Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015. 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий (15544000-3), сир кисломолочний (15542000-9)) .
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2023-12-26-004369-a ● 860b2fb0acf944beb2a6d5c0e940eacc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №21 "ЛАСТОВІЧКА" ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35045438 |
Місцезнаходження: | 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Марії Заньковецької, буд. 87 А |
Контактна особа: |
Галина Майдич +380312651605 lastovichka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марії Заньковецької, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1100 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марії Заньковецької, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 11:28 |
Сирні продукти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неконкурентні торги
Дата подання: 27 грудня 2023 19:17
Дата відповіді: 30 грудня 2023 21:05
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, звертаємось до Вас з вимогою прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у ТД, які обмежують коло потенційних учасників, чим унеможливлюють економію бюджетних коштів, які на сьогоднішній день є і так дефіцитними. Зазначені Вами вимоги є надуманими та такими, що оформлені під конкретного виробника, а саме ТОВ РАДИВИЛІВ. Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимогами, що обмежують конкуренцію є вимоги Додатку 3: 1) Акт Держпродспоживслужби, складений не раніше 2 півріччя 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень. У випадку якщо Учасник не є виробником, Учасник надає зазначений документ від безпосереднього виробника запропонованого товару. Виробники не проводять перевірку на вимогу Замовника, планова перевірка проводиться 1 раз на рік, на час військового стану взагалі не проводиться, а позапланова може бути проведена, але враховуючи Вашу вимогу термін її проведення складе не менше місяця. Виробник зобов'язаний подати запит на проведення перевірки, який розглядатиметься 10 робочих днів, після розгляду буде призначено перевірку в термін 30 календарних днів. Виходячи з викладеного, конкретика надати за минулий період Акт перевірки і не раніше листопада є дискримінаційним, так як його зможе надати лише Учасник, який здійснив перевірку у цей період. 2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива,що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Зазначені категорії харчового ланцюга наявні лише у виробника молочної продукції ТОВ РАДИВИЛІВ, чим прослідковується корупційні дії замовника. Вимагається надати сертифікт на виробника, але яким чином виробник зобовязаний здійснювати діяльність з зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива. Даною вимогою ви обмежуєте не то, що ФОП який не має прямого контакту з виробником, а працює через Торговий дім, дистриб'ютора, звичайного комерсанта, там як логістика в локацію потенційного Учасника у заводу не передбачена, а й ЗАВОД, який є виробником предмета закупівлі, та не здійснює діяльність з транспортування, реалізації оптової чи роздрібної, та особливо спреду та морозова, а прийняти участь у Вашій закупівлі не зможе. 3) Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Як можна вимагати наявність чинності сертифікату на весь період часу, якщо його дія може закінчитись у 2,3,4 кварталі наступного року!? Це всеодно, що у нашої Верховної ради закінчаться повноваження у 1-му кварталі наступного року, а ми скажемо робіть, що хочте, але дайте документи, який підтвердже дійсність до кінця наступного року. Такі вимоги Замовників відображають одне з двух, або розроблена документація під конкретного учасника (у даному випадку ТОВ РАДИВИЛІВ), або некомпетентність Уповноваженої особи. 4). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Аналогічно попередній вимозі. 5) З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару. Шановний Замовник зазначений сертифікат рекомендуємо отримати Вам, так як з Вашої ТД вбачається відсутність жодної протидії корупції, а лише її прояв, чим відсутня можливість ефективної еконої бюджетних коштів. 6) Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару. Даний сертифікат використовується в підприємствах фінансової діяльності, а не в процесі виробництва молочних продуктів, жодного впливу на якість молока він не має. 7) Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції. Зазначений сертифікат входит в склад сертифікату ДСТУ ISO 22000 яким передбачено аналіз Крок вперед - крок назад, чим досягається безпечність ланцюга як постачання продукції так і її отримання, та контролюється Критичними точками в даних процесах. 8) Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю.Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. НА дану вимогу повідомляємо, що договірних зобов'язань з виробником не маємо, але отримаємо їх продукції від інших підприємств господарського процесу з накладною, ТТН та документами, що посвідчують якість. Постачає питання, навіщо даною вимогою обмежувати коло потенційних учасників? знову прояв корупційних дій. Виходячи з викладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників. У разі не внесення змін до ТД будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Пунктом 28 Особливостей визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Статтею 22 Закону передбачено: частина 2 « У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);».Статею 23 частина 5 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Замовник є закладом освіти, в якому навчаються та проживають діти з особливими потребами віком від 6-ти до 17-и років та евакуйовані діти з м. Дніпро (комунальний заклад соціального захисту «Центр підтримки дітей та сімей «Барвінок») віком від 2-х до 15-и років. 1).З приводу акту Держпродспоживслужби складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень не раніше 2023року. Товар, що закуповується призначений для харчування дітей в такому закладі. Таким чином вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар, який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. Таким чином Замовник немає наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких, покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару і вважаємо, що проведення державного контролю Держпродспоживслужби Виробником один раз протягом року є розумним та обумовленим вимогами щодо якості продукції. 2) З приводу надання Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: С (виробництво харчових продуктів), який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога буде задоволена частково,а саме: «Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів , що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі ,який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. 3) З приводу надання Сертифікату виданого на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT ), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога викладена в новій редакції: « Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 , який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. 4) З приводу Сертифікату виданого на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)., який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога викладена в новій редакції, а саме: « Сертифікату виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Крім того згідно частини 5 статті 23 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». 5) З приводу Сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018 , ДСТУ ISO 27001:2023 та ДСТУ ISO 28000:2008 Ваша вимога задоволена. В додатку 3 вилучено подача даних сертифікатів. 6) З приводу вимоги до Учасника, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подання у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також скан-копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. Дана вимога обумовлена скороченням ланцюга «Виробник-Споживач». Збільшення кількості посередників не дає впевненності у дотриманні при постачанні продуктів харчування санітарних норм, збереження якості та вартості продукції протягом року. Виходячи з вищесказаного наголошуємо, що всі Учасники, які є виробниками товару мають рівні права в отриманні сертифікатів, а учасники, які не є виробниками та діють через посередників, мають рівні права у виборі добросовісного контрагента, який виробляє товар належної якості. Таким чином Замовник немає наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких, покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару і вважаємо, що проведення державного контролю Держпродспоживслужби один раз протягом року є розумним та обумовленим вимогами щодо якості продукції. Таким чином вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. Водночас, з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення добросовісної конкуренції та економії бюджетних коштів, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації, без погіршення якісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи викладене Ваша вимога не є достатньо обґрунтованою та документально підтвердженою тому не підлягає задоволенню.
Співпадіння!!!!!!!!!!
Дата подання: 28 грудня 2023 14:24
Дата відповіді: 30 грудня 2023 21:06
це вже третій заклад Ужгорода на моїй пам'яті за сьогодні.........
Робіть висновки.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Пунктом 28 Особливостей визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Статтею 22 Закону передбачено: частина 2 « У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);».Статею 23 частина 5 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Замовник є закладом освіти, в якому навчаються та проживають діти з особливими потребами віком від 6-ти до 17-и років та евакуйовані діти з м. Дніпро (комунальний заклад соціального захисту «Центр підтримки дітей та сімей «Барвінок») віком від 2-х до 15-и років. 1).З приводу акту Держпродспоживслужби складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень не раніше 2023року. Товар, що закуповується призначений для харчування дітей в такому закладі. Таким чином вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар, який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. Таким чином Замовник немає наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких, покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару і вважаємо, що проведення державного контролю Держпродспоживслужби Виробником один раз протягом року є розумним та обумовленим вимогами щодо якості продукції. 2) З приводу надання Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: С (виробництво харчових продуктів), який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога буде задоволена частково,а саме: «Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів , що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі ,який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. 3) З приводу надання Сертифікату виданого на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT ), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога викладена в новій редакції: « Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 , який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. 4) З приводу Сертифікату виданого на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)., який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Дана вимога викладена в новій редакції, а саме: « Сертифікату виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Крім того згідно частини 5 статті 23 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». 5) З приводу Сертифікатів ДСТУ ISO 37001:2018 , ДСТУ ISO 27001:2023 та ДСТУ ISO 28000:2008 Ваша вимога задоволена. В додатку 3 вилучено подача даних сертифікатів. 6) З приводу вимоги до Учасника, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подання у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також скан-копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. Дана вимога обумовлена скороченням ланцюга «Виробник-Споживач». Збільшення кількості посередників не дає впевненності у дотриманні при постачанні продуктів харчування санітарних норм, збереження якості та вартості продукції протягом року. Виходячи з вищесказаного наголошуємо, що всі Учасники, які є виробниками товару мають рівні права в отриманні сертифікатів, а учасники, які не є виробниками та діють через посередників, мають рівні права у виборі добросовісного контрагента, який виробляє товар належної якості. Таким чином Замовник немає наміру створювати ризики для дітей, обов'язки щодо харчування яких, покладено на Замовника, шляхом послаблення вимог щодо якості товару і вважаємо, що проведення державного контролю Держпродспоживслужби один раз протягом року є розумним та обумовленим вимогами щодо якості продукції. Таким чином вимоги щодо підтвердження якості товару продиктовані необхідністю максимально усунути всі можливі ризики для дітей, пов'язані із закупівлею продуктів харчування. Незалежно від того, який Учасник за результатами цих торгів буде визнаний переможцем, такий Учасник зобов'язаний підтвердити належне (законне) походження Товару, підтвердити, що Товар який він пропонує є належної якості, а також в процесі виконання Договору регулярно підтверджувати якість кожної партії товару, шляхом надання відповідних сертифікатів якості тощо. Водночас, з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення добросовісної конкуренції та економії бюджетних коштів, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації, без погіршення якісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи викладене Ваша вимога не є достатньо обґрунтованою та документально підтвердженою тому не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
181 434,00
UAH з ПДВ
|
181 434,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
181 434,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:09
|
81434-100000.pdf | укладений |
10 січня 2024 12:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир твердий | 120 | кілограм |
264,00
UAH з ПДВ
|
Сир кисломолочний | 1100 | кілограм |
136,14
UAH з ПДВ
|