Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Намогильні пам’ятники військовослужбовцям, які захоронені на кладовищах Тернопільської міської територіальної громади(Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 44910000-2 - Будівельний камінь)
Очікувана вартість
2 772 829,46 UAH
UA-2023-12-26-005752-a 65f8e730277449249f39bd495267c62d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сендецька Роксолана Михайлівна

+380352526882 rutyal.te@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Ритуальна служба"
Код ЄДРПОУ: 03353302
Вебсайт: http://skp-ritualna-sluzhba-tmr.webnode.com.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Микулинецька, 27
Контактна особа: Сендецька Роксолана Михайлівна
+380352526882
rutyal.te@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Намогильні пам’ятники військовослужбовцям, які захоронені на кладовищах Тернопільської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Микулинецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь

Тендерна документація

26 грудня 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-19-000015 ● 82a1e8045b5d4e739afe76784127c57f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.01.2024 № 3-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.01.2024 № 3-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-26-005752-a від 26.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-22 16:54:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі намогильних пам’ятників військовослужбовцям, які захоронені на кладовищах Тернопільської міської територіальної громади (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 44910000-2 - Будівельний камінь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-005752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «Бусол» (ЄДРПОУ 24634654), з яким укладено договір про закупівлю від 26.12.2023 № 26/12/174 без використання електронної системи закупівель?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
4. Замовником оприлюднено в електронній ситстемі закупівель Обгрунтування підстави, затверджене начальником СКП «Ритуальна служба» та наказ начальника СКП «Ритуальна служба» від 26.12.2023 № 77, які не містять документального підтвердження існування нагальної потреби у здійсненні закупівлі.
Замовнику надати документальне підтвердження існування станом на 26.12.2023 нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
5. Замовнику надати пояснення щодо виконання пункту 5.1 розділу 5 Договору, зокрема пояснити: як Постачальник виконував поставку партії товару протягом 30 днів робочих днів з дня подачі заявки Замовником, при тому, що Договір в частині постачання діє з дати підписання Договору від 26.12.2023 № 26/12/174 та до 31.12.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 11:14:50

Пояснення щодо запиту

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Для будівництва військового кладовища Пантеон героїв м. Тернопіль, було виділено Сесією Тернопільської міської ради кошти на поповнення статутного капіталу СКП «Ритуальна служба», в тому числі дані кошти передбачались на придбання пам’ятників.
Вид пам’ятника розробила дружина військового, який похований на Пантеоні Героів м. Тернопіль, свою пропозицію вона винесла на обговорення на зборах родин військових які загинули, дані збори організовуються Тернопільською міською радою та членами родин загиблих. Рішенням зборів погодили та затвердили запропонований вид пам’ятника та матеріал для його виготовлення. СКП «Ритуальна служба» в рамках виділених коштів було доручено закупити пам’ятники за видом та виготовлені з матеріалу, який затвердили члени родин військовослужбовців.
Очікувана вартість закупівлі визначалось шляхом моніторингу цін по аналогічних закупівлях інших Замовників та цін вироби з пісковика та супутні декоративні деталі в мережі Інтернет, а також аналізуючи та попередні закупівлі здійсненні Замовником.
2. Замовником проводились відкриті торги в грудні 2023 року на дану закупівлю та прийшов лише один Учасник, який не підтвердив вимоги, які були визначені Тендерною документацією, тому було прийнято рішення укласти угоду на постачання пам’ятників з попереднім постачальником аналогічного товару ПП «Бусол». ПП «Бусол» виготовляв згідно умов попередніх договорів пам’ятники такого зразка та зарекомендував себе надійним партнером, який постачає якісно товар, що закуплявся та одержав позитивні відгуки родин загиблих та розробниці дизайну пам’ятника.
3. Оскільки Замовником двічі проводились відкриті торги і дана закупівля не відбувалась, та опираючись на позитивну співпрацю з попереднім Постачальником аналогічного товару було прийнято рішення укласти угоду з ПП «Бусол».
4. Оскільки вже закупівля таких пам’ятників здійснювалась в поточному році, але через неможливість передбачити точну кількість пам’ятників для військових, які загинуть, виникла нагальна потреба закупити пам’ятники, для осіб які загинули та яким пам’ятники ще не були встановлені..
Також дотримання строків для проведення ще однієї процедури відкритих торгів було неможливим, оскільки термін на освоєння виділених коштів для закупівлі даного характеру обмежений до кінця поточного року (2023).
5. Оскільки в основу договору, що підписувався був взятий проект договору до раніше проведених закупівель, уповноваженою особою допущено технічну помилку, щодо невиправлення коректного терміну поставки товару. Коректний термін поставки товару мав бути 3 дні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-24 16:47:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі намогильних пам’ятників військовослужбовцям, які захоронені на кладовищах Тернопільської міської територіальної громади (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 44910000-2 - Будівельний камінь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-005752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. На виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Так, відповідно до норм пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 затверджено основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), де Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ; перші три цифри визначають групу; перші чотири цифри визначають клас; перші п’ять цифр визначають категорію.
За геологічною інформацією веб-ресурсу «Геологічний словник» (розміщений за посиланням https://geodictionary.com.ua/node/3553): пісковик – це уламкова зцементована осадова порода, яка утворюється в результаті цементації піску (розмір зерен 0,1-1 мм). Частіше зустрічається глинистий та вапняковий цемент; рідше роль цементу виконують оксиди феруму, опал, халцедон. За гранулометрією П. поділяються на крупнозернисті (грубозернисті) – 0,5-1 мм, середньозернисті – 0,25-0,5 мм та дрібнозернисті – 0,1-0,25 мм. За мінералогічним складом виділяють П. кварцові, кварц-польовошпатові, кварц-глауконітові, аркозові, глинисті, вапнисті та ін. Серед кольорів переважає сірий, жовтувато-сірий, білий, рідше червонуватий. Густина 2,25-2,67 т/м3. Пористість 0,69-6,70%. При метаморфізації перетворюється у кварцит. В Україні основними районами поширення П. є Донбас, Наддністрянщина, Поділля, Карпати. Використовується як абразив, будівельний матеріал: уламки породи йдуть на заливку фундаменту, пласти застосовуються як при спорудженні будівель, так і при проведенні оздоблювальних робіт. Кріс того, відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 № 827, пісковик - сировина для облицювальних матеріалів (декоративне каміння).
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження: яким чином та відповідно до яких нормативних документів закуплений товар позицій 1-7 Специфікації Додатку №1 до Договору від 26.12.2023 № 26/12/174 (вироби із сірого пісковика) віднесено до Будівельного каменю (ДК 021-2015 44910000-2), а не до ДК 021-2015: 44912200-8 Пісковик.

2. Замовнику надати пояснення щодо зазначеним у пункті 2.1 розділу 2 «Якість» Договору від 26.12.2023 № 26/12/174 (далі – Договір) «технічним умовам та стандартам, які діють в Україні та регламентують якість Товару», а саме яким конкретним технічнім умовам та стандартам України мають відповідати вироби із сірого пісковика, фотоскло та металева табличка код для пам’ятника, які є у комплектації згідно до Додатків №1 та №2 до Договору.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 17:38:42

