Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Вебсайт: | http://vostgok.com.ua |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
Контактна особа: |
БАСАРАБ Микола Миколайович +380997400870 basarab@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 2 415 744,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 078,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за кожен окремий виклик | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2023 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2023 15:52 |
575-24 ОС - Додаток 5 Проект договору.docx | |
25 грудня 2023 15:52 |
575-24 ОС - ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000107 ● 4add8993cb8e446b8040c64725e87e90
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-12-25-011700-a 25.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 17:23:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування техніки Еріroc (ST 2D, ST 3,5, MT 2010, Boomer 281, Boomer 104) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-011700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:58:15
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 19.03.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-03-19-000107)
На Ваш запит від 19.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, код ДК 021:2015-5053 (Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки Еріroc (ST 2D, ST 3,5, MT 2010, Boomer 281, Boomer 104))" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-25-011700-a), розпочатого згідно з наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22, повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації та визначені з урахуванням планового завантаження роботи обладнання в протягом січня-червня 2024 року. Виробнича необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою підтримання у робочому стані техніки Epiroc, яка використовується при видобутку гірничої маси в шахті при виконанні виробничої програми, для чого проводиться технічне обслуговування та поточний ремонт у відповідності до вимог, рекомендацій та керівництва з експлуатації і ремонту виробника гірничошахтного обладнання Epiroc.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) – методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а саме на підставі укладеного раніше договору від 16.11.2023 № 578/28/487ВО за процедурою закупівлі, опублікованою в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-27-012421-a. Зокрема, очікувана вартість визначена на підставі вартості однієї людино-години (1158 грн з ПДВ), кількості людино-годин, необхідних для проведення технічного обслуговування та поточного ремонту (864 люд-год), транспортних витрат (18 грн/км з ПДВ) та вартості необхідних запчастин та витратних матеріалів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1676.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРИВБАС ДИЗЕЛЬ СЕРВІС" |
2 415 700,80
UAH з ПДВ
|
2 415 700,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРИВБАС ДИЗЕЛЬ СЕРВІС" #39960482 |
Переможець |
2 415 700,80
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 13:47
|
Договір | укладений |
17 січня 2024 13:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки Еріroc (ST 2D, ST 3,5, MT 2010, Boomer 281, Boomer 104) | 1 | послуга |
2 415 700,80
UAH з ПДВ
|