Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
14 991 533,78 UAH
UA-2023-12-26-014026-a 612da9bbd64049fc81cfe04a44793615
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина МАЛЕТА

+380312614190 vz3.dmi.umr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Ірина МАЛЕТА
+380312614190
vz3.dmi.umr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, с. Барвінок, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

26 грудня 2023 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2023 17:21
Експертний звіт.pdf
26 грудня 2023 17:21
Наказ.PDF
26 грудня 2023 17:21
Обгрунтування підстави.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-07-000051 ● ecdfca27d1f74bd981b58b0295697517
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.02.2024 № 9-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 6 UA-2023-12-26-014026-a 26.12.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 11:12:06

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-13 18:10:47

Відповідь на запит замовнику на пояснення

Стосовно «Питання 1. Надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Сорока Ольга Іванівна на підставі договору на Коригування проектно-кошторисної документації та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена вартість закупівлі. Відповідно до рішення XLIX сесії VIII скликання Ужгородської міської ради від 12.12.2023 року №1586 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2023 рік» було виділено бюджетні призначення по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, Замовником було укладено Договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України.


Стосовно «Питання 2. Надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості» повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до підпункту восьмого пункту тринадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, та уклав Договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Отже, договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року укладений без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, та не є конкурентною процедурою закупівель або переговорною процедурою закупівлі, а тому не потребує оприлюднення обгрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів…) відповідно до вимог п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 11:41:19

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, підставою для проведення закупівлі UA-2023-12-26-014026-a є підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи вищевикладене, пропоную повідомити ідентифікатор закупівлі за результатами якого укладено основний договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-13 18:14:37

Відповідь на запит Замовнику на пояснення.

Підпунктом 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (далі – Постанова) (в редакції, що діяла на момент укладення договору) встановлено, що оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Підпунктом 2 пункту 1 Постанови встановлено, що переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі.
Наказом Замовника від 21.06.2022 № 66 було затверджено потребу закупівлі робіт з капітального ремонту експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок Ужгородського району.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами здійснення таких закупівель в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Замовником здійснена Закупівля за наявною потребою.
Закупівля за предметом «Роботи з капітального ремонту об’єкту з розробленням проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок Ужгородського району» (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» — очікувана вартість становить 36 246 461,00 грн. проведена відповідно до статті 10 Закону, та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції, що діяла на момент укладення договору).

Уповноваженою особою Замовника на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції, що діяла на момент укладення договору) прийнято протокольне рішення забезпечити оприлюднення звіту про договір про закупівлю від 28.06.2022 року № 22-01/1218746, укладений без використання електронної системи закупівель , у спосіб та строки, визначені статтею 10 Закону та з урахуванням Постанови, а саме, не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.

Станом на 13.02.2024 року згідно Закону № 3564-ІХ від 06.02.2024 року «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» воєнний стан продовжено до 14 травня 2024року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 15:36:14

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, підставою для проведення закупівлі UA-2023-12-26-014026-a є підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати договір підряду на виконання будівельний робіт з капітального ремонту з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району від 28.06.2022 № 22-01/1218746 з усіма додатками до нього.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 17:20:41

Відповідь на запит замовнику на пояснення

Надаємо договір підряду на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» від 28.06.2022 № 22-01/1218746 з додатками до нього.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
#38533329
Переможець 14 991 533,78
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 17:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:38
ДУ 1 від 28.12.2023 до Д-ру 23-11-1216090 від 25.12.2023.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 15:37
Д-р № 23-11-1216090 від 25.12.2023.PDF укладений
26 грудня 2023 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням бюджетного року, Сторони дійшли згоди про перерозподіл фінансування з 2023 року на 2024 рік у сумі 1 167 807,94 грн ( Один мільйон сто шістдесят сім тисяч вісімсот сім гривень 94 коп.), шляхом внесення змін та доповнень до п.3.1.1 Договору підряду № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року, вказаний пункт викласти у наступній редакції: «3.1.1. Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2023 році в сумі 5 072 192,06 грн (П'ять мільйонів сімдесят дві тисячі сто дев'яносто дві гривнi 06 коп.), у 2024 році в сумі 9 919 341,72 грн (Дев'ять мільйонів дев'ятсот дев'ятнадцять тисяч триста сорок одна гривня 72 коп.)
Номер договору про закупівлю: 23-11/1216090
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML