Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання
(Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2023-12-26-014987-a ● 223b8a64df55459a92fc40029d69d6d1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, будинок 42 |
Контактна особа: |
Романенко Світлана Віталіївна 380442816668 gosp_golos@kmda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 15:39 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 15:39 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання
(Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
(Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, проспект. Голосіївський, буд. 42; вулиця Оріхуватська, буд.11 ; провулок Леопольда Ященка, буд.15; вулиця Васильківська, буд.53, к 1 ; проспект. Науки, буд. 24 к. 2 ; вулиця Костанайська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником щомісяця шляхом перерахування коштів в національній валюті України в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта наданих послуг за відповідний розрахунковий період, яким є 1 (один) календарний місяць. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 19:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
калькуляція
Дата подання: 28 грудня 2023 13:53
Дата відповіді: 29 грудня 2023 11:42
Добрий день ! Шановний Замовнику , уточніть будь ласка ,Згідно ТД Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано надати:
"проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;
А далі по тексту теж вказано надати :
15) калькуляцію вартості послуг, складену учасником, згідно вимог Додатку 4 Документації шляхом заповнення додатків до Проєкту Договору (Додаток 5 Документації). Розрахунок вартості послуг повинен містити вартість послуг без ПДВ/ з ПДВ (ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України);
У нас питання , чи можна подати заповнений проєкт договору без Додатку 4 *? А додаток 4 додати окремо ,як вказано в ТД. Чи треба дублювати інформацію. Адже сумму (цінове,кошторис) згідно законодавства та технічного питання требе подавати окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне.
п.9 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) (надалі –Документація) передбачена вимога надання учасником проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Також, п.15 Розділу 3 Документації передбачено надання калькуляції вартості послуг, складеної учасником, згідно вимог Додатку 4 Документації шляхом заповнення додатків до проєкту Договору (Додаток 5 Документації). Розрахунок вартості послуг повинен містити вартість послуг без ПДВ/ з ПДВ (ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України).
Для виконання зазначених вимог Учасник повинен подати в складі своєї тендерної пропозиції проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи всі додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Зокрема, Додатком 4 проєкту договору є форма Калькуляції вартості послуг, яка також підлягає обов’язковому заповненню з боку учасника та є невід’ємною частиною проєкту договору
п.9 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) (надалі –Документація) передбачена вимога надання учасником проєкту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Також, п.15 Розділу 3 Документації передбачено надання калькуляції вартості послуг, складеної учасником, згідно вимог Додатку 4 Документації шляхом заповнення додатків до проєкту Договору (Додаток 5 Документації). Розрахунок вартості послуг повинен містити вартість послуг без ПДВ/ з ПДВ (ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України).
Для виконання зазначених вимог Учасник повинен подати в складі своєї тендерної пропозиції проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи всі додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Зокрема, Додатком 4 проєкту договору є форма Калькуляції вартості послуг, яка також підлягає обов’язковому заповненню з боку учасника та є невід’ємною частиною проєкту договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-26-014987-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАЛОТ", Код ЄДРПОУ:42528661
Дата подання: 09 січня 2024 21:05
Неправомірне визначення ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" переможцем процедури закупівлі
Шановний Замовник! Учаснику процедури закупівлі ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС", код ЄДРПОУ №44727747 Ви висунили повідомлення про усунення, а саме:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. У порушення вимог пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі пропозиції учасником не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції… 9) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
Звертаємо Вашу увагу. Учасник ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС, на вимогу завантажив документ - договір.pdf від 04 січня 2024 18:42, в додатку 3 до договору, серед переліку витратних матеріалів на місяць - відсутня інформація про рідке мило, туалетний папір та паперові рушники.
Звертаємо Вашу увагу! В технічних вимогах Додатку 4 до тендерної документації, вами вимагалось забезпечувати Замовника рідким милом, туалетним папером та рушниками, а саме:
Щоденне прибирання включає:
12) контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець).
Так саме, згідно додатку №2 до договору, зазначено:
Щоденне прибирання включає: 25) контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець).
Вимагаємо, скасувати рішення про визначення переможця ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" та відхилити його тендерну пропозицію відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей: "учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
У разі не задоволенню нашої вимоги будемо звертатись до Антимонопольного комітету України задля завершення процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей" а також до офісу Державної аудиторської служби України для проведення моніторингу закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. У порушення вимог пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі пропозиції учасником не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції… 9) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
Звертаємо Вашу увагу. Учасник ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС, на вимогу завантажив документ - договір.pdf від 04 січня 2024 18:42, в додатку 3 до договору, серед переліку витратних матеріалів на місяць - відсутня інформація про рідке мило, туалетний папір та паперові рушники.
Звертаємо Вашу увагу! В технічних вимогах Додатку 4 до тендерної документації, вами вимагалось забезпечувати Замовника рідким милом, туалетним папером та рушниками, а саме:
Щоденне прибирання включає:
12) контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець).
Так саме, згідно додатку №2 до договору, зазначено:
Щоденне прибирання включає: 25) контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець).
Вимагаємо, скасувати рішення про визначення переможця ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" та відхилити його тендерну пропозицію відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей: "учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
У разі не задоволенню нашої вимоги будемо звертатись до Антимонопольного комітету України задля завершення процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей" а також до офісу Державної аудиторської служби України для проведення моніторингу закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2024 19:20
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. По суті питань, викладених у Вашій вимозі про усунення порушення повідомляємо наступне.
Відповідно до протоколу від 03.01.2024 в електронній системі закупівель відносно ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно з яким Замовником було виявлено, зокрема, що у порушення вимог пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі пропозиції учасником не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення зазначеної невідповідності було передбачено надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
Станом на 04.01.2023 з боку ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було завантажено в електронну систему закупівель проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який був заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника.
Також, згідно вимог пп.4 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до Тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ). ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зокрема, передбачено «контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець)»
Учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" під час подання тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження своєї можливості і готовності виконувати усі технічні вимоги замовника, зазначені у цій тендерній документації (Додаток 4 до тендерної документації).
Додатково, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є складовою проєкту Договору (додаток 1 до Договору), який було завантажено та підписано учасником на вимогу Замовника.
На виконання пп. 10 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було надано довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.
На виконання пп. 14 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було надано гарантійний лист щодо тендерної пропозиції за формою додатку 7 до Тендерної документації, в якому, зокрема, Учасником підтверджується спроможність виконати поставлене завдання Замовника та відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі (технічній специфікації), викладеним в тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС".
Відповідно до протоколу від 03.01.2024 в електронній системі закупівель відносно ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно з яким Замовником було виявлено, зокрема, що у порушення вимог пп.9 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі пропозиції учасником не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника.
Переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення зазначеної невідповідності було передбачено надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
Станом на 04.01.2023 з боку ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було завантажено в електронну систему закупівель проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 тендерної документації, який був заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника.
Також, згідно вимог пп.4 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до Тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ). ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зокрема, передбачено «контроль наявності та установка в дозатори рідкого мила, туалетного паперу паперових рушників протягом дня (витратні матеріали надає Виконавець)»
Учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" під час подання тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження своєї можливості і готовності виконувати усі технічні вимоги замовника, зазначені у цій тендерній документації (Додаток 4 до тендерної документації).
Додатково, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є складовою проєкту Договору (додаток 1 до Договору), який було завантажено та підписано учасником на вимогу Замовника.
На виконання пп. 10 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було надано довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.
На виконання пп. 14 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником торгів ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" було надано гарантійний лист щодо тендерної пропозиції за формою додатку 7 до Тендерної документації, в якому, зокрема, Учасником підтверджується спроможність виконати поставлене завдання Замовника та відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі (технічній специфікації), викладеним в тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник торгів не вбачає правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Клименко Ірина Іванівна" |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
427 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМАЛОТ" |
572 000,00
UAH з ПДВ
|
532 389,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕНІКОМ" |
654 345,00
UAH з ПДВ
|
532 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
532 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ" |
608 500,00
UAH з ПДВ
|
604 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА" |
667 300,00
UAH з ПДВ
|
667 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" #44727747 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 19:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2024 22:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 14:46
|
договор скан ПП Євро Грін Солюшн.pdf | укладений |
22 січня 2024 14:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015- 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) | 1 | послуга |
420 000,00
UAH з ПДВ
|