Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль вантажний самоскид
Очікувана вартість
4 948 500,00 UAH
UA-2023-12-25-008611-a 34b33f9b40434e9bab79fcb30da0f4b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковальчук-Медведєва

+0661878522 osvitatender1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Код ЄДРПОУ: 33278140
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Контактна особа: Тетяна Ковальчук-Медведєва
+0661878522
osvitatender1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автомобіль самоскид ТК-DF-CC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, с. Посад-Покровське, вул. Дєдуха, буд.55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Тендерна документація

25 грудня 2023 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000016 ● 0cc300e0bd9a47e18e3fb19cba3d5d21
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2024 №6

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 №6.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-25-008611-a, 25.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 17:31:15

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-25-008611-a, яка проведена Херсонською обласною комунальною аварійно-рятувальною службою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ», з яким укладено договір купівлі-продажу автомобіля від 25.12.2023 №25-3/12/2023 (далі- Договір №25-3/12/2023) без використання електронної системи закупівель.

У пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2023 році –15 відсотків.
Також, у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником проведено закупівлю без використання електронної системи щодо предмету закупівлі «Автомобіль вантажний самоскид».
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, серед яких вказано: автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди, тощо.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Згідно Порядку №861 перелік товарів, які відповідають ступеню локалізації, оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

3. Надати обгрунтовану інформацію щодо локалізації товару, що є предметом закупівлі.
4. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) щодо підтвердження ступення локалізації виробника товару, що є предметом закупівлі відповідно до вимог законодавства.

В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-25-008611-a зазначено: строк поставки товару - 31 грудня 2023.
5. Чи поставлений товар згідно Договору №25-3/12/2023 у строк 31.12.2023?
6. На підтвердження виконання Договору №25-3/12/2023 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 18:16:12

Відповідь на запит

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба має надати наступні пояснення:
По першому питанню: Здійснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість передбачене пунктом 4-1 постанови Кабміну «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) та визначене для виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба створена рішенням Херсонської обласної ради від 24 листопада 2004 року №324 як представника власника майна спільної власності територіальних громад області та відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів є лише одержувачем бюджетних коштів, тобто не підпадає під дію даної постанови та не має зобов’язань обгрунтовувати розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до зазначеного перший пункт запиту не має законодавчих підстав для підтвердження Херсонською обласною комунальною аварійно-рятувальною службою.
По другому питанню: Критеріями відбору постачальника по даній закупівлі було: наявність необхідного товару в необхідній комплектації, постачання його в найкоротші терміни (2-3 дні), зумовлене кінцем року; економія бюджетних коштів (вартість товару).
На запит (в телефоному форматі) надання комерційних пропозицій по наявності «самоскиду 20 тонн» для поставки КП «Прометей» Чорнобаївської громади Херсонської області на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії ( зі змінами розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1178-р) відгукнулися постачатальники: ТОВ «Сучасні вантажівки» FORD TRUCKS 4142D (колісна формула 8х4, 28т), ТОВ «Авто-Регіон» самоскид DAEWOO NOVUS (6x4, 22т.), ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» самоскид Dongfeng ТК-DF-СС (6x4, 20т.) (підтвердив актуальність комерційної пропозиції наданої у вересні 2023р., при здійснені запитів по інших закупівлях).
Тому на основі економічного розрахунку та технічної вимоги розпорядженню КМУ було прийняте рішення, для замовлення Dongfeng ТК-DF-СС від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ», яка була найдешевша та відповідала вимозі вантажопідйомність 20т.
По третьому питанню: перевірка наявності запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації (35,34%) проводилася на сайті https://prozorro.gov.ua, за ID: 0772af04a5024298825acb2955be62f8 (https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=Автомобіль%20самоскид%20ТК-DF-CC)
По четвертому питанню: постачальником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ», щодо підтвердження ступеня локалізації виробника товару, що є предметом закупівлі відповідно до вимог законодавства надано калькуляцію собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) зі ступенем локалізації 35.34%.
По п’ятому питаннню: товар згідно Договору №25-3/12/2023 поставлений у строк до 31.12.2023, а саме 26.12.2023 року.
По шостому питанню: всі підтверджуючі документи надаються – рахунок на оплату №134 від 26.12.2023, видаткова накладна №129 від 26.12.2023, акт приймання-передачі від 26.12.2023,
Платіжне доручення №20 (внутрішній номер 319934382) від 27.12.2023.

Додатки:
Додаток № 1 – комерційна пропозиція ТОВ «Сучасні вантажівки»
Додаток № 2 – комерційна пропозиція ТОВ «Авто-Регіон»
Додаток № 3 – комерційна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ»
Додаток № 4 – калькуляцію собівартості продукції із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України).
Додаток № 5 - рахунок на оплату №134 від 26.12.2023,
Додаток № 6 - видаткова накладна №129 від 26.12.2023,
Додаток № 7 - акт приймання-передачі від 26.12.2023,
Додаток № 8 - Платіжне доручення №20 (внутрішній номер 319934382) від 27.12.2023.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 15:20:45

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-25-008611-a, яка проведена Херсонською обласною комунальною аварійно-рятувальною службою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Під час моніторингу встановлено, що в обгрунтуванні застосування закупівлі зазначено, що для задоволення нагальної потреби у спеціальній автомобільній техніці територіальних громад Херсонської області на 2023 рік необхідно провести закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати документальне підтвердження щодо наявності нагальної у Замовника потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-30 15:09:44

Пояснення на запит замовнику від Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)

25 січня 2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобіль вантажний самоскид, код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-008611-a), посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:

Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-25-008611-a, яка проведена Херсонською обласною комунальною аварійно-рятувальною службою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Під час моніторингу встановлено, що в обгрунтуванні застосування закупівлі зазначено, що для задоволення нагальної потреби у спеціальній автомобільній техніці територіальних громад Херсонської області на 2023 рік необхідно провести закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати документальне підтвердження щодо наявності нагальної у Замовника потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
31 січ 00:00

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Херсонська обласна комунальна аварійно-рятувальна служба має надати наступні пояснення:
22 грудня 2023 року Розпорядженням КМУ №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії перерозподілено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам, де у розділі «Херсонська область» перерозподілом коштів, зміною переліку придбання спеціального транспорту для потреб територіальних громад області в 2023 році, зокрема придбання один самоскид 20 тонн для Комунального підприємства «Прометей» Чорнобаївської громади Херсонської області.
Рішенням №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588), виконання вище зазначеного Розпорядженням КМУ покладено на Херсонську обласну комунальну аварійно-рятувальну службу, згідно пункту 3.4 даного рішення передбачено задоволення нагальної потреби в закупівлі спеціально транспорту по розпорядженню Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534: «без використання електронної системи закупівель».
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
У зв’язку з виникненням підстав для закупівлі 22.12.2023р. (Розпорядженням КМУ №1178-р було внесенні зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534) зі строком їх виконання 2023 рік, враховуючи повідомлення Державної казначейської служби України, що останнім днем проведення платежів за видатками клієнтів органів Казначейства в бюджетному 2023 році є 27 грудня 2023 року, керуючись Рішенням №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588) про нагальність виконання та маючи в розпорядженні 5 календарних днів для проведення закупівлі було вирішено провести закупівлю без використання електронної системи закупівель
Документальним підтвердженням вище зазначеного є
- Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023 року №1178-р (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2023-%D1%80#Text) про внесення змін до розпорядження КМУ від 16 червня 2023 р. № 534 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/534-2023-%D1%80#Text)
- Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.(введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588) (https://drive.google.com/drive/folders/19h_4deu-pU5kClAiv7F7IObkE8bERvcH)
Додатково роз’ясняємо, що Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р. введеного в дію Розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588 не можемо оприлюднити на загальний розгляд оскільки містить службову інформацію котра не відноситься до наших компетенцій, відповідно чого не маємо повноважень для її оприлюднення.

Додатки:
Додаток № 1 - ЗМІНИ, що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534 затверджені -Розпорядженням КМУ від 22 грудня 2023 року №1178-р
Додаток № 2 – Розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 18.09.2023р. №588
Додаток №3 – витяг з Рішення №7 Ради оборони Херсонської області від 14.09.2023р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ"
#34558382
Переможець 4 948 500,00
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 14:27