Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з усунення аварії внутрішніх приміщень та зовнішніх стін будівлі Комунального закладу «Полтавська спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву № 2» на вул. Європейській, 9б. Коригування», код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
8 660 858,50 UAH
UA-2023-12-27-008835-a 5064e35d8a00475eb54be3d56fa0b2b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гончар

+380532562014 04057600ukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Юлія Гончар
+380532562014
04057600ukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з усунення аварії внутрішніх приміщень та зовнішніх стін будівлі Комунального закладу «Полтавська спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву № 2» на вул. Європейській, 9б. Коригування», код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Європейська,9б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

27 грудня 2023 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2023 14:56
Обгрунтування.pdf
27 грудня 2023 14:56
Наказ_154.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000028 ● 6204ee8df49143719b668953b3771407
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


12.01.2024 № 4-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.01.2024 № 4-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
8. UA-2023-12-27-008835-a, яку проводить Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ"
#36984872
Переможець 8 660 858,50
UAH з ПДВ
27 грудня 2023 14:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2024 13:48
ДУ_3_109_23.pdf зміни до договору
26 січня 2024 13:45
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2024 16:27
ДУ_2_109_юр_23.pdf зміни до договору
15 січня 2024 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:20
ДУ_1_109_юр_23.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:19
Договір_109_юр_23.pdf укладений
27 грудня 2023 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 109-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2024 рік відповідно до наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 109-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затримку фінансування, продовжено строк виконання робіт та термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 109-юр/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML