Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі
Очікувана вартість
4 629 451,00 UAH
UA-2023-12-26-001733-a afc5f08d0fa5496f98aa1548ede2cecf
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Флуєрар Катерина Олегівна

+380638925311 9miskvo9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Контактна особа: Флуєрар Катерина Олегівна
+380638925311
9miskvo9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2023 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 4 629 451,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2023 09:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 грудня 2023 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2023 11:38
Зміни (13).doc
28 грудня 2023 11:38
ТД_Овочі, фрукти і горіхи ( зі змінами).docx
26 грудня 2023 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2023 09:53
ТД_Овочі, фрукти і горіхи.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-19-000096 ● 0bad0d3dbd104538b5d59f546afdd9d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2024 № 22
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-26-001733-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-26 11:02:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-27 10:48:41

Відповідь на моніторинг закупівлі.

Відповідь на моніторинг закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі»:
Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Визначення очікувальної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку відповідно до зазначеної вище методики. У відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках та згідно договору, з урахуванням об’ємів минулого року. Розмір бюджетного призначення закупівлі згідно з кошторисом склав 4 629 451 (чотири мільйона шістсот двадцять дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят одну) гривень 00 коп. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості розміщено на офіційному сайті 26.12.2023 року, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання:
https://chornomorsk.odessaedu.net/uk/site/publichni-zakupivli.html
( https://docs.google.com/document/d/1qVkYO9_tQQ0I2Jb-DdwvnZYv4lHyALkm/edit#heading=h.gjdgxs )

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-03 10:15:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-26-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано акт перевірки Держпродспоживслужби стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 та виданий не раніше другого півріччя 2023 року?
2. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей?
3. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано документ Держпродспоживслужби, виданий саме учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
4. Обґрунтуйте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 10:33:48

Відповідь на моніторинг закупівлі.

Стосовно 1 питання
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Враховуючи зазначене ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017р. та виданий не раніше другого півріччя 2023 року з саме «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі», яка фактична належить оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» чим підтверджено, що «учасником процедури» ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» додержуються гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.

Стосовно 2 питання.
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Відповідно до зазначеного договору № 7 від 18 грудня 2023 року складське та транспортне обслуговування здійснюється саме працівниками ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ».
Стандарт на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) визначає що:
«Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного
та психічного здоров’я.»
«Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП.»
Тобто вказаний стандарт стосується безпосередньо «системи управління охороною здоров’я і безпекою праці» на «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ» .
Учасником надано документ на потужність ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», яким підтверджено що на цієї потужності розроблено та запроваджено систему управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Стосовно 3 питання.
Відповідно до наданої інформації (довідка ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про потужності – файл Кваліфікаційні вимоги.) транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року (файл Кваліфікаційні вимоги.), тобто ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» здійснюватиме поставки продуктів харчування з «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», що не суперечить вимогам Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір № 7 від 18 грудня 2023 року за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт, експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень, підтверджуючі документи щодо наявності складських приміщень та транспорту ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» у складі пропозиції Учасника (файл Кваліфікаційні вимоги.).
Враховуючи зазначене ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано Документ Держпродспоживслужби,виданий не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, тобто «потужності (об’єкту), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі» оператору ринку ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» із відсутністю фактів виявлених порушень.

Стосовно 4 питання.
У відповідності до п. 28 ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Замовник не встановлював вимоги щодо підтвердження такого критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;», тобто в документації відсутня вимога щодо наявності працівників.
Вимога щодо надання «Документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України» не встановлює обов’язковості наявності окремих посад у Учасника процедури, а лише визначає перелік цих посад, які повинні мати цей документ у разі якщо вони будуть долучені до постачання предмету закупівлі, та який Учасник повинен надати у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» надано документи тих працівників «які будуть залучені до постачання предмету закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті, договори розірвано

