Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Камаєв Ренат Сергійович 380673044240 kamaiev.rs@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
23 грудня 2023 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000048 ● 728a6270491044d1ad28556f1173bca1
- Статус: завершено ● Дата: 07 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-12-23-001451-a 23.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 13:59:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкціі автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 141+743 - км 142+048, Миколаївська область (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-23-001451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» пунктів 18.1, 18.4 договору від 19.12.2023 № 81-Б в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання зобов’язань за договором.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 27.12.2023 № 1 до договору від 19.12.2023 № 81-Б.
5. З урахуванням плану фінансування надати інформацію та документи щодо взаєморозрахунків за договором від 19.12.2023 № 81-Б станом на 14.02.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:14:02
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 141+743 - км 142+048, Миколаївська область (додаткові роботи)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник\Служба) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі було здійснено згідно робочого проекту (Коригування) який розроблений ТОВ «Міжнародний проектний інститут», з урахуванням позитивного експертного звіту (додається) та відповідно до Правил визначення вартості будiвництва, реконструкцiї, ремонту та утримання автомобiльних дорiг загального користування, затверджених наказом Міністерства iнфраструктури України, вiд 02.05.2022 року № 27З з врахуванням Методики визначення вартості дорожнiх робiт та послуг щодо визначення вартості нового будiвництва, реконструкцiї, ремонтів та експлуатацiйного утримання автомобiльних дорiг загального користування, затвердженої наказом Міністерства iнфраструктури України вiд 07.10.2022 року № 753.
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі - Підрядник) на виконання умов пункту 18.1 договору від 19.12.2023 № 81-Б (далі - Договір) було здійснено забезпечення виконання Договору в розмірі 1% від його вартості в сумі 1 671 920,31 гривень, шляхом надання Замовнику оригіналу банківської гарантії № 16/001/39149/2023 від 20.12.2023 року, що видана ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ» зі змінами № 1 до банківської гарантії № 16/001/39149/2023 від 21.12.2023 року.
Крім того Підрядником було надано засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку, копію довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії. Скановані копії зазначених документів додаються.
При цьому, підстави для виконання умов пункту 18.4 Договору у Підрядника були відсутні, в зв’язку зі строком дії банківської гарантії № 16/001/39149/2023 від 20.12.2023 року – до 15 лютого 2025 року включно, який перевищує кінцеву дату строку дії Договору з врахуванням додаткової угоди від 27.12.2023 року №1.
3) Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області було укладено договір з ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – Підрядник) від 01.06.2023 року № 15-Б на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 141+743 - км 142+048, Миколаївська область (далі - Основний договір).
Так, в ході виконання Основного договору виникла необхідність в проведені додаткових робіт, внаслідок чого був укладений договір №81-Б від 19.12.2023 року (далі Договір №81-Б).
Враховуючи той факт, що термін виконання робіт за Основним договором при наявності обґрунтованих підстав продовжено на 2024 рік (додаткова угода №3 від 23.12.2023р. додається), а роботи які виконуються за Договором №81-Б є технологічно та строково пов’язані з роботами Основного договору, так як обидва договори реалізують єдиний об’єкт капітального ремонту, виникла необхідність в продовженні строку дії договору №81-Б аналогічно до Основного договору.
4) Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно статті ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Розділом VIII Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано основні вимоги до договору про закупівлю, внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Оплата робіт є умовою укладеного господарського договору і жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не регламентовано порядок проведення розрахунків між контрагентами по укладеному договору, документальне супроводження вказаних розрахунків.
Також додаємо, що відповідно до пп.1 п.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Підкреслюємо, що розрахунки між Замовником та Підрядником є саме умовою договору №81-Б від 19.12.2023.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» #33658865 |
Переможець |
167 192 031,47
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2023 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 18:41
|
ДУ №3 від 04.06.2024 дог №81-Б подовж на 2025.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 18:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:59
|
ДУ 1 27.12.2023 дог.81-Б.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:58
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
23 грудня 2023 14:31
|
81-Б від 19.12.2023.pdf | укладений |
23 грудня 2023 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк (термін) виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 81-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди продовжити строк (термін) виконання робіт та абзац 1 пункту 2.1. викласти в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 31.08.2025 року (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору)». На підставі пункту 22.2. Договору, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт та пункт 22.1. викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 81-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |