Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00497213 |
Вебсайт: | https://www.mnau.edu.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, буд. 9 |
Контактна особа: |
Віталій Соколік +380512342008 sokolikvd05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод
Тендерна документація
26 грудня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 16:36 |
Протокол - обгрунтування.pdf | |
26 грудня 2023 16:36 |
Зведений перелік суб'єктів природних монополій.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000102 ● c5506a1b01434e37afbb70db52ca08e6
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2023-12-26-013018-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:25:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Централізоване водовідведення (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-013018-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
• Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
• Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
• Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі та вибрано саме МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВВОДОКАНАЛ" з яким укладений договір від 22.12.2023 року №ЦВ/342/24-к без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 11:06:05
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25.01.2024
Щодо поставлених питань відповідно до запиту від 25.01.2024 р. надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Централізоване водовідведення» визначено відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженими наказом Мінжитлокомунгоспу від 27.06.2008 р. № 190, Правилами приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення, що затверджені наказом Мінрегіону від 01.12.2017 р. № 316 та місцевими правилами приймання стічних вод до систем центрального водовідведення населеного пункту.
Відповідно до прогнозованих обсягів предмету закупівлі, відповідно до показників попередніх періодів, замовником визначено обсяг предмету закупівлі в кількості - 76000 м³ на 12 місяців.
Плата за послугу, визначена відповідно до Правил надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 р. № 690 та Методики розподілу, що розраховується виходячи з розмірів затверджених уповноваженим органом тарифів на послуги з централізованого водовідведення та обсягу спожитих послуг або за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування, до встановлення вузла комерційного обліку.
Вартість послуг з централізованого водовідведення визначається за обсягом спожитих послуг та встановленими відповідно до законодавства тарифами.
Станом на дату укладання договору від 22.12.2023 року №ЦВ/342/24-к тарифи на послуги становлять: з централізованого водовідведення – 16.512 грн. за куб. метр. з ПДВ.
Разом з тим встановлюється плата за абоненське обслуговування в розмірі. Визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України, інформація про яку розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або веб-сайті виконавця, яка на дату укладання договору від 22.12.2023 року №ЦВ/342/24-к становить: з централізованого водовідведення – 19,04 грн. на місяць.
Таким чином сума договору склала 1 255 140,48 грн., яка складається з 76 000 м3 * 16,512 грн. = 1 254 912,00 грн. + 12 міс. * 19,04 грн. = 228,48 грн.
2. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до п. 13 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, в тому числі:
- відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Згідно з ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» ведення зведеного Переліку суб’єктів природних монополій покладено на Антимонопольний комітет України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у відповідній сфері, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Відповідно до зведеного переліку суб'єктів природних монополій від 30.11.2023 року (редакція на час прийняття рішення) МКП «Миколаївводоканал» визначено суб’єктом природних монополій Миколаївської області за видом господарської діяльності централізоване водопостачання та централізоване водовідведення.
Предметом закупівлі (ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-013018-a ) є саме Централізоване водовідведення.
Враховуючи вищезазначене, МКП «Миколаївводоканал» є єдиним надавачем послуг з централізованого водовідведення на території Миколаївської області, через відсутність конкуренції з технічних причин, що документально підтверджується зведеним переліком суб'єктів природних монополій від 30.11.2023 року (редакція на час прийняття рішення).
Відповідне обгрунтування підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та документальне підтвердження оприлюднено в електронній системі закупівель разом зі звітом про договір про закупівлю та договором про закупівлю та додатки до нього.
Копія протоколу-обгрунтування, зведеного переліку суб'єктів природних монополій від 30.11.2023 року долучаються до пояснень повторно.
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі та вибрано саме МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВВОДОКАНАЛ" з яким укладений договір від 22.12.2023 року №ЦВ/342/24-к без використання електронної системи закупівель?
Враховуючи, що відповідно до обгрунтування наведеного в пункті 2 зазначених пояснень та в протоколі-обгрунтування, завантаженого на сайт, єдиним можливим надавачем послуг з централізованого водовідведення на території Миколаївської області, через відсутність конкуренції з технічних причин, що документально підтверджується зведеним переліком суб'єктів природних монополій від 30.11.2023 року (редакція на час прийняття рішення) визначено МКП «Миколаївводоканал» інших можливих потенційних постачальників послуг не визначено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВВОДОКАНАЛ" #31448144 |
Переможець |
1 255 140,48
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 15:34
|
Додаткова угода 2 до договору - ЦВ-342-24-к.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:36
|
Договір - ЦВ-342-24-к.pdf | укладений |
26 грудня 2023 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з фактичною потребою |
Номер договору про закупівлю: | ЦВ/342/24-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |