Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ 8747:2017 Розроблення проєктної документації на капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 177+350 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (додаткові роботи)(45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 071 380,76 UAH
UA-2023-12-25-011673-a d752cbe7bda54c9490b4e6347e1d1b6e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Омарова Євгенія Анатоліївна

380552367762 omarova.ya@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Омарова Євгенія Анатоліївна
380552367762
omarova.ya@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ 8747:2017 Розроблення проєктної документації на капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на км 177+350 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (додаткові роботи)(45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

25 грудня 2023 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО «Трансінжиніринг»
#41746840
Переможець 1 071 380,76
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 14:36
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 січня 2024 14:36
Обгрунтування.pdf укладений
25 грудня 2023 15:51
2-ІНЖ-23.pdf укладений
25 грудня 2023 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.4.п.19 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні заупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів його припинення або скасування" - "продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю."
Номер договору про закупівлю: 2-ІНЖ/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML