Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Оксана Подорожна +380443931790 uvrwork@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 4 170 359,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК_6_Завд_кориг_проєкт_Розрізу_Верболозівська.pdf | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК_5_ІНШІ ДОКУМЕНТИ.docx | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК_2.docx | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК 3_Тендерна пропоз(форма).docx | |
26 грудня 2023 15:44 |
ТД_Інструкція.docx | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК_7_Тех_умови_коригув_ПР_Розріз_Верболозівський.doc | |
26 грудня 2023 15:44 |
додаток 1.2 до догов.ціни.doc | |
26 грудня 2023 15:44 |
дод.1.1_до_догов.ціни.xls | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК 4_Проєкт договору.doc | |
26 грудня 2023 15:44 |
Дод.1 до Договору_Договірна ціна.xls | |
26 грудня 2023 15:44 |
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 09 лютого 2024 18:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000068 ● 838f3e06209a4220bc47b73fe3d925e0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2024 №13-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-12-26-011486-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 14:29:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Коригування "Проєкту ліквідації розрізу "Верболозівський" (ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-011486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 10:19:09
Відповідь на запит UA-M-2024-03-22-000068
Добрий день. На ваш запит UA-M-2024-03-22-000068 надаємо наступну відповідь:
1. 1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення та розрахунки очікуваної вартості проєктних робіт предмета закупівлі здійснено на основі нормативних документів згідно чинного законодавства, а саме: - - кошторисних норм України « Настанова з визначення вартості проєктних науково – проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281;
- збірника цін на проєктні роботи для будівництва. Розділ 5 Вугільна промисловість ( зі змінами і доповненнями) Мінвуглепром СРСР, 1987р.
Відповідні розрахунки - файл: Відповідь на фінансову частину.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик - у файлі: Відповідь на технічну частину.
2. Сторінка веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://www.uvr.org.ua/2023/12/26/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-za-26-12-2023-2/
.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОТЕХКОНСАЛТ" |
4 045 187,00
UAH з ПДВ
|
4 045 187,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АСПО-1" |
4 143 188,83
UAH з ПДВ
|
4 143 188,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОТЕХКОНСАЛТ" #42889101 |
Рішення скасоване |
4 045 187,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2024 12:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АСПО-1" #38526134 |
Рішення скасоване |
4 143 188,83
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 14:28
|
|
ТОВ "ДНІПРОТЕХКОНСАЛТ" #42889101 |
Переможець |
4 045 187,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 10:51
|
Договір 4-ОР-24.pdf | укладений |
15 березня 2024 10:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Коригування "Проєкту ліквідації розрізу "Верболозівський" | 1 | роботи |
4 045 187,00
UAH з ПДВ
|