Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом
Очікувана вартість
287 000,00 UAH
UA-2023-12-25-005364-a ● 00deb804698e42158e5ae92b3791ee17
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00022533 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кісова Наталія 380442868567 201koda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2023 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 13:57 |
Початок аукціону: | 03 січня 2024 13:57 |
Очікувана вартість: | 287 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані Послуги, за умови їх відповідності вимогам Замовника та належної якості, здійснюється у безготівковій формі протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2023 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2023 12:02 |
ТД інтернет.docx | |
25 грудня 2023 12:02 |
Додаток_4_Форма__Пропозиція_.docx | |
25 грудня 2023 12:02 |
Додаток 5 лист згода.docx | |
25 грудня 2023 12:02 |
Додаток _3- Договір.doc | |
25 грудня 2023 12:02 |
Додаток 1 кваліфік. кретерії.docx | |
25 грудня 2023 12:02 |
Додаток 2_Інформація_про_технічні__якісні_та_інші_характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження перебування оптичної Останньої милі на його балансі.
Дата подання: 28 грудня 2023 11:31
Дата відповіді: 29 грудня 2023 14:49
Добрий день! Згідно з пунктом 16 Додатком 2 Виконавець повинен організувати два канали Інтернет (основний та резервний) Останню милю за адресом підключення Замовника з використанням власної оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладання кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих). При цьому не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі. Учасник має надати документальне підтвердження перебування оптичної Останньої милі на його балансі.
Чи достатньо буде довідки про перебування оптичної Останньої милі на балансі Учасника для підтвердження даного факту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Дякую за запитання. У відповідь на питання, повідомляємо, що згідно пункту 16, Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документальне підтвердження, а саме: технічні умови на прокладку кабелю зв'язку, а також погодження на прокладку кабелю.
Відповідь на друге питання.
Вітаю! Дякую за запитання. У відповідь на питання, повідомляємо, згідно Додатку 2 до тендерної документації, пункту 17 Учасник повинен надати інформаційну довідку, у довільній формі, про наявність працівника (працівників) відповідної кваліфікації, який (які) має (мають) необхідні знання та досвід за напрямками «Побудова та технічна експлуатація ВОЗЛ» та адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак, що пропонується Учасником. Довідку можливо надати на двох різних осіб, які відповідають даним кваліфікаціям»
Відповідь на друге питання.
Вітаю! Дякую за запитання. У відповідь на питання, повідомляємо, згідно Додатку 2 до тендерної документації, пункту 17 Учасник повинен надати інформаційну довідку, у довільній формі, про наявність працівника (працівників) відповідної кваліфікації, який (які) має (мають) необхідні знання та досвід за напрямками «Побудова та технічна експлуатація ВОЗЛ» та адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак, що пропонується Учасником. Довідку можливо надати на двох різних осіб, які відповідають даним кваліфікаціям»
Наявність працівника (працівників) відповідної кваліфікації
Дата подання: 28 грудня 2023 11:42
Дата відповіді: 29 грудня 2023 14:16
Вітаю!
Згідно з пунктом 17 Додатку 2 Виконавець повинен надати інформаційну довідку, у довільній формі, про наявність працівника (працівників) відповідної кваліфікації, який (які) має (мають) необхідні знання та досвід за напрямками «Побудова та технічна експлуатація ВОЛЗ» та адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак, що пропонується Учасником, для незалежного виконання умов договору про закупівлю (за формою згідно з Додатком №2.1 до тендерної документації).
