Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІДНОВА" ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42494774 |
Місцезнаходження: | 84000, Україна , Донецька обл., Краматорський р-н, смт. Олександрівка, вул. Самарська, 28 |
Контактна особа: |
Лілія Макарчук +380951794035 kpvidnova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
26 грудня 2023 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000009 ● cd6758ab1230440794d73449290d1234
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 №2-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 12.01.2024 №2-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-12-25-013870-a 25.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:52:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Тверде паливо (вугілля кам’яне)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-013870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ» (код 42602776), з яким укладений договір від 21.12.2023 №21/12-2023 без використання електронної системи закупівель?
4. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю з копіями підтверджуючих документів щодо поставки та оплати товару (копії видаткових накладних, платіжних доручень тощо).
5. Надати пояснення щодо неоприлюднення разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 15:32:03
На виконання запиту від 15 січня 2024 року про надання пояснення щодо закупівлі за номером UA-2023-12-25-013870-a, Тверде паливо ( вугілля кам’яне) , код ДК 021:2015: 09110000-3 від 25 грудня 2023 року.
Пояснення на запит
На виконання запиту від 15 січня 2024 року про надання пояснення щодо закупівлі за номером UA-2023-12-25-013870-a, Тверде паливо ( вугілля кам’яне) , код ДК 021:2015: 09110000-3 від 25 грудня 2023 року. Комунальне підприємство «ВІДНОВА» Олександрівської селищної ради Донецької області надає інформацію:
1. Комунальне підприємство «ВІДНОВА» Олександрівської селищної ради Донецької області (далі – Замовник) здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання , а саме:
- постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря (КВЕД 35.30);
- комплексне обслуговування об’єктів (КВЕД 81.10);
- збирання безпечних відходів (КВЕД 38.11).
Обґрунтування розміру бюджетного фінансування було зроблено на підставі розрахунків середньомісячної потреби підприємства в опалювальний період, які розраховані за попередні опалювальні періоди 2021-2022 р.р. та 2022-2023 р.р. В середньому на місяць котельням КП «ВІДНОВА» потреба в вугіллі для надання якісної послуги з постачання теплової енергії складає 331,7 тонн . Протягом червня - серпня 2023 року підприємство проводило моніторинг цін в Україні на вугілля марки Г(Г2) та ДГ, які коливались від 4700,00 до 7000,00 гривень за тону ( на веб-сайтах https://prom.ua/ua/Ugol https://index.minfin.com.ua/ua/markets/coal/2023-06/, Prozorro Market - Тверде паливо-Вугілля )
Враховуючи потребу у здійснені закупівлі товару Тверде паливо (вугілля кам’яне) , Марки Г(Г2) фракції 0-200, за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» в кількості 345 тонн для котелень підприємства задля належного проходження опалювального сезону у січні та лютому 2024 р , з метою забезпечення 669 споживачів різних категорій ( населення та юридичні особи (в т.ч. соціальної сфери)) в смт Олександрівка централізованим опаленням, КП «ВІДНОВА» звернулося з запитом до Олександрівської селищної військової адміністрації від 20 .12.2023 № 249 про виділення коштів з місцевого бюджету на придбання вугілля у сумі 2 001 000,00.грн (два мільйона одна тисяча гривень 00 копійок) та довідки №12 про зміни до плану використання бюджетних асигнувань від 21.12.2023 року.
2. На період правового режиму воєнного стану в Україні Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг,для замовників передбачених
Законом України, на період дій правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»( далі Постанова № 1178)
Статтею 1 Постанови № 1178 встановлено , що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі-закупівлі) товарів, робіт та послуг, для замовників передбачених Законом України, «Про публічні закупівлі» ( далі – замовники), із забезпечення захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Статтею 3 Постанови № 1178 встановлено , що положення частини п’ятої, шостої, восьмої і дев’ятої статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовуються на умовах, визначених Законом.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 2 Закону Комунальне підприємство «ВІДНОВА» відноситься до замовників, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання ( забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії споживачам).
Пунктом 3 частини шостої статті 3 Закону визначено , що цей Закон не застосовується у випадку ,якщо замовники, визначені у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону , здійснюють закупівлю предметом якої є паливно-енергетичні ресурси для виробництва електричної, теплової енергії (у тому числі ядерне паливо (опромінене чи неопромінене, зокрема поглинаючі стрижні систем керування та захисту), ядерні матеріали) проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин;
Згідно з розділом ІІІ Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року, затвердженої Законом України «Про затвердження Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року» від 21.04.2011 № 3268-VI., до паливно-енергетичних ресурсів належать вугілля,
Відповідно до частини третьої статті 4 Закону до річного плану не включаються закупівлі, для здійснення яких цей Закон не застосовується у випадках, визначених у частинах п’ятій і шостій статті 3 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, КП «ВІДНОВА» здійснила закупівлю товару Тверде паливо (вугілля кам’яне), ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» в кількості 345 тонн без застосування процедури закупівель шляхом укладання прямого договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель ( протокол уповноваженої особи № 22/23 від 21.12.2023р ).
3. Основними критеріями оцінки до можливих постачальників товару (вугілля кам’яне), є в першу чергу ціна товару з ПДВ ( яка є незмінною протягом дії договору), доставка товару до місця вказаного замовником, відповідність якісним та технічним характеристикам товару , надійність та бистре реагування на запити замовника та близькість розташування об’єктів постачальника . Комунальне підприємство співпрацює з ТОВ «ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ» (ІПН 42602776) з 2021 року та має позитивний досвід співпраці з даним постачальником. Договори виконуються в повному обсязі і вчасно не порушуючи терміни. Відвантажене вугілля відповідає якісним, кількісним показникам та технічним характеристикам, що обумовлені у Договорах та державними стандартами.
4. Договір від 21.12.2023 № 21/12-2023 був зареєстрований та взятий на облік в ДКСУ в Олександрівському районі 26 грудня 2023 р та оплачений 27.12.2023 згідно платіжної інструкції № 22 від 26.12.2023 ( додається)
Уповноважена особа Лілія Макарчук
Додатки (скановані копії ):
1. Статут КП «ВІДНОВА»
2. Виписка з ЄДР
3. Розрахунок середньовічної потреби в паливі
4. Супровідний лист № 249 від 20.12.2023р.
5. Протокол уповноваженої особи від 21.12.2023 № 22/23
6. Довідка № 12 про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
7. Рахунок № 343 та видаткова накладна № 690 від 25.12.2023
- пояснювальна на запит.docx
- Протокол УО 22-23.docx
- Видаткова накладна № 690 від 25.12.2023.pdf
- Довідка № 12 про зміни до плану.pdf
- платіжна інструкція.pdf
- посвідчення.pdf
- Пояснення на запит.pdf
- протокол УО 22-23.pdf
- Рахунок 343 від 25.12.2023.pdf
- Розрахунок середньрічної потреби в паливі.pdf
- Супровідний лист № 249.pdf
- ЄДР виписка.pdf
- Статут_.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕФЕКТИВНЕ ВУГЛЕВИДОБУВАННЯ" #42602776 |
Переможець |
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 13:38
|
Договор.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:10
|