Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Викачка рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2023-12-25-008343-a ● 96d49d2929de45fa9f82cdc54a838057
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Молодіжне творче об'єднання" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 30268758 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-molodizhne-tvorche-obednannya-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 53 |
Контактна особа: |
Олена Хавило +380567884702, +380968303567, +380502534061 mparkdmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
333 послуга
Викачка рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49068, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Заводська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно з ст. 23, 49 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, а також у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки фінансування на цілі, вказані у договорі, Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за послуги, які виконані з недоробками та виявлені при прийманні послуг, до їх усунення. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 12:48 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
28 грудня 2023 12:48 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) — зі змінами.docx | |
28 грудня 2023 12:48 |
Перелік змін.docx | |
25 грудня 2023 13:55 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
25 грудня 2023 13:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
28 грудня 2023 12:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2023 12:48 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
28 грудня 2023 12:48 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) — зі змінами.docx
|
|||
28 грудня 2023 12:48 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 грудня 2023 13:55 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
|
|||
25 грудня 2023 13:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-25-008343-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІДРА-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39279548
Дата подання: 27 грудня 2023 09:38
UA-2023-12-25-008343-a
Вимога про надання розʼяснень умов тендерної документації
№1 від 27.12.2023 року
Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ГІДРА-СЕРВІС»
код ЄДРПОУ 39279548
вул. Нагорна, буд. 16, м. Підгородне,
Дніпропетровський р-н, Дніпропетровська
обл., 52001
Тел.: +38 063 124 92 52
E-mail: Gidraservice2.dp@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-12-25-008343-a
Вимога
про надання розʼяснень умов тендерної документації
Комунальним підприємством "Молодіжне творче об'єднання" Дніпровської міської
ради (далі - Замовник) 25.12.2023 року оголошено про проведення процедури закупівлі: Викачка
рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів, Код ДК
021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків.
Абз. 2 п. 54 Особливостей встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше
ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну
систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або
звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі
звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично
оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до
замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на
звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Користуючись своїми правами, з метою дотримання основних принципів закупівлі
зазначаємо наступне.
Умовою тендерної документації, зазначеної у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної
документації встановлено: «У зв’язку з проведенням робіт в місцях масового скупчення
людей, наявність безаварійного стажу водія.»
Проте, не зазначено як саме учасники мають підтверджувати наявність
безаварійного стажу водія, у звʼязку з чим виникла необхідність отримати розʼяснення умов
тендерної документації, викладеної у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна
містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також
вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної
документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних
згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих
єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналогічна норма зазначена і у ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: оголошення
про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог,
що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими
принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія,
ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4)
недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення
переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і
зловживанням.
2
На підставі вищевикладеного, керуючись чинним законодавством України,
ПРОШУ:
Надати розʼяснення умови тендерної документації по закупівлі: Викачка рідких
побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів, Код ДК
021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (UA-2023-12-25-008343-a),
що міститься у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації, а саме зазначити як саме
учасники мають підтверджувати наявність безаварійного стажу водія.
З повагою,
директор ТОВ «ГІДРА-СЕРВІС» Людмила ТРЕЩОВА
Розгорнути
Згорнути
Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ГІДРА-СЕРВІС»
код ЄДРПОУ 39279548
вул. Нагорна, буд. 16, м. Підгородне,
Дніпропетровський р-н, Дніпропетровська
обл., 52001
Тел.: +38 063 124 92 52
E-mail: Gidraservice2.dp@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-12-25-008343-a
Вимога
про надання розʼяснень умов тендерної документації
Комунальним підприємством "Молодіжне творче об'єднання" Дніпровської міської
ради (далі - Замовник) 25.12.2023 року оголошено про проведення процедури закупівлі: Викачка
рідких побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів, Код ДК
021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків.
Абз. 2 п. 54 Особливостей встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше
ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну
систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або
звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі
звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично
оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до
замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на
звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Користуючись своїми правами, з метою дотримання основних принципів закупівлі
зазначаємо наступне.
Умовою тендерної документації, зазначеної у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної
документації встановлено: «У зв’язку з проведенням робіт в місцях масового скупчення
людей, наявність безаварійного стажу водія.»
Проте, не зазначено як саме учасники мають підтверджувати наявність
безаварійного стажу водія, у звʼязку з чим виникла необхідність отримати розʼяснення умов
тендерної документації, викладеної у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна
містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також
вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної
документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних
згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих
єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналогічна норма зазначена і у ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: оголошення
про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог,
що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими
принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія,
ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4)
недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення
переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і
зловживанням.
2
На підставі вищевикладеного, керуючись чинним законодавством України,
ПРОШУ:
Надати розʼяснення умови тендерної документації по закупівлі: Викачка рідких
побутових відходів, мийка, дезінфекція, заправка реагентом біотуалетів, Код ДК
021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (UA-2023-12-25-008343-a),
що міститься у п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації, а саме зазначити як саме
учасники мають підтверджувати наявність безаварійного стажу водія.
З повагою,
директор ТОВ «ГІДРА-СЕРВІС» Людмила ТРЕЩОВА
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2023 11:58
Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що Уповноваженою особою буде проаналізовано зазначену інформацію та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ |
249 750,00
UAH з ПДВ
|
249 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ #2798720812 |
Переможець |
249 750,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 11:17
|
Дод.угода № 1 від 15.01.2024 до Договору 01.24 від 10.01.2024.PDF | зміни до договору |
15 січня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 13:52
|
Договір 01.24 від 10.01.2024.PDF | укладений |
10 січня 2024 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та суми договору відповідно до розпису асигнувань бюджету на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |