Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Фізична охорона адміністративної будівлі за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Поштова,2)
Очікувана вартість
513 412,50 UAH
UA-2023-12-27-007581-a ● d61b22b1b290453c9d6a01e0bdbeb377
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02739212 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Поштова,2 |
Контактна особа: |
Конончук Ярина Григорівна +380679095262 rivne.der@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2024 12:48 |
Початок аукціону: | 09 січня 2024 12:48 |
Очікувана вартість: | 513 412,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 567,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8040 людино-година
Фізична охорона адміністративної будівлі за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Поштова,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги охорони здійснюється Замовником за попередній місяць до 20 числа поточного місяця згідно Акту надання послуг. Замовник повинен підписати наданий Виконавцем Акт наданих послуг в 10 (десяти) денний термін. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 22:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 21:57 |
Тендерна документація на 2024 (1).doc | |
27 грудня 2023 14:10 |
ДОДАТОК_Договір.docx |
01 січня 2024 22:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 січня 2024 21:57 |
Тендерна документація на 2024 (1).doc
|
|||
27 грудня 2023 14:10 |
ДОДАТОК_Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 01 січня 2024 21:20
Дата відповіді: 01 січня 2024 22:00
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема інформацією, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічній специфікації (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно пункту 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції “Учасник надає в тендерній пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформація може бути надана в довільній формі”. Спосіб підтвердження відповідності вимогам до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Абзацом 2 розділу Вимоги щодо надання послуг з охорони Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що для прийняття сигналів тривоги Виконавець використовує власний пункт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту. Наша охоронна компанія за видом своєї діяльності надає послуги за предметом закупівлі – ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Фізична охорона адміністративної будівлі), однак в підприємства відсутній власний пункт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту.
Наведена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Варто також наголосити, що предмет закупівлі за видом – послуги. Згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи, те що дана вимога відноситься до інформації про матеріально-технічну базу та технології, підприємство має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в частині залучення пункту централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту.
Проте виходячи з вимог Тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу Вимоги щодо надання послуг з охорони Додатку 2 до Тендерної документації, не визначено можливість залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності наведеному критерію.
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу щодо наявності у виконавця для прийняття сигналів тривоги власного пункту централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту порушує принцип здійснення публічних закупівель передбачених статею 5 та статею 22 Закону України Про публічні закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежую коло потенційних учасників закупівлі, так як Замовник закуповує ОХОРОННІ ПОСЛУГИ і пунктом 1.2 проекту Договору (Додаток 3 тендерної документації 1.2. Під охороною об’єкта та майна у ньому розуміється : приймання під охорону вказаного у Додатку № 1 "Об'єкту"; здійснення контролю за цілісністю "Об'єкту" та схоронністю майна, що на ньому зберігається; здійснення на "Об'єкті" запровадженого "Замовником" пропускного режиму, у тому числі не допускання проникнення на "Об'єкт" сторонніх осіб; забезпечення цілісності, неушкодження та недоторканості "Об'єкту") і не визначена необхідність в наявності тривожної кнопки з виводом сигналу на власний пульт централізованого спостереження охоронного підприємства.
Замовником необґрунтовано у тендерній документації наявність саме власного пункту централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту. Звертаємо увагу на те, що замовник закуповує Охоронні послуги, а не послуги Спостереження за допомогою пульта централізованого спостереження за станом засобів охоронної сигналізації, що встановлені на об’єкті з виїздом групи швидкого реагування при надходженні сигналу «Тривога».
Враховуючи викладене прошу внести зміни до абзацу 1 та 2 розділу Вимоги щодо надання послуг з охорони Додатку 2 до Тендерної документації з можливістю залучення «субпідрядника/ співвиконавця» для надання Охоронних послуг (Фізична охорона адміністративної будівлі за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Поштова,2).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до розділу Вимоги щодо надання послуг з охорони Додатку 2 до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САТИШ" |
356 172,00
UAH з ПДВ
|
337 921,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" |
441 315,60
UAH з ПДВ
|
338 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ „КОЛЬЧУГА-4“" |
428 934,00
UAH з ПДВ
|
428 934,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САТИШ" #43228007 |
Переможець |
337 921,20
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 18:43
|
Додаткова угода на розірвання договору | укладений |
16 серпня 2024 18:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 18:39
|
додаткова угода Сатиш.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2024 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 16:28
|
File.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 16:39
|
Договір | укладений |
30 січня 2024 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги кошторисні призначення Замовника на 2024 рік, Сторони дійшли згоди п. 3.1 Договору викласти в наступній редакції: "Бюджетні зобовʼязання Замовника до Договору Nº 30/01/3 від 30 січня 2024 р. становлять 121000,00 грн. (Сто двадцять одна тисяча грн. 00 коп.) без ПДВ та 156921 грн. 20 коп. (Сто пʼятдесят шість тисяч девʼятсот двадцять одна грн. 20 коп.) очікувані надходження від орендарів з подальшою оплатою охоронних послуг без ПДВ, фактично надійшло від орендарів 60000,00 грн. (Шістдесят тисяч грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 30/01/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги кошторисні призначення Замовника на 2024 рік, враховуючи лист Товариство з обмеженою відповідальністю «САТИШ» від 29.04.2024 №157/42, Сторони дійшли згоди п. 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Бюджетні зобов’язання Замовника до Договору № 30/01/3 від «30» січня 2024 р. становлять: - 121 000 грн 00 коп (Сто двадцять одна тисяча грн 00 коп) без ПДВ власні кошти Замовника; - 76 709 грн 12 коп (Сімдесят шість тисяч сімсот дев’ять грн 12 коп) кошти, що фактично надійшли від орендарів. Загальна сума зобов’язань Договору становить 197 709 грн 12 коп (Сто дев’яносто сім тисяч сімсот дев’ять грн. 12 коп)» |
Номер договору про закупівлю: | 30/01/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
197 709,12
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в п. 7.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з «01» лютого 2024 року та діє до «14» серпня 2024 року включно» |