Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,4-2,6%, 1кг
Очікувана вартість
21 773,20 UAH
UA-2023-12-25-011873-a 642915dc40b1430f8ddb368692a2a6ac
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толмачова

+380999610396 nosik.mariy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КОТОВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23078513
Вебсайт: http://kotovskynrc.wix.com/knrc
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., с. Котовка, ул. Садовая, 2
Контактна особа: Марія Толмачова
+380999610396
nosik.mariy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Товар постачається транспортом Постачальника за адресою Замовника: 51112, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Котовка, вул. Садова,2. Ціна Товару включає вартість Товару, вартість навантаження, транспортування, страхування, розвантаження Товару на склад Замовника, оформлення супровідних документів, вартість тари, упаковки, маркування, інші витрати, що сплачуються, мають бути сплачені Постачальником. Вартість упаковки, маркування за цим Договором включені в загальну ціну Товару.

Строк поставки Товару: з 01.01.2024 до 29.02.2024 включно.
Поставка Товару здійснюється згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб), два рази на тиждень. Поставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару на місце постачання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 кілограм
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,4-2,6%, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, с. Котовка, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  29 лютого 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

25 грудня 2023 15:58
Договор_ молоко 2024.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Масова частка жиру від 2.4 до 2.6
Вид Можливі значення:
  • пастеризоване
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП КАРПЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 21 123,60
    UAH з ПДВ
    21 123,60
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" 21 750,00
    UAH з ПДВ
    21 750,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    27 грудня 2023 16:16
    Електронний підпис
    27 грудня 2023 16:15
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид пастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5

    Публічні документи

    27 грудня 2023 18:58
    Електронний підпис
    27 грудня 2023 18:57
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид пастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП КАРПЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
    #2291600197
    Рішення скасоване 21 123,60
    UAH з ПДВ
    01 січня 2024 14:09
    ФОП КАРПЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
    #2291600197
    Відхилено 21 123,60
    UAH з ПДВ
    01 січня 2024 14:19
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
    #40375543
    Переможець 21 750,00
    UAH з ПДВ
    01 січня 2024 14:20

    Документи

    01 січня 2024 14:19
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 01 січня 2024 14:20

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
    #40375543
    21 750,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    14 березня 2024 10:48
    Електронний підпис зміни до договору
    13 березня 2024 16:07
    ДУ_04.pdf зміни до договору
    13 березня 2024 16:04
    Електронний підпис укладений
    03 січня 2024 11:44
    CCF03012024_0003.pdf укладений
    03 січня 2024 11:43

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    11 березня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    13 березня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили, що відповідно до п.п 1 п.7.1 розділу 7 Договору, зменшити обсяги закупівлі. 2. Змінити обсяги закупівлі та зменшити загальну вартість Договору на суму 7 162,50 грн. (сім тисяч сто шістдесят дві гривні 50 копійок) та викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Загальна вартість товару за договором становить 14 587,50 грн. (чотирнадцять тисяч п'ятсот вісімдесят сім гривень 50 копійок) з ПДВ.» 3. Додаток до Договору, а саме Специфікацію, викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
    Номер договору про закупівлю: 04/2024
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 29 лютого 2024
    Сума оплати за договором: 14 587,50
    UAH (в тому числі ПДВ 2 431,25 UAH)