Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05406623 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А |
Контактна особа: |
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 629 451,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
28 грудня 2023 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 11:38 |
Зміни (13).doc | |
28 грудня 2023 11:38 |
ТД_Овочі, фрукти і горіхи ( зі змінами).docx | |
26 грудня 2023 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 09:53 |
ТД_Овочі, фрукти і горіхи.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000096 ● 0bad0d3dbd104538b5d59f546afdd9d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-26-001733-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 11:02:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 10:48:41
Відповідь на моніторинг закупівлі.
Відповідь на моніторинг закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі»:
Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Визначення очікувальної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку відповідно до зазначеної вище методики. У відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках та згідно договору, з урахуванням об’ємів минулого року. Розмір бюджетного призначення закупівлі згідно з кошторисом склав 4 629 451 (чотири мільйона шістсот двадцять дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят одну) гривень 00 коп. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості розміщено на офіційному сайті 26.12.2023 року, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання:
https://chornomorsk.odessaedu.net/uk/site/publichni-zakupivli.html
( https://docs.google.com/document/d/1qVkYO9_tQQ0I2Jb-DdwvnZYv4lHyALkm/edit#heading=h.gjdgxs )
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 10:15:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-26-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано акт перевірки Держпродспоживслужби стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 та виданий не раніше другого півріччя 2023 року?
2. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей?
3. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано документ Держпродспоживслужби, виданий саме учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
4. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 10:33:48
Відповідь на моніторинг закупівлі.
Стосовно 1 питання
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Враховуючи зазначене ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017р. та виданий не раніше другого півріччя 2023 року з саме «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі», яка фактична належить оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» чим підтверджено, що «учасником процедури» ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» додержуються гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
Стосовно 2 питання.
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Відповідно до зазначеного договору № 7 від 18 грудня 2023 року складське та транспортне обслуговування здійснюється саме працівниками ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ».
Стандарт на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) визначає що:
«Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного
та психічного здоров’я.»
«Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП.»
Тобто вказаний стандарт стосується безпосередньо «системи управління охороною здоров’я і безпекою праці» на «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ» .
Учасником надано документ на потужність ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», яким підтверджено що на цієї потужності розроблено та запроваджено систему управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Стосовно 3 питання.
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Враховуючи зазначене ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано Документ Держпродспоживслужби,виданий не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, тобто «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» із відсутністю фактів виявлених порушень.
Стосовно 4 питання.
У відповідності до п. 28 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Замовник не встановлював вимоги щодо підтвердження такого критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;», тобто в документації відсутня вимога щодо наявності працівників.
Вимога щодо надання «Документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України» не встановлює обов’язковості наявності окремих посад у Учасника процедури, а лише визначає перелік цих посад, які повинні мати цей документ у разі якщо вони будуть долучені до постачання предмету закупівлі, та який Учасник повинен надати у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано документи тих працівників «які будуть залучені до постачання предмету закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті, договори розірвано
2024-04-13 12:07:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; |
Опис предмету закупівлі: |
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 067 318,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 336,59 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" |
1 906 430,00
UAH з ПДВ
|
1 906 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" #34108329 |
Переможець |
1 906 430,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2024 11:57
|
Додаткова угода про розірвання №4 до договору №17 від 15.01.2024.pdf | укладений |
13 квітня 2024 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 10:18
|
Додаткова угода №3 до договору №17 від 15.01.2024 року.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 11:16
|
Додаткова угода № 2 до договору №17 від 15.01.2024 виправлена.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:27
|
Додаткова угода № 2 до договору №17 від 15.01.2024.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 09:42
|
Додаткова угода №1 до Договору № 17 від 15.01.2024.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:58
|
Договір №17 від 15.01.2024.pdf | укладений |
16 січня 2024 16:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Алича 2024 рік | 250 | кілограм |
45,00
UAH
|
Слива рання 2024 рік | 300 | кілограм |
45,00
UAH
|
Слива пізня 2024 рік | 700 | кілограм |
35,00
UAH
|
Черешня 2024 рік | 120 | кілограм |
60,00
UAH
|
Персик ранній 2024 рік | 850 | кілограм |
60,00
UAH
|
Персик пізній 2024 рік | 1300 | кілограм |
55,00
UAH
|
Апельсини | 3000 | кілограм |
88,36
UAH
|
Банани | 3500 | кілограм |
102,00
UAH
|
Мандарини | 3000 | кілограм |
88,00
UAH
|
Лимони | 700 | кілограм |
82,00
UAH
|
Яблука 2023 рік (січень-квітень) | 10000 | кілограм |
24,00
UAH
|
Яблука 2023 рік (травень-липень) | 7500 | кілограм |
24,00
UAH
|
Яблука ранні 2024 рік | 3500 | кілограм |
27,00
UAH
|
Яблука 2024 рік (вересень-жовтень) | 5500 | кілограм |
22,00
UAH
|
Яблука 2024 рік (листопад-грудень) | 5500 | кілограм |
27,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 виправлена . змінено пункт 1.2 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №3 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Алича 2024 рік | 250 | кілограм |
45,00
UAH з ПДВ
|
Слива рання 2024 рік | 300 | кілограм |
45,00
UAH з ПДВ
|
Слива пізня 2024 рік | 700 | кілограм |
35,00
UAH з ПДВ
|
Черешня 2024 рік | 120 | кілограм |
60,00
UAH з ПДВ
|
Персик ранній 2024 рік | 850 | кілограм |
60,00
UAH з ПДВ
|
Персик пізній 2024 рік | 1300 | кілограм |
55,00
UAH з ПДВ
|
Апельсини | 3000 | кілограм |
88,36
UAH з ПДВ
|
Банани | 3500 | кілограм |
79,90
UAH з ПДВ
|
Мандарини | 3000 | кілограм |
88,00
UAH з ПДВ
|
Лимони | 700 | кілограм |
72,00
UAH з ПДВ
|
Яблука 2023 рік (січень-квітень) | 10000 | кілограм |
24,00
UAH з ПДВ
|
Яблука 2023 рік (травень-липень) | 7500 | кілограм |
24,00
UAH з ПДВ
|
Яблука ранні 2024 рік | 3500 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|
Яблука 2024 рік (вересень-жовтень) | 5500 | кілограм |
22,00
UAH з ПДВ
|
Яблука 2024 рік (листопад-грудень) | 5500 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
95 613,20
UAH
|
Причини розірвання договору: | Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договороми №17 від 15.01.2024 та №16 від 15.01.2024 за лотами 1 та 2 відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |