Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Кури І категорія (тушка), М'ясо свинини (лопатка), Філе індиче, Філе куряче, М'ясо яловичини (лопатка))
Очікувана вартість
40 320 455,64 UAH
UA-2023-12-23-000695-a 449208a9d75a47ee970f75f0055e7cfe
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Письменний Сергій Володимирович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Письменний Сергій Володимирович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2023 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 40 320 455,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201 602,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір: 150 000,00 грн. (Сто п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: ▪ відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ▪ непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ▪ ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ▪ ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23567.28 кілограм
Кури І категорія (тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси (згідно додатку №3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
21661.2 кілограм
М'ясо свинини (лопатка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси (згідно додатку №3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
5449.32 кілограм
Філе індиче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси (згідно додатку №3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112120-3 — Індичатина
109029.56 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси (згідно додатку №3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
21661.2 кілограм
М'ясо яловичини (лопатка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси (згідно додатку №3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 грудня 2023 11:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір: 150 000,00 грн. (Сто п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: ▪ відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ▪ непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ▪ ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ▪ ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно).

Сума забезпечення: 150000 UAH
23 грудня 2023 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2023 11:34
ТД_м_ясо_2024.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000027 ● a4e418cc79d44c199a3c6a24b4f0f446
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

15.01.2024 № 6-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.01.2024 № 6-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-23-000695-a, 23.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 16:20:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-23-000695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс», якщо учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема спеціалізованих транспортних засобів, обладнаних ізотермічним кузовом з холодильною установкою або рефрижератором. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс» надано договір оренди від 18.07.2022, відповідно до якого орендуються транспортні засоби: RENAULT №СА8367НХ та АМ АSМ381 №СА0294 СК. Проте, на вимогу підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу АМ АSМ381 №СА0294 СК. Щодо RENAULT №СА8367НХ в складі тендерної пропозиції надано договір від 19.12.2022 № 28-12/23 на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію, з терміном дії до 31.12.2023, тоді як вимогами підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканкопію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю, тобто до 31.12.2024.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 14:14:58

Пояснення

За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Кури І категорія (тушка), М'ясо свинини (лопатка), Філе індиче, Філе куряче, М'ясо яловичини (лопатка))», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-23-000695-a) повідомляємо наступне:

1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro", а також за даними Торгово-промислової палати України (Цінова довідка від 21.12.2023 року №3648/08.1-7.3).
Очікувана вартість, окрім ціни товару, враховує витрати на доставку транспортом постачальника товару невеликими партіями на адреси дошкільних навчальних закладів.
Обсяг закупівлі визначено виходячи із загальної кількості дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти та затверджених норм із розрахунку на одну дитину певної вікової категорії.

