка визначена найбільш економічно вигідною, перевіряється Замовником на відповідність умовам тендерної документації по критерію - величина маржі (М), яка розраховується по формулі:
М = ЦП/(V(зак.)*1,2) - ЦР - ТП – ТР
М - величина маржі, грн. за кВт*год. без ПДВ;
Vзак. – кількість товару, 547200 кВт*год;
ЦП – цінова пропозиція Учасника, надана в складі тендерної пропозиції, грн. з ПДВ;
ЦР – ринкова ціна, для даної закупівлі становить 4,883263 грн. за кВт*год без ПДВ. Визначена на підставі даних, розміщених на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» (www.oree.com.ua) щодо середньозваженої ціни на РДН ОЕС України за дві декади (20 днів) грудня місяця 2023 року та з врахуванням можливого збільшення ціни РДН ОЕС України на 10%;
ТП – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений Постановою НКРЕКП від 09.12.2023р. № 2322 та з 01.01.2024р. становить 0,52857 грн./кВт год без ПДВ;
ТР – тариф на послуги з розподілу електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи розподілу у встановленому порядку, відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2023р. № 2333 з 01.01.24р. становить 1,60549 грн./кВт год без ПДВ;
Розрахована величина маржі (М) заокруглюється до двох знаків після коми, отримане заокруглене значення не може дорівнювати нулю та не може бути від'ємним. Відповідно, Замовник буде відхиляти тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде дорівнювати нулю, також будуть відхилятись тендерні пропозиції Учасників, в яких величина маржі (М) буде від'ємною.
У складі пропозиції, Учасник подає гарантійний лист відповідно до форми вказаному в Додатку 4, в якому зазначає, що величина маржі (М) в тендерній пропозиції Учасника не буде дорівнювати нулю та не буде від'ємною. Надання тендерної пропозиції в якій величина маржі (М) дорівнює нулю та надання тендерної пропозиції з від'ємною величиною маржі (М), буде вважатися відмовою від укладення договору.
Перевіривши пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" на відповідність умовам тендерної документації по критерію - величина маржі (М) за вказаною Замовником формулою, визначено, що величина маржі становить -0,59 грн.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" мала бути відхилена на підставі ч.3. п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № ЕН-08.01.24 від 08.01.2024 про визначення переможцем закупівлі учасника– ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ".
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2024 12:49
Шановний Учаснику! Відповідно до п.33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції відповідно до п.44 Особливостей.
Аналогічний підхід наводиться у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, в наступних закупівлях:
UA-2021-11-11-006175-a,
UA-2021-12-13-003493-b,
UA-2022-11-09-002539-a,
UA-2022-11-30-003831-a
та приймалося рішення про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції.
Також у зв’язку із значним зростанням кількості скарг, які надходять до органу оскарження щодо проведення процедур публічних закупівель електричної енергії Антимонопольний комітет України опублікував Важливе роз'яснення щодо скарг на проведення процедур закупівель електричної енергії в якому зазначив, що:
«Найбільш поширеним порушенням з боку замовників зазначених закупівель є відхилення тендерних пропозицій учасників, які визначили маржу у своїй ціновій пропозиції за результатами аукціону як від’ємну величину, на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Порушення у цьому випадку полягає саме у тому, що цінова пропозиція учасника за результатами аукціону не є складовою його тендерної пропозиції, тому, застосування як підстави відхилення зазначених вище положень Закону є некоректним».
Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції відповідно до п.44 Особливостей.
Аналогічний підхід наводиться у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, в наступних закупівлях:
UA-2021-11-11-006175-a,
UA-2021-12-13-003493-b,
UA-2022-11-09-002539-a,
UA-2022-11-30-003831-a
та приймалося рішення про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції.
Також у зв’язку із значним зростанням кількості скарг, які надходять до органу оскарження щодо проведення процедур публічних закупівель електричної енергії Антимонопольний комітет України опублікував Важливе роз'яснення щодо скарг на проведення процедур закупівель електричної енергії в якому зазначив, що:
«Найбільш поширеним порушенням з боку замовників зазначених закупівель є відхилення тендерних пропозицій учасників, які визначили маржу у своїй ціновій пропозиції за результатами аукціону як від’ємну величину, на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Порушення у цьому випадку полягає саме у тому, що цінова пропозиція учасника за результатами аукціону не є складовою його тендерної пропозиції, тому, застосування як підстави відхилення зазначених вище положень Закону є некоректним».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
4 611 138,18
UAH з ПДВ
|
4 222 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
4 611 138,18
UAH з ПДВ
|
4 222 195,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" |
4 607 854,98
UAH з ПДВ
|
4 561 010,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ БІЗНЕС" |
4 614 421,38
UAH з ПДВ
|
4 614 421,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ" |
4 684 430,00
UAH з ПДВ
|
4 684 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Переможець |
4 222 195,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:23
|
договір на ЕЛ.pdf | укладений |
15 січня 2024 16:22
|