Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Блиндюк Ірина 0953669626 blindukirina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 00:05 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 13:48 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 13:48 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 16:59 |
Перелік змін.docx | |
28 грудня 2023 16:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 4.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 3.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 5.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 1.docx | |
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 2.docx |
28 грудня 2023 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2023 16:59 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 грудня 2023 16:58 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 5.docx
|
|||
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 грудня 2023 14:58 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000015 ● ac10ebe81fa14656b07552bc653371c3
- Статус: завершено ● Дата: 25 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.03.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-27-008869-a, 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 11:39:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-27-008869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-12-27-008869-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 10:05:23
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2024 № 29-3 Черкаси процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: - 15110000-2 М’ясо (філе курячого охолодженого), за номером в електронній системі закупівель UA-2023-12-27-008869-a, що проводить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) надаємо пояснення, інформацію та документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС" |
4 467 000,00
UAH з ПДВ
|
4 395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СУЛИПА НАТАЛІЯ РОМАНІВНА" |
4 737 000,00
UAH з ПДВ
|
4 416 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС" #38303253 |
Переможець |
4 395 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2024 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:54
|
дод уг до дог № 06.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 11:38
|
договір № 06.PDF | укладений |
16 січня 2024 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни №1 до договору Тип причин додання змін до договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |