Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30990215 |
Вебсайт: | http://www.mkpv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 61072, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Тобольська, будинок 38 |
Контактна особа: |
Руслан Чорнобай +380577280271 kpmkpv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 8 164 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 984,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 80 000 грн. 00 коп. (вісімдесят тисяч гривень нуль копійок). Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Місцезнаходження Замовника: Україна, 61072, Харківська обл., місто Харків, вул. Тобольська, будинок 38 Код ЄДРПОУ: 30990215 IBAN № UA86 320478 0000026000924860362 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 14:12 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
28 грудня 2023 14:12 |
ТД_на портал 2024_зі змінами.docx | |
28 грудня 2023 14:12 |
Перелік змін до ТД.docx | |
25 грудня 2023 17:01 |
Додаток 3.docx | |
25 грудня 2023 17:01 |
Додаток_1.docx |
28 грудня 2023 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2023 14:12 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
28 грудня 2023 14:12 |
ТД_на портал 2024_зі змінами.docx
|
|||
28 грудня 2023 14:12 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
25 грудня 2023 17:01 |
Додаток 3.docx
|
|||
25 грудня 2023 17:01 |
Додаток_1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-26-000009 ● bd689cd4188446c78f623cd034bd49d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2024 20:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2024 № 102
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.06.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 26.06.2024 № 102
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2023-12-25-013223-а 25.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 13:57:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-013223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з підпунктом 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на підтвердження якості дизельного палива Учасник повинен надати, зокрема: 1) Сканований оригінал документу про якість (паспорт якості) дизельного палива Євро 5 З та дизельного палива ЄВРО 5 Л, діючі на дату розкриття тендерних пропозицій з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Скановані оригінали документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, які мають бути дійсними на дату їх подання з урахуванням, гарантійного терміну зберігання товару.
Відповідно до наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» паспорту якості від 06.10.2023 №141-23 гарантійний термін зберігання дизельного палива - 1 рік від дати його виготовлення.
Проте, термін дії Сертифікату відповідності № UA.TR. 130.1059-23 наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» - з 28.03.2023 по 27.03.2024.
Аналогічно, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано Паспорт якості від 20.10.2023 №148-23 гарантійний термін - 1 рік.
Проте, термін дії Сертифікату відповідності №UA.PN. 188.1423-23 наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» з 18.10.2023 по 17.10.2024.
Тобто, в наданих Сертифікатах відповідності № UA.TR. 130.1059-23 та №UA.PN. 188.1423-23 термін дії без урахування гарантійного терміну зберігання товару, що не відповідає вимогам підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного та яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: надання Сертифікатів відповідності з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-02 20:03:08
Відповідь на звернення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (службова записка начальника виробничого відділу) з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації.
Розмір витрат та очікувана вартість складає 8 164 150 грн з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі Цінової довідки № 1532/23 від 21.12.2023 Харківської торгово-промислової палати.
Згідно з підпунктом 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на підтвердження якості дизельного палива Учасник повинен надати, зокрема: Скановані оригінали документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, які мають бути дійсними на дату їх подання з урахуванням, гарантійного терміну зберігання товару. Відповідно до наданих в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» паспортів якості, гарантійний термін зберігання дизельного палива (як зимового, так і літнього) - 1 рік від дати його виготовлення.
Таким чином, термін дії сертифікату відповідності має враховувати гарантійний термін зберігання товару, тобто має бути не меншим 1 року, а сам сертифікат відповідності має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції – 29 грудня 2023 року.
Надані учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», сертифікати відповідності повністю відповідають наведеним вимогам замовника: їх термін дії враховує гарантійний строк зберігання дизельного палива, оскільки він також становить 1 рік (а саме: період з 28.03.2023 по 27.03.2024 та з 18.10.2023 по 17.10.2024), та кожен з наданих сертифікат є чинним на дату подання тендерної пропозиції учасника - 29.12.2023.
На підставі вищезазначеного Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 13:57:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-013223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з підпунктом 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на підтвердження якості дизельного палива Учасник повинен надати, зокрема: 1) Сканований оригінал документу про якість (паспорт якості) дизельного палива Євро 5 З та дизельного палива ЄВРО 5 Л, діючі на дату розкриття тендерних пропозицій з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Скановані оригінали документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, які мають бути дійсними на дату їх подання з урахуванням, гарантійного терміну зберігання товару.
Відповідно до наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» паспорту якості від 06.10.2023 №141-23 гарантійний термін зберігання дизельного палива - 1 рік від дати його виготовлення.
Проте, термін дії Сертифікату відповідності № UA.TR. 130.1059-23 наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» - з 28.03.2023 по 27.03.2024.
Аналогічно, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» надано Паспорт якості від 20.10.2023 №148-23 гарантійний термін - 1 рік.
Проте, термін дії Сертифікату відповідності №UA.PN. 188.1423-23 наданого в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» з 18.10.2023 по 17.10.2024.
Тобто, в наданих Сертифікатах відповідності № UA.TR. 130.1059-23 та №UA.PN. 188.1423-23 термін дії без урахування гарантійного терміну зберігання товару, що не відповідає вимогам підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного та яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: надання Сертифікатів відповідності з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-02 20:05:00
Відповідь на звернення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (службова записка начальника виробничого відділу) з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації.
Розмір витрат та очікувана вартість складає 8 164 150 грн з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі Цінової довідки № 1532/23 від 21.12.2023 Харківської торгово-промислової палати.
Згідно з підпунктом 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на підтвердження якості дизельного палива Учасник повинен надати, зокрема: Скановані оригінали документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, які мають бути дійсними на дату їх подання з урахуванням, гарантійного терміну зберігання товару. Відповідно до наданих в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» паспортів якості, гарантійний термін зберігання дизельного палива (як зимового, так і літнього) - 1 рік від дати його виготовлення.
Таким чином, термін дії сертифікату відповідності має враховувати гарантійний термін зберігання товару, тобто має бути не меншим 1 року, а сам сертифікат відповідності має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції – 29 грудня 2023 року.
Надані учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», сертифікати відповідності повністю відповідають наведеним вимогам замовника: їх термін дії враховує гарантійний строк зберігання дизельного палива, оскільки він також становить 1 рік (а саме: період з 28.03.2023 по 27.03.2024 та з 18.10.2023 по 17.10.2024), та кожен з наданих сертифікат є чинним на дату подання тендерної пропозиції учасника - 29.12.2023.
На підставі вищезазначеного Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 «Вимоги щодо якості предмету закупівлі» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо про вжиття заходів щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 11.07.2024 було підписано Додаткову угоду про розірвання договірних взаємовідносин з переможцем торгів.
2024-07-12 13:05:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.07.2024, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" дійшли згоди щодо розірвання договору про, що укладено Додаткоову угоду від 11.07.2024 №5.
2024-07-15 10:58:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
8 154 864,00
UAH з ПДВ
|
6 650 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
7 147 116,00
UAH з ПДВ
|
6 901 535,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" |
7 414 920,00
UAH з ПДВ
|
6 915 467,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ" |
7 987 680,00
UAH з ПДВ
|
7 393 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Відхилено |
6 650 208,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 18:04
|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" #34392042 |
Відхилено |
6 901 535,10
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" #39524274 |
Переможець |
6 915 467,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 10:13
|
Дод угода №5 від 11.07.2024 до Договору №2024-44-ДП.pdf | укладений |
12 липня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 17:29
|
Дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:08
|
Дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 18:23
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 18:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 14:39
|
Дод.угода 1 та Протокол.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 13:52
|
Договір.pdf | укладений |
17 січня 2024 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2024/44-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 3.1. Розділу 3 Договору, до пункту 5.10. Розділу 5 та до Додатку №1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2024/44-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 3.1. Розділу 3 Договору, до пункту 5.10. Розділу 5 Договору та до Додатку №1 Договору та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2024/44-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 3.1. Розділу 3 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2024/44-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2024 — 11 липня 2024 |
Сума оплати за договором: |
5 030 330,19
UAH (в тому числі ПДВ 838 388,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пп. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 2.2, 11.1., 11.4, 11.5, пп.1 п. 11.8 Договору № 2024/44-ДП від 17.01.2024 |