Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
30 361,50 UAH
UA-2023-12-26-015293-a c02cce756c88492e9a1e5cd0b0a7aacd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Могильна Галина

0552354944
0663400969
xbmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХЕРСОНСЬКИЙ БАЗОВИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02011657
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул.Перекопська, 164а
Контактна особа: Могильна Галина
0552354944, 0663400969
xbmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
502 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(Канцерярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, Вул. Перекопська, 164а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним договором проводяться в безготівковій формі, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Продавця коштів на суму вартості отриманого товару протягом 5-ти банківських днів згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 грудня 2023 20:02
Спкцифікація.pdf
26 грудня 2023 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МП " ІНВАР"
#13852785
Переможець 30 361,50
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 20:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 20:06
Договір пл.pdf укладений
26 грудня 2023 20:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(Канцерярські товари) 502 штуки 60,48
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 30 361,50
UAH (в тому числі ПДВ 5 060,25 UAH)