Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Очікувана вартість
393 381 233,70 UAH
UA-2023-12-25-013717-a ● e4e0b9fc36754a59be182d5ad255eef2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Науменко +044547422 o.v.naymenko@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 15:52 |
Очікувана вартість: | 393 381 233,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 933 812,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3933812.33 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Вінницька область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2822365 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 березня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-25-013717-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕПЛАЙ", Код ЄДРПОУ:42398012
Дата подання: 27 грудня 2023 21:29
Вимога на умови закупівлі
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного!
Уважно ознайомившись із умовами даної спрощеної закупівлі, викладеними в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), вимушені звернутись до Вас із наступною вимогою.
Відповідно до пп. 2 п. 12.3 Оголошення перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції:
Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності. Документи, які учасник буде надавати (завантажувати) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Разом з цим, надання учасником у складі пропозиції договору послуг перевезення/ логістичних послуг/послуг організації перевезення жодним чином не підтверджують право учасника на користування вантажним транспортом.
Договори логістичних послуг підтверджують лише можливість учасника отримати послугу з перевезення та/або організації іншою стороною перевезення вантажу. Тому в жодному разі не може стверджувати про наявність у учасника закупівлі права користування вантажним транспортом у разі використання послуг перевезення/логістичних послуг.
При цьому, враховуючи те, що предметом закупівлі є продукти харчування для забезпечення потреб армії в умовах воєнного стану в країні, надважливим є забезпечення належного перевезення таких продуктів до визначених місць. Проте, використовуючи послуги перевезення або логістичні послуги учасник не може в повному обсязі контролювати хід поставок, зокрема щодо дотримання температурних режимів продуктів.
Також, важливим є те, що в умовах воєнного стану інформація щодо місць поставок є державною таємницею, тобто передаючи ці відомості третім особам (перевізниками), такі відомості потраплять під загрозу розголошення, що є неприпустимим.
Тому, задля забезпечення здійснення ефективної закупівлі та унеможливлення зриву поставок продуктів харчування, необхідним в даному випадку є встановлення в Оголошенні вимоги щодо підтвердження права користування вантажним транспортом виключно договором(ами) оренди та/або документами, що підтверджують право власності.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного!
Уважно ознайомившись із умовами даної спрощеної закупівлі, викладеними в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), вимушені звернутись до Вас із наступною вимогою.
Відповідно до пп. 2 п. 12.3 Оголошення перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції:
Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності. Документи, які учасник буде надавати (завантажувати) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Разом з цим, надання учасником у складі пропозиції договору послуг перевезення/ логістичних послуг/послуг організації перевезення жодним чином не підтверджують право учасника на користування вантажним транспортом.
Договори логістичних послуг підтверджують лише можливість учасника отримати послугу з перевезення та/або організації іншою стороною перевезення вантажу. Тому в жодному разі не може стверджувати про наявність у учасника закупівлі права користування вантажним транспортом у разі використання послуг перевезення/логістичних послуг.
При цьому, враховуючи те, що предметом закупівлі є продукти харчування для забезпечення потреб армії в умовах воєнного стану в країні, надважливим є забезпечення належного перевезення таких продуктів до визначених місць. Проте, використовуючи послуги перевезення або логістичні послуги учасник не може в повному обсязі контролювати хід поставок, зокрема щодо дотримання температурних режимів продуктів.
Також, важливим є те, що в умовах воєнного стану інформація щодо місць поставок є державною таємницею, тобто передаючи ці відомості третім особам (перевізниками), такі відомості потраплять під загрозу розголошення, що є неприпустимим.
Тому, задля забезпечення здійснення ефективної закупівлі та унеможливлення зриву поставок продуктів харчування, необхідним в даному випадку є встановлення в Оголошенні вимоги щодо підтвердження права користування вантажним транспортом виключно договором(ами) оренди та/або документами, що підтверджують право власності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2023 15:39
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовником у закупівлі вимагається відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме підпунктом 2 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності, тобто учасник має підтвердити право на користування зазначеною матеріально-технічною базою та технологіями шляхом надання відповідних документів або про право власності або користування (оренда, логістичні послуги та/чи інший документ, що підтверджує право користування).
Замовником у закупівлі вимагається відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме підпунктом 2 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності, тобто учасник має підтвердити право на користування зазначеною матеріально-технічною базою та технологіями шляхом надання відповідних документів або про право власності або користування (оренда, логістичні послуги та/чи інший документ, що підтверджує право користування).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 16:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС |
297 533 718,30
UAH з ПДВ
|
293 599 905,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА" |
297 872 402,10
UAH з ПДВ
|
293 808 196,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСІКС ГРУП" |
303 122 001,00
UAH з ПДВ
|
297 364 376,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
323 781 712,80
UAH з ПДВ
|
297 477 271,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" |
309 048 967,50
UAH з ПДВ
|
303 065 553,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" |
308 202 258,00
UAH з ПДВ
|
303 093 777,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРВІН ПРО" |
343 764 057,00
UAH з ПДВ
|
343 764 057,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС #39927581 |
Переможець |
293 599 905,95
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 17:03
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 2822365 | комплект |
104,03
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 2050502.2435 | комплект |
103,98
UAH з ПДВ
|