2. Пояснення щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС»:
2.1. Згідно підпункту 5.1.3. п.5.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність спеціалізованого(-их) транспортного(-их) засобу(-ів) обладнані ізотермічним кузовом з холодильною установкою, або рефрижератором, що буде задіяний учасником під час здійснення поставок товару.
При залученні власних транспортних засобів учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
У разі користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи отримання відповідних послуг з перевезення, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавача послуг з перевезення, який має бути чинним на момент подання тендерних пропозицій. Додатково учасник надає документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця чи надавача послуг з перевезення на транспортні засоби (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Тобто, кваліфікаційні вимоги, викладені у п.5.1.3. ч.5 р.ІІІ тендерної документації, передбачають наявність в учасника не менше ОДНОГО спеціалізованого транспортного засобу.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС» міститься договір оренди транспортних засобів від 18.07.2022, укладений між учасником та ТОВ «ТрансЛогістик», предметом якого є передача у тимчасове платне користування учасника транспортний засіб: - автомобіль марки: RENAULT MASTER №СА8367НХ та АМ ASM381 №СА0294СК (файл «7.5 Договір оренди автомоб (рефриж).pdf»). До договору додано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор, реєстраційний номер СА8367НХ (файл «7.6 техпаспорт фургон рефрижератор.pdf»).
Отже, учасником повністю виконана кваліфікаційна вимога щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу обладнаного ізотермічним кузовом з холодильною установкою, або рефрижератором.
2.2. Згідно умов підпункту 5.1.3. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканкопію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, чинного на період виконання договору про закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації учасником надано сканкопії укладених з ПП «ФРОСТ Ко» договорів №28-12/23 від 19.12.2022, зі строком дії – до 31.12.2023, та №28-12/24 від 01.12.2023, зі строком дії з 01.01.2024 до 31.12.2024. Умовами цих договорів передбачено надання Замовнику (ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС») послуг по дератизаційним, дезінсекційним та дезінфекційним роботам у приміщеннях, а також ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.
Окремих умов про те, що учасник повинен надати договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію транспортних засобів, інформація щодо яких міститься у складі його тендерної пропозиції, замовник не встановлював. Отже, учасником ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС» повністю виконав вимоги пп.5.1.3. ч.5 р.ІІІ тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 23 грудня 2023 року Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «ДК 021-2015 (СРУ) 15110000-2 - М’ясо (Кури І категорія (тушка), М'ясо свинини (лопатка), Філе індиче, Філе куряче, М'ясо яловичини (лопатка)) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-УШ з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 08.01.2024 року за результатами проведеної закупівлі між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» було укладено договір №080124 (в подальшому - Договір) з ціною 39 775 307,84 грн. 10.01.2024 року між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» було укладено додаткову угоду №1, якою було зменшено ціну Договору до 37 495 200,08 грн. 15.01.2024 року на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області №6-3 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UА-2023-12-23- 000695-а. 25.01.2024 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UА- 2023-12-23-000695-а головним державним аудитором Шмігель Юлією Іванівною в системі оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UА-2023-12-23- 000695-а, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей; за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не виявлено. Вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UА-2023-12-23-000695-а від 25.01.2024 року (в подальшому - висновок) в частині виявлених порушень є незаконним, необґрунтованим та протиправним, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс» свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу АМ Р8М381 №СА0294СК. Згідно частини другої підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі спеціалізованого(-их) транспортного(-их) засобу(-ів) обладнані ізотермічним кузовом з холодильною установкою, або рефрижератором, що буде задіяний учасником під час здійснення поставок товару. У разі користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи отримання відповідних послуг з перевезення, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавача послуг з перевезення, який має бути чинним на момент подання тендерних пропозицій. Додатково учасник надає документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця чи надавача послуг з перевезення на транспортні засоби (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). На виконання вимоги частини другої підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу ІІІ, ТОВ «Каштан-Плюс» у складі тендерної пропозиції було надано договір оренди транспортного засобу від 18.07.2022, укладений між ТОВ «Каштан- Плюс» та ТОВ «ТрансЛогістик», згідно якого було ТОВ «Каштан-Плюс» було передано у тимчасове платне користування автомобілі марки: RENAULT MASTER № СА8367НХ та АМ АSМ381 № СА0294 СК (файл «7.5 Договір оренди автомоб (рефриж).рТЕ»). Оскільки учасник на виконання вказаної вимоги тендерної документації підтвердив наявність спеціалізованого транспортного засобу у кількості, що передбачається умовами тендерної документації, то і, відповідно, надав скановану копію одного свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор, реєстраційний номер СА8367НХ (файл «7.6 техпаспорт фургон рефрижератор.рТЕ»). Враховуючи те, що тендерною документацією вимагалося підтвердження наявності спеціалізованого транспортного засобу або спеціалізованих транспортних засобів, без зазначення виключно визначеної їх кількості, то учасник ТОВ «Каштан-Плюс» надав у складі своєї тендерної пропозиції зазначений вище договір та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу RENAULT MASTER вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор, реєстраційний номер СА8367НХ, чим цю вимогу тендерної документації виконав, отже, висновок головного державного аудитора про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс» в цій частині є необґрунтованим та надуманим. Щодо відсутності договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію транспортного засобу RENAULT MASTER №СА8367 НХ. Частиною другою підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачалося, що учасник має надати в складі тендерної пропозиції сканкопію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю з установами, які сертифіковані за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління у сфері акредитації - організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом (додатково в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати та атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). Також, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції акт наданих послуг, за договором на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, за місяць, який передує місяцю подання тендерної пропозиції, а також документ, який підтверджує факт оплати таких послуг. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Каштан-Плюс» на виконання вимоги тендерної документації згідно частини другої підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу ІІІ щодо надання сканкопії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю надано сканкопію договору №28-12/24 від 01.12.2023 укладеного з ПП «ФРОСТ Ко», зі строком дії з 01.01.2024 до 31.12.2024 року. На виконання вимоги тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції акту наданих послуг, за договором на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, за місяць, який передує місяцю подання тендерної пропозиції, а також документ, який підтверджує факт оплати таких послуг, учасником ТОВ «КАШТАН ПЛЮС» сканкопію договору №28-12/23 від 19.12.2022 укладеного з ПП «ФРОСТ Ко», та акти наданих послуг, за вказаним договором на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, за листопад та грудень 2023 року, а також платіжні інструкції, які підтверджують факт оплати таких послуг. Зауважуємо, що окремих умов про те, що учасник повинен надати договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію транспортних засобів, чинного на період виконання договору про закупівлю, а також акт наданих послуг, за тим же самим договором на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, за місяць, який передує місяцю подання тендерної пропозиції, а також документ, який підтверджує факт оплати таких послуг, і що вказані у них транспорті засоби повинні бути одними і тими самими, інформація щодо яких міститься у складі його тендерної пропозиції, тендерна документація не містила. Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі № 160/16713/20 дійшов висновку, що суб’єкт владних повноважень не може самостійно тлумачити та розширювати перелік кваліфікаційних критеріїв, які містяться у статті 16 наведеного Закону № 922-VIII, оскільки перелік таких кваліфікаційних критеріїв є вичерпним. Таким чином, учасник ТОВ «Каштан-Плюс» підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно умов тендерної документації повністю. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області є необґрунтованим, протиправним, а отже не може бути виконаний Замовником та буде оскаржений до суду.
Дата публікації: 01 лютого 2024
Номер відкриття провадження: 580/1513/24
Дата відкриття провадження: 19 лютого 2024

