Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення "Старокозаче - Тудора" (додаткові послуги)
Очікувана вартість
1 989 452,40 UAH
UA-2023-12-26-014265-a 03250ddc8f4843cc93886840828e2138
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Ганна Павлівна

380956832837 prochytanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Ганна Павлівна
380956832837
prochytanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення "Старокозаче - Тудора" (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023  —  21 січня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 грудня 2023 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2023 17:35
Обгрунтування КПП Старокозаче ДП.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-31-000043 ● 046d086614ea4a1da3cc7bbc40198759
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2024 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.01.2024 № 8-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2023-12-26-014265-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-07 17:54:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Старокозаче – Тудора» (додаткові послуги)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 989 452,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-014265-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03579041)?
4. Просимо повідомити про стан виконання договору, укладеного між Замовником та ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» (з наданням підтверджуючих документів: акти виконаних робіт, платіжних документів, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-09 14:28:06

Відповідь на запит

1. Уповноваженою особою оприлюднено річний план закупівель (зміни), відповідно до якого здійснено закупівлю за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-26-005046-b. Протокол затвердження річного плану закупівель та змін до нього додається.
2. Очікувана вартість по закупівлі "Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Старокозаче – Тудора» (додаткові послуги)" визначена на підставі дефектного акту з урахуванням діючих нормативних документів в сфері ціноутворення, кошторисних норм України відповідно до Настанов, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту. Під час виконання ремонтних робіт на пункті пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Старокозаче – Тудора» було виявлено, що стан існуючої системи зовнішнього освітлення та електромережі незадовільний (місцями зафіксовані аварійні ділянки) і не відповідає вимогам, які в умовах воєнного стану, висуваються до об’єктів прикордонної інфраструктури, тому постала необхідність у додаткових обсягах робіт згідно дефектного акту.
3. На надання послуг по поточному ремонту пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Старокозаче – Тудора між Службою відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) та ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» (далі – Підрядник) за результатами відкритих торгів з Особливостями укладено договір від 02.11.2023 №9П/КПП на суму 29 100 000,00 грн.
Під час надання послуг за даним договором були виявлені додаткові обсяги робіт (послуг), які необхідно виконати до завершення останніх етапів поточного ремонту на об’єкті. Додаткові роботи (послуги) є пов’язаними з предметом закупівлі основного договору та мають бути виконані саме підрядником, що надає основні послуги, оскільки вони є тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призведе до проблем технологічного характеру.
З огляду на те, що у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, Замовником проведено закупівлю таких послуг в того самого виконавця робіт/надавача послуг, а саме у ТОВ «Березівкаагрошляхбуд»
При цьому, закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснювалась протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
4. Зобов’язання сторін за договором від 25.12.2023 №9П/КПП/ДП були повністю виконані у період з 25.12.2023 до 31.01.2024 року.
На підтвердження виконання договору додаються акти виконаних робіт та платіжні документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Березівкаагрошляхбуд»
#03579041
Переможець 1 989 452,40
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 17:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2024 10:05
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 10:03
9П КПП ДП Старокозаче Додаткові послуги Березівкаагрошляхбуд 25 12 23.PDF укладений
26 грудня 2023 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою при оприлюдненні інформації про укаледний договір було допущено технічну помилку, а саме: У описі окремої частини або частин предмета закупівлі невірно зазначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - "до 21 січня 2024" замість "до 31 січня 2024". З метою приведення у відповідність даних згідно договору, дату надання послуг відкориговано.
Номер договору про закупівлю: 9П/КПП/ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2023 — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 1 989 452,40
UAH (в тому числі ПДВ 331 575,40 UAH)