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та Порядком визначення предмета закупівлі, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто предмет закупівлі товарів або послуг має визначатися за класом. На клас вказують перші чотири цифри. Тому закуплений товар позицій 1-7 Специфікації Додатку №1 до Договору від 26.12.2023 віднесено до Будівельного каменю (ДК 021-2015 44910000-2).
2. Щодо технічних умов та стандартів повідомляємо, що в договорі маються на увазі зокрема наступні стандарти та технічні умови:
Щодо сірого пісковика: ДСТУ Б EN 1467:2007 (EN 1467:2003, IDT) Камінь природний. Блоки необроблені. Вимоги 4.2.4.; ДСТУ Б EN 1468:2007 (EN1468:2003, IDT) Камінь природний, Плити необроблені. Вимоги п. п. 4.1.2; 4.1.3; 4.2.5; ДСТУ Б EN 1469:2019 (EN 1469:2015 IDT) Вироби з природного каменю. Облицювальні плити. Вимоги п.п. 4.1.2; 4.1.3; 4.1.4; 4.2.4; 4.2.6; 4.2.10; НРБУ-97. Щодо фотоскла – ДСТУ Б В.2.6.26-2004 Будівельні матеріали. Склопакети будівельного призначення. Метод визначення опору атмосферним впливам та оцінки довговічності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), а саме п. 13 передбачено 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: зокрема - існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником; Оскільки в Замовника існувала нагальна потреба освоїти кошти на придбання пам’ятників, для Героїв, які загинули захищаючи цілісність і суверенітет держави України та не можливості дотримання строків на проведення відкритих торгів у зв’язку із закінченням бюджетного року, Замовником було укладено договір на підставі пп. 4 п. 13 Особливостей. Згідно висновку моніторингу Замовник звернувся до Постачальника з листом про розірвання укладеного договору № 26/12/174 від 26.12.2023 року. Проте Постачальник відмовив у розірванні договору зазначаючи наступне: жодна з обставин, які викладені у листі від 31.01.2024 року № 17, не є підставою для одностороннього розірвання договору про закупівлю від _26.12.2023 р. № 26/12/174, згідно з умовами самого договору про закупівлю та вимогами законодавства. Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦК України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно з частиною 1 статті 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Відповідно до частини 1 статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою — третьою, п’ятою та шостою статті 203 цього кодексу. Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним (стаття 204 ЦК України). Статтею 628 ЦК України визначено зміст договору, який становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Статтею 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Отже вимога про розірвання договору є такою, що порушує основоположний принцип права – принцип пропорційності, який передбачає дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Вимога Держаудитслужби щодо розірвання договору або будь-яка інша вимога, яка має наслідком припинення зобов’язань за договором, є непропорційною тяжкості порушень, а усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований у висновку спосіб може призвести до порушення майнових прав та інтересів замовника та матиме негативні наслідки для його репутації, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Також вважаємо, що виявлені Держаудитслужбою порушення не мали шкідливих наслідки й не призвели до нецільового використання бюджетних коштів чи завдали збитків бюджету, оскільки конкуренції на ринку по товару, який закуповується немає (Замовником було двічі проведено відкриті торги проте жодні учасники не взяли участі) та Постачальник зарекомендував себе надійним виконавцем, та запропонував ціну на товар враховуючи моменти для кого і з якою метою це товар закупляється. Також варто зазначити рішення Держаудитслужби щодо розірвання договору неможливо виконати без порушення вимог законодавства України, зокрема правових підстав для виконання таких рішень немає. Статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено п’ять підстав, за наявності яких договір є нікчемним, та наведений перелік є вичерпним. Законодавством України передбачені виключні підстави, за яких договір може бути визнано недійсним або нікчемним або договір може бути розірвано в односторонньому порядку, також такі підстави зазначені в договорі. І розірвання даного договору без належних правових підстав потягне невиправдані штрафні санкції для Замовника, що призведе до завдання фінансових збитків комунальному підприємству. Для вжиття заходів щодо усунення (недопущення)? порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону з врахуванням Особливостей зазначаємо, що на комунальному підприємстві проведено ряд заходів для уникнення подібних непорозумінь в подальшому. Враховуючи висновки моніторингу проведено аналіз роботи підприємства на ділянці публічних закупівель. В результаті виявлено ряд технічних помилок, які в сукупності вплинули на не до кінця коректне оформлення закупівлі, яка є об’єктом моніторингу, що в свою чергу викликало зауваження контролюючого органу. За результатами аналізу роботи підприємства на ділянці публічних закупівель. відповідальний особі оголошено догану. За підсумками аналізу зауважень, оцінки ризиків завдання непропорційних збитків комунальному підприємству фінансового та репутаційного характеру вважаємо за небхідне донести до Вашого відома, що Ваша вимога щодо розірвання договору не може бути реалізована. Термін дії договору закінчився, договір є виконаним в повному обсязі сторонами, правові підстави для його розірвання відсутні

2024-02-06 14:30:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  2. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Бусол"
#24634654
Переможець 2 772 829,46
UAH
26 грудня 2023 12:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 12:58
Обгрунтування укладений
26 грудня 2023 12:40
Договір укладений
26 грудня 2023 12:40