Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40888750 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12 |
Контактна особа: |
Зеленецька Інна Володимирівна +380972829587 1hmcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 12:10 |
Початок аукціону: | 04 січня 2024 12:10 |
Очікувана вартість: | 2 915 826,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 120 календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи дію воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 18:00 |
Таблиця змін кап ремонт.docx | |
29 грудня 2023 18:00 |
Додаток 3 - технічне завдання зі змінами.docx | |
29 грудня 2023 18:00 |
ТД роботи зміни.docx | |
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 5 - проект договору.doc | |
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників.doc | |
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 2 - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47 .docx | |
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx |
29 грудня 2023 18:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2023 18:00 |
Таблиця змін кап ремонт.docx
|
|||
29 грудня 2023 18:00 |
Додаток 3 - технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
29 грудня 2023 18:00 |
ТД роботи зміни.docx
|
|||
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 5 - проект договору.doc
|
|||
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників.doc
|
|||
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 2 - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47 .docx
|
|||
25 грудня 2023 15:32 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
бетонній основі площею понад 20 м2 — 71,12 м2 та На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати — -7112 м2. А у локальному кошторисі відповідні пункти на влаштування підлог ТИП 2, п. 72 містить дві норми разом: Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх
основ товщиною 5 мм На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, 71,12 м2 та -7112 м2 відповідно.
Для об'єктивного розрахунку Договірної ціни, просимо Вас роз'яснити, які норми для влаштування основи підлоги застосовувати, атакож відповідні об'єми робіт.
Дякуємо
Просимо визначити, який саме варіант влаштування підлоги брати до розрахунку? п. 38 "Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею понад 20 м2" (Відомості обсягів робіт) чи п. 72 "Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ товщиною 5 мм" (Локальний кошторис)?
Дякуємо за відповідь!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000002 ● b3291dee380d49fb907b3d5e93a52b48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2024 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 09.01.2024 № 3-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2023-12-25-011163-a; 25.12.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. На Ваш висновок від 10.01.2024 року повідомляємо наступне. Замовником проводиться процедура закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики сімейної медицини №14 КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради по вул. Заводська, 4 в сще Богданівці Хмельницького району Хмельницької області». Станом на дату надання пояснень (11.01.2024 року) процедура перебуває в статусі «кваліфікація переможця». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики сімейної медицини №14 КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради по вул. Заводська, 4 в сще Богданівці Хмельницького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» було подано 2 (дві) тендерних пропозицій, а саме: • ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор"; • ТОВ Будівельна компанія ДАО. Отже, на етапі розгляду тендерної пропозиції, у Замовника відсутня як законодавча, так і технічна можливість вносити зміни в тендерну документацію. Згідно вимог ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній, а саме: • інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей, згідно додатку 2. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. При цьому, від Учасників процедури закупівлі вимагалось лише надання 1 документу для підтвердження відповідності абз. 14 п. 47 Особливостей, а саме: п. 4 Додатку 2 - Учасник процедури закупівлі документально підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, шляхом надання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначенаабзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Всі інші вимоги стосуються безпосередньо Учасника – переможця: п. 6 Додатку 2: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку із чим, учасник-переможець надає наступні документи: 1) по підпункту 3 пункту 47 Особливостей: - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що видана не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати; 2) по підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей: - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності; 3) по підпункту 12 пункту 47 Особливостей: - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, а саме, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 4) по абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей: - гарантійний лист або довідка в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Вказані вимоги мають своє обґрунтування, зокрема: Згідно з пунктом 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Згідно з імперативною нормою, що передбачена підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. А, згідно з постановою КМУвід 12.03.2022 р. № 263, яка є діючою на сьогодні та застосовуєтьсядо припинення чи скасування воєнногостану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні таелектронні комунікаційнісистеми, публічні електронні реєстриможуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином,Замовником враховано, що у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі /фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей, надається переможцем торгів. Звісно, з 04.09.2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, надається переможцем процедури закупівлі. Вимога щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, надається не Учасником процедури, а саме Переможцем процедури. Крім того, ДП “Прозорро” інтегрувалось з реєстром корупціонерів, що адмініструється Національним агентством з питань запобігання корупції. Інтеграція з реєстром була реалізована за підтримки проєкту USAID/UKaid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах, що реалізується Фондом Євразія. Тепер після того, як замовник визначив учасника переможцем, завдяки інтеграції, в електронній системі буде сформована довідка про наявність/відсутність корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення. Ця інтеграція реалізована на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року “Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель”. Але, наразі довідка формується тільки по юридичній особі, тобто на підтвердження відсутності підстави з підпункту 2 пункту 47 Постанови №1178 та по фізичній особі, яка є учасником процедури закупівлі (ФОП, фізична особа, що є учасником) відповідно до підпункту 3 пункту 47 Постанови №1178, тобто технічно не реалізовано і електронною системою ДП “Прозорро” формування довідки по керівнику юридичної особи Учасника – переможця. Замовник не може до кінцевої дати подання пропозицій знати хто подасть свої тендерні пропозиції, чи фізичні особи – підприємці, чи юридичні особи, отже, з метою недопущення порушень принципів публічних закупівель, Закону та Особливостей – встановлено вимогу щодо надання Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Але, на виконання Висновку, Замовником відмінено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики сімейної медицини №14 КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради по вул. Заводська, 4 в сще Богданівці Хмельницького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015 : 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (протокол відміни додається).
2024-01-12 12:14:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 12.01.2024 № 10).
2024-01-12 14:27:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2024 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" |
2 462 017,03
UAH з ПДВ
|
2 462 017,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельна компанія ДАО |
2 561 125,00
UAH з ПДВ
|
2 561 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" #44299058 |
Очікує рішення |
2 462 017,03
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2024 17:02
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 12:20 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно із підпунктом 2 пунктом 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень |
12 січня 2024 12:20
|
Електронний підпис |
12 січня 2024 12:19
|
Протокол відміни торгів |