Прохання розтлумачити - працівник за напрямком «Побудова та технічна експлуатація ВОЛЗ» та адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак має бути в однієї людини чи можливо у двох різних осіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Дякую за запитання. У відповідь на питання, повідомляємо, що згідно пункту 16, Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документальне підтвердження, а саме: технічні умови на прокладку кабелю зв'язку, а також погодження на прокладку кабелю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2024 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" |
243 960,00
UAH з ПДВ
|
243 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» |
286 560,00
UAH з ПДВ
|
286 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" #39961313 |
Очікує рішення |
243 960,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 14:20
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 16:48 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 05 січня 2024 16:42 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: - у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень (внесення змін до інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). |
Документи:
05 січня 2024 16:45
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 16:43
|
Протокол відміни ВТ з особливост.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-12-25-005364-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 15 січня 2024 16:55
Дата подання: 15 січня 2024 16:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2024 17:39
рішення від 17.01.2024 №982.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 17:39
Інформація про резолютивну частину рішення №1468.pdf
Дата публікації: 25 січня 2024 15:13
рішення від 24.01.2024 №1468.pdf
Дата публікації: 29 січня 2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України № 1468-р/пк-пз від 24.01.2024, щодо розгляду скарги від ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» від 15 січня 2024 року, про порушення закупівлі послуг провайдерів (Послуги інтернет-провайдерів за користування інтернетом) код ДК 021:2015 72410000-7 (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-12-25-005364-а, Київська обласна державна адміністрація скасовує рішення № 36 від 05 січня 2024 року про відміну відкритих торгів з особливістю вище зазначеної процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2024 12:31
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 17:36 |
Кінець періоду оскарження: | 16 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Відповідно до отриманої Службової записки від 04.01.2024 року є необхідність внести зміни в Додаток № 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-12-25-005364-a у зв’язку із усуненням механізму усунення таких порушень, а саме: внесення змін до інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Внесення змін до інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі обумовлено отриманням Уповноваженої особи Службової записки від 04.01.2024 року, щодо внесення в Додаток №2 до тендерної документації пункту 20, де Учасник на підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації учасник повинен надати копію дійсного Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього. Дана вимога обумовлена тим, що на виконання пункту 1.5).б) рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32» , веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017: «врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікації, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації». Виникає вимога щодо підключення інформаційно-телекомунікаційних систем (далі – ІТС) органів, підприємств, установ і організацій державної форми власності до мережі Інтернет з використанням захищених вузлів доступу (далі – ЗВІД). Просимо зауважити, що Київська обласна державна адміністрація (Київська обласна військова адміністрація) відноситься до державної форми власності. Порядок створення системи захисту інформації визначено НД ТЗІ 3.7-003-05 «Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі». Відповідно до зазначеного НД вимоги до системи захисту інформації фіксуються у Технічному завданні. Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 16.05.2007 № 93 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087. На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД. При прийнятті рішення щодо використання послуг певного провайдера телекомунікацій власник (розпорядник) ІТС (окрім багатьох інших факторів) має співставити вимоги технічного завдання на власну ІТС із технічним завданням на КСЗІ ЗВІД та проектними рішеннями, які реалізовані в ЗВІД. Відсутність даної вимоги у тендерній документації та виконання пункту 1.5).б) рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32» , веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017: ставить Київську обласну державну адміністрацію (Київську обласну військову адміністрацію) (далі – Замовник) під загрозу для несанкціонованого доступу, захисту конфіденційної інформації, контроль та цілісність даних. У разі відсутності вищеописаної вимоги Замовник, як державний орган, залишається без: • захисту цілісності та доступності транзитної інформації та інформації WEB-ресурсів, що передаються через ЗВІД; • захисту конфіденційності, цілісності та доступності технологічної інформації компонентів ЗВІД та технологічної інформації КСЗІ ЗВІД; • захисту інформаційних ресурсів, які циркулюють у ЗВІД, в тому числі від несанкціонованого доступу та модифікації; На підтвердження цього повинні бути внесені зміни в тендерну документацію Додатку №2, що дасть змогу Учаснику підтвердити отримання атестату відповідності комплексної системи захисту інформації захищеного вузла інтернет-доступу від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. |
Документи:
05 лютого 2024 17:36
|
Електронний підпис |
05 лютого 2024 17:35
|
ПР 09 відміна ВТ Інтернет.doc |