Документи:

26 лютого 2024 11:04
Електронний підпис
01 лютого 2024 17:58
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 39 775 307,84
UAH з ПДВ
39 775 307,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 січня 2024 14:09
Електронний підпис
03 січня 2024 14:08
довідка абз14 п47.pdf
03 січня 2024 14:08
Довідка.zip
03 січня 2024 14:08
витяг МВС.rar
29 грудня 2023 20:40
Електронний підпис
29 грудня 2023 20:38
10 довідка п.47 особл.pdf
29 грудня 2023 20:38
9 Сертифікати ISO Каштан.zip
29 грудня 2023 20:38
8 технічні характ.pdf
29 грудня 2023 20:38
7.11 сертифікат ФРОС КО.rar
29 грудня 2023 20:38
6.1 наказ на директора.pdf
29 грудня 2023 20:38
5 довідка про досвід.pdf
29 грудня 2023 20:38
3.7 протокол зг ст44.pdf
29 грудня 2023 20:38
3.4 витяг зі Статуту.pdf
29 грудня 2023 20:38
3.1 наказ на керівника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Переможець 39 775 307,84
UAH з ПДВ
02 січня 2024 12:03

Документи

02 січня 2024 12:03
Довідка НАЗК
02 січня 2024 12:03
Електронний підпис
02 січня 2024 12:02
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2024 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
39 775 307,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2024 12:03
Довідка НАЗК
02 січня 2024 12:03
Електронний підпис
02 січня 2024 12:02
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2024 16:35
ДУ 6 мясо.pdf зміни до договору
03 грудня 2024 16:25
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2024 13:45
ДУ 5_Мясо.pdf зміни до договору
24 жовтня 2024 13:43
Електронний підпис укладений
15 квітня 2024 16:54
ДУ 4_Мясо.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 16:49
Електронний підпис укладений
21 березня 2024 12:14
ДУ 3 ВІД 18.03.2024.pdf зміни до договору
21 березня 2024 12:05
Електронний підпис укладений
05 лютого 2024 14:30
ДУ 2_Мясо.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 14:29
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:01
ДУ 1_Мясо.pdf зміни до договору
11 січня 2024 16:00
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 14:45
Договір укладений
09 січня 2024 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 37 495 200,08 грн.); Специфікацію викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абз.1 преамбули Договору викласти в новій редакції; п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 37 485 687,08 грн.); Специфікацію також викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 37 485 686,96 гри. 2. Специфікацію Товару викласти у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 24 087 386,96 грн.); Специфікацію викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна договору становить 24 233 311,80 грн.), Специфікацію викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі Довідки Торгово-промислової палати України №2691/08.0-7.3 від 21 листопада 2024 року
Номер договору про закупівлю: 080124
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML