Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУЛИКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40204397 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський р-н., смт. Куликівка , вул. Пирогова, буд. 16 |
Контактна особа: |
Максим Момот +380464322128 kulikovka_centre@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
25 грудня 2023 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000045 ● 22fe1cfa3a6e4d02a72de1b30b6630dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 9-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-12-25-007645-a 25.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 11:45:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги у сфері охорони здоров'я», код ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні, очікуваною вартістю 194 194,55 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-007645-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи.
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме Комунальне некомерційне підприємство «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради (код ЄДРПОУ 02006337)?
5. Просимо повідомити про стан виконання договору про надання послуг на проведення лабораторних досліджень від 25.12.2023 № 354, укладеного між Замовником та Комунальним некомерційним підприємством «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:21:38
Відповідь щодо запиту для пояснень
1. План згідно якого проведена закупівля опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-12-25-007645-a та затверджений рішенням уповноваженої особи.
2. З урахуванням досвіду роботи із даним Виконавцем, наявність місць забору зразків в одному приміщені із Замовником, отримання результатів аналізів в день забору зразків, зручність отримання послуг для кінцевого споживача послуг, який звик до маршруту та умов здачі зразків для проведення аналізу, сприяли проведення закупівлі без проведення тендерної процедури.
3. Очікувана вартість була визначена згідно фінансового плану на 2024 рік та орієнтовної кількості послуг замовленої згідно договору в 2023 році, якісні та технічні характеристики передбаченні наказом МОЗ №504 від 19.03.2018 року та вимогами НСЗУ для підписання пакету «Первинна медична допомога».
4. На території обслуговування (Куликівської громади) відсутні інші установи, які надають подібні послуги, що на переконання Замовника підпадає під дію постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме статті 13 п. 5 пп. 4.
5. Договір №354 від 25.12.2013 перебуває в процесі виконання, так протягом січня 2024 року Виконавцем надано послуг на загальну суму 36 816,22 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із висновком Держаудитслужби від 29 лютого 2024 року про виявлені порушення під час проведення публічної закупівлі UA-2023-12-25-007645-a та покладеними зобов’язаннями вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення КНП «Куликівський ЦПМСД» повідомляє, що договір №354 від 25.12.2023 про надання послуг на проведення лабораторних досліджень був достроково припинений 06.03.2024 року.
2024-03-06 12:00:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Усунуто шляхом розірвання договору
2024-03-07 12:42:11
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУЛИКІВСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #02006337 |
Переможець |
194 194,55
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 08:31
|
лист_0001.pdf | укладений |
07 березня 2024 07:48
|
додаткова угода з виправленими механічними помилками.pdf | укладений |
07 березня 2024 07:48
|
специфікація.pdf | укладений |
25 грудня 2023 15:48
|
Договір_merged (2).pdf | укладений |
25 грудня 2023 15:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою | 450 | послуга |
199,02
UAH з ПДВ
|
Загальний аналіз сечі | 660 | послуга |
128,44
UAH з ПДВ
|
Аналіз крові на цукор (глюкоза крові) | 145 | послуга |
68,75
UAH з ПДВ
|
Загальний холестерин | 120 | послуга |
82,47
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
194 194,55
UAH (в тому числі ПДВ 32 365,76 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із висновком Держаудитслужби від 29 лютого 2024 року про виявлені порушення під час проведення публічної закупівлі UA-2023-12-25-007645-a та покладеними зобов’язаннями вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, договір №354 від 25.12.2023 про надання послуг на проведення лабораторних досліджень був достроково припинений 06.03.2024 року. |