Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних». (Послуги мобільного телефонного зв’язку на 2024 рік).
Очікувана вартість
268 800,00 UAH
UA-2023-12-26-012823-a ● ad00228edf724c11a19fdac144f54e4d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899694 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111 |
Контактна особа: |
Яна Томчук +380563784949, +380985779375 cpmsd_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:42 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:42 |
Очікувана вартість: | 268 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 344,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги мобільного телефонного зв’язку на 2024 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2024 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2024 16:24 |
Протокол № 225 від 03.01.2024 про внесення змін до тендерної документації.docx.pdf | |
03 січня 2024 16:24 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги (у новій редакції).docx | |
26 грудня 2023 16:29 |
Додаток № 1 до договору.docx | |
26 грудня 2023 16:29 |
2. Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги.docx | |
26 грудня 2023 16:29 |
1. Затвердження_та_оприлюднення_РП_та_оголошення_про_відкриті_торги (3).docx |
03 січня 2024 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2024 16:24 |
Протокол № 225 від 03.01.2024 про внесення змін до тендерної документації.docx.pdf
|
|||
03 січня 2024 16:24 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги (у новій редакції).docx
|
|||
26 грудня 2023 16:29 |
Додаток № 1 до договору.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:29 |
2. Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:29 |
1. Затвердження_та_оприлюднення_РП_та_оголошення_про_відкриті_торги (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідки/Вимоги
Дата подання: 29 грудня 2023 16:34
Дата відповіді: 03 січня 2024 17:31
Шановний учаснику, просимо детальніше пояснити, які саме документи Ви бажаєте отримати по п.12, п.15, п.17 в Додатку № 1 до тендерної документації.
Також звернули увагу, в п.18 Додатку № 1 є вимога, яка протирічить ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст.12 п.8, в якому зазначено: "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі." Чи можете її прибрати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно п. 12 «Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, інструментів (підтвердити витягом або копією із балансової або інвентаризаційної відомості) матеріально-технічної бази», зокрема по даному пункту може бути надана Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність власної мережі та її складових, оптоволоконної лінії, технологій або інше.
Стосовно п. 15 – «Документи або довідка, складена у довільній формі, за умови надання підтверджуючих документів при укладенні договору, що підтверджують кваліфікацію працівників (кваліфікаційні посвідчення) відповідно до ст. 16 ЗУ про «Публічні закупівлі»», зокрема по даному пункту може бути надана Документи або довідка, складена у довільній формі стосовно штату компанії, співробітників або наявності служби технічної підтримки або інше.
Стосовно п. 17 – «Відповідно до ст. 16 ЗУ про «Публічні закупівлі» документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у 2021-2023 рр., не менше трьох (на підтвердження надати копії аналогічних договорів та/або оригінали відгуків на відповідних бланках замовника, з яким укладено договори, копії яких подає учасник, із зазначенням службового номеру телефону посадової особи замовника)», зокрема по даному пункту може бути надані копії аналогічних договорів та/або оригінали відгуків на відповідних бланках замовника, з яким укладено договори, копії яких подає учасник, із зазначенням службового номеру телефону посадової особи замовника
Стосовно п. 18 - «Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі» - На виконання пункту 54 Особливостей, Положення про уповноважену особу, даний пункт видалено та відповідно внесено зміни до тендерної документації.
Стосовно п. 15 – «Документи або довідка, складена у довільній формі, за умови надання підтверджуючих документів при укладенні договору, що підтверджують кваліфікацію працівників (кваліфікаційні посвідчення) відповідно до ст. 16 ЗУ про «Публічні закупівлі»», зокрема по даному пункту може бути надана Документи або довідка, складена у довільній формі стосовно штату компанії, співробітників або наявності служби технічної підтримки або інше.
Стосовно п. 17 – «Відповідно до ст. 16 ЗУ про «Публічні закупівлі» документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у 2021-2023 рр., не менше трьох (на підтвердження надати копії аналогічних договорів та/або оригінали відгуків на відповідних бланках замовника, з яким укладено договори, копії яких подає учасник, із зазначенням службового номеру телефону посадової особи замовника)», зокрема по даному пункту може бути надані копії аналогічних договорів та/або оригінали відгуків на відповідних бланках замовника, з яким укладено договори, копії яких подає учасник, із зазначенням службового номеру телефону посадової особи замовника
Стосовно п. 18 - «Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі» - На виконання пункту 54 Особливостей, Положення про уповноважену особу, даний пункт видалено та відповідно внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-26-012823-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "КИЇВСТАР", Код ЄДРПОУ:21673832
Дата подання: 30 грудня 2023 14:35
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня! Шановний замовнику, в п.18 Додатку № 1 є вимога, а саме: «Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі». Вона протирічить ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст.12 п.8, в якому зазначено: "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі." Отже, просимо привести документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2024 17:17
На виконання пункту 54 Особливостей, Положення про уповноважену особу, вимогу учасника задоволено та відповідно внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
251 160,00
UAH з ПДВ
|
132 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ВФ Україна" |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
170 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
132 020,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2024 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:16
|
Договір № 8369816--БО_2024 ПАТ Київстар телефоний зв'язок.pdf | укладений |
26 січня 2024 16:13
|