Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32444596 |
Місцезнаходження: | 61161, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Бестужева, буд. 42 |
Контактна особа: |
Віктор Самусь +380937378366 kp_blagoustriytender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на умовах післяоплати на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:38 |
Додаток 4 Проект (зміни 05.02.2024).doc | |
05 лютого 2024 16:38 |
ТД (зміни 05.02.2024).docx | |
05 лютого 2024 16:38 |
Додатки1-3,5 (зміни 05.02.2024).docx | |
05 лютого 2024 16:38 |
Перелік (зміни 05.02.2024).docx | |
17 січня 2024 12:37 |
Перелік (зміни 17.01.2024).docx | |
28 грудня 2023 10:30 |
Перелік змін 28.12.docx |
05 лютого 2024 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 лютого 2024 16:38 |
Додаток 4 Проект (зміни 05.02.2024).doc
|
|||||||||
05 лютого 2024 16:38 |
ТД (зміни 05.02.2024).docx
|
|||||||||
05 лютого 2024 16:38 |
Додатки1-3,5 (зміни 05.02.2024).docx
|
|||||||||
05 лютого 2024 16:38 |
Перелік (зміни 05.02.2024).docx
|
|||||||||
17 січня 2024 12:37 |
Перелік (зміни 17.01.2024).docx
|
|||||||||
28 грудня 2023 10:30 |
Перелік змін 28.12.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 29 грудня 2023 18:10
Дата подання: 18 січня 2024 17:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000077 ● bc143e49d5ea4a18ad0035adfe502776
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2023-12-26-014393-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 10:34:28
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-014393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Чому змісту абзацу першого пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (із змінами від 05.02.2024) не відповідає вимогам абзацу першого пункту 31 Особливостей (в редакції від 20.01.2024)?
3. Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації Учасник в стаді тендерної пропозиції зобов’язано надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Додатку 2 тендерної документації. У довідці учасник повинен вказати наявність: універсальний роликовий гальмівний стенд.
Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «СТО АВТОШОП» (далі - ТОВ «СТО АВТОШОП») у складі тендерної пропозиції завантажено 06 лютого 2024 о 09:56 в електрону систему довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ВИХ. 01-17/5 від 17.01.2024р (файл Додаток 2 Довідка про обладнання,мтб,технології.pdf), яка не містить даних щодо наявності універсального роликового гальмівного стенду.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення яким чином учасник ТОВ «СТО АВТОШОП» підтвердив наявність універсального роликового гальмівного стенду відповідно до вимог тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 16:22:06
Відповідь на запит
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
На момент укладання договору замовником були проведені маркетингові дослідження ринку послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки на сайті https://prozorro.gov.ua, а також на інших загальнодоступних сайтах надавачів такого виду послуг.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства та встановлювалися на підставі діючих в Україні ДСТУ, ТУ та інших нормативів та стандартів, України.
2. У запиті Держадуитсулжба зазначає, що зміст абзацу першого пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (із змінами від 05.02.2024) не відповідає вимогам абзацу першого пункту 31 Особливостей (в редакції від 20.01.2024).
Проте, це твердження не відповідає дійсності.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У статті 22 Закону не передбачена обов’язковість зазначення у тендерній документації порядку подання пропозицій. Крім цього, законодавством не передбачено обов’язковості включення в тендерну документацію п.31 Особливостей.
Замовник зазначив в абзаці першому пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовник включив абзац наступного змісту «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону».
Разом з тим, учасник повинен керуватися законодавством України з питань публічних закупівель, в тому числі п.31 Особливостей, де зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Текст абзацу першого пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» жодним чином не суперечить п.31 Особливостей.
На підставі вищезазначеного, Замовником не порушено п.22 Закону в частині складання тендерної документації.
3. Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації Учасник в стаді тендерної пропозиції зобов’язано надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Додатку 2 тендерної документації. У довідці учасник повинен вказати наявність універсального роликового гальмівного стенду.
Учасником ТОВ «СТО АВТОШОП» у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ВИХ. 01-17/5 від 17.01.2024р, яка містить дані щодо наявності універсального роликового гальмівного стенду. Зокрема, у довідці вказана наявність наступного обладнання: «обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR та інше». Зазначене обладнання складається, в тому числі з універсального роликового гальмівного стенду.
На підставі вищезазначеного, учасником було вказано наявність універсального роликового гальмівного стенду в складі обладнання для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR та інше.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.03.2024 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей. Дане твердження не відповідає діючому законодавству України, Замовник не згодний з зауваженнями з наступних причин. Згідно з п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (надалі-Порядок) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Слід зазначити, що Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів була внесена вся необхідна інформація, передбачена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі. Зокрема, код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – «ДК 021:2015: 50111000-6 Послуги з управління, ремонту та експлуатації автотранспортних парків». Маємо зауважити, що Порядком не визначено за яким знаком Єдиного закупівельного словника слід визначати код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто, визначення за п’ятим знаком, а саме: 50111000-6, не є порушенням Порядку. Крім цього, ані Порядком, ані іншими нормативно-правовими актами України не передбачена методика, за якою визначається код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Аналогічна позиція викладена в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року. Так, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі листом передбачено, що замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри. При цьому, предмет закупівлі визначається замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні заперечення.
2024-04-03 19:28:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" |
2 244 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" #41373547 |
Переможець |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 12:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 10:54
|
Дог тех обсл.PDF | укладений |
22 лютого 2024 10:52
|