2024-04-13 12:07:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи;
Опис предмету закупівлі:
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 067 318,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 336,59 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 кг
Алича 2024 рік
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
300 кг
Слива рання 2024 рік
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
700 кг
Слива пізня 2024 рік
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
120 кг
Черешня 2024 рік
ДК 021:2015: 03222333-6 — Вишні та черешні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
850 кг
Персик ранній 2024 рік
ДК 021:2015: 03222332-9 — Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
1300 кг
Персик пізній 2024 рік
ДК 021:2015: 03222332-9 — Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3000 кг
Апельсини
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3500 кг
Банани
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3000 кг
Мандарини
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
700 кг
Лимони
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
10000 кг
Яблука 2023 рік (січень-квітень)
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
7500 кг
Яблука 2023 рік (травень-липень)
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3500 кг
Яблука ранні 2024 рік
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
5500 кг
Яблука 2024 рік (вересень-жовтень)
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
5500 кг
Яблука 2024 рік (листопад-грудень)
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" 1 906 430,00
UAH з ПДВ
1 906 430,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 січня 2024 18:23
Електронний підпис
07 січня 2024 18:22
Повглваження.pdf
07 січня 2024 18:22
Довідка(21).zip
07 січня 2024 18:22
Довідка(20).zip
07 січня 2024 18:20
Електронний підпис
02 січня 2024 21:52
Електронний підпис
02 січня 2024 21:49
15. Документи НАССР 6.pdf
02 січня 2024 21:49
14. Документи НАССР 5.pdf
02 січня 2024 21:49
13. Документи НАССР 4.pdf
02 січня 2024 21:49
12. Документи НАССР 3.pdf
02 січня 2024 21:49
11 Документи НАССР 2.pdf
02 січня 2024 21:49
10 Документи НАССР 1.pdf
02 січня 2024 21:49
9. Документи НАССР.pdf
02 січня 2024 21:49
6. Інші документи.pdf
02 січня 2024 21:49
5. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
Переможець 1 906 430,00
UAH з ПДВ
03 січня 2024 16:13

Документи

03 січня 2024 16:13
Довідка НАЗК
03 січня 2024 16:13
Електронний підпис
03 січня 2024 16:13
протокол №95.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2024 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
1 906 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2024 16:13
Довідка НАЗК
03 січня 2024 16:13
Електронний підпис
03 січня 2024 16:13
протокол №95.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2024 11:57
Додаткова угода про розірвання №4 до договору №17 від 15.01.2024.pdf укладений
13 квітня 2024 11:57
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 10:18
Додаткова угода №3 до договору №17 від 15.01.2024 року.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 10:18
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2024 11:16
Додаткова угода № 2 до договору №17 від 15.01.2024 виправлена.pdf зміни до договору
21 лютого 2024 11:15
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2024 10:27
Додаткова угода № 2 до договору №17 від 15.01.2024.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 10:26
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 09:42
Додаткова угода №1 до Договору № 17 від 15.01.2024.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 09:41
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 16:58
Договір №17 від 15.01.2024.pdf укладений
16 січня 2024 16:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Алича 2024 рік 250 кілограм 45,00
UAH
Слива рання 2024 рік 300 кілограм 45,00
UAH
Слива пізня 2024 рік 700 кілограм 35,00
UAH
Черешня 2024 рік 120 кілограм 60,00
UAH
Персик ранній 2024 рік 850 кілограм 60,00
UAH
Персик пізній 2024 рік 1300 кілограм 55,00
UAH
Апельсини 3000 кілограм 88,36
UAH
Банани 3500 кілограм 102,00
UAH
Мандарини 3000 кілограм 88,00
UAH
Лимони 700 кілограм 82,00
UAH
Яблука 2023 рік (січень-квітень) 10000 кілограм 24,00
UAH
Яблука 2023 рік (травень-липень) 7500 кілограм 24,00
UAH
Яблука ранні 2024 рік 3500 кілограм 27,00
UAH
Яблука 2024 рік (вересень-жовтень) 5500 кілограм 22,00
UAH
Яблука 2024 рік (листопад-грудень) 5500 кілограм 27,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 виправлена . змінено пункт 1.2
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Алича 2024 рік 250 кілограм 45,00
UAH з ПДВ
Слива рання 2024 рік 300 кілограм 45,00
UAH з ПДВ
Слива пізня 2024 рік 700 кілограм 35,00
UAH з ПДВ
Черешня 2024 рік 120 кілограм 60,00
UAH з ПДВ
Персик ранній 2024 рік 850 кілограм 60,00
UAH з ПДВ
Персик пізній 2024 рік 1300 кілограм 55,00
UAH з ПДВ
Апельсини 3000 кілограм 88,36
UAH з ПДВ
Банани 3500 кілограм 79,90
UAH з ПДВ
Мандарини 3000 кілограм 88,00
UAH з ПДВ
Лимони 700 кілограм 72,00
UAH з ПДВ
Яблука 2023 рік (січень-квітень) 10000 кілограм 24,00
UAH з ПДВ
Яблука 2023 рік (травень-липень) 7500 кілограм 24,00
UAH з ПДВ
Яблука ранні 2024 рік 3500 кілограм 27,00
UAH з ПДВ
Яблука 2024 рік (вересень-жовтень) 5500 кілограм 22,00
UAH з ПДВ
Яблука 2024 рік (листопад-грудень) 5500 кілограм 27,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 95 613,20
UAH
Причини розірвання договору: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договороми №17 від 15.01.2024 та №16 від 15.01.2024 за лотами 1 та 2 відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.