Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80)
09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
714 671 360,00 UAH
UA-2023-12-22-020760-a ● f3c4f47fd9014192aecb5d8fa00d91dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Ворон +380975621706 vladyslav.voron@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2023 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 714 671 360,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
23 грудня 2023 19:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2023 19:15 |
Оголощення_зі змінами.docx | |
23 грудня 2023 19:15 |
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_зі змінами.docx | |
23 грудня 2023 19:15 |
Додаток №8. Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx | |
23 грудня 2023 18:59 |
Порівняльна таблиця змін.docx | |
22 грудня 2023 22:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №1 Проєкт договору.docx | |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx | |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx | |
22 грудня 2023 22:15 |
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 26 грудня 2023 18:30
Дата відповіді: 27 грудня 2023 17:31
Додатком №7до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за попередній звітний рік або останній звітний період (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період), підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття та формою що відповідає наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Просимо надати роз'яснення документи, що зазначені в дужках (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період) повинні обов'язково надаватись у складі пропозиції будь-яким Учасником, чи Учаснику необхідно на свій власний вибір надати один з перелічених документів?
У випадку необхідності просимо внести зміни до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього по предмету закупівлі - Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Замовником, у Додатку №7 “Кваліфікаційні критерії”, встановлена вимога щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 Закону, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність обороту за останній звітний рік (звітний період) на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за попередній звітний рік або останній звітний період (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період), підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття та формою що відповідає наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Згідно зазначеного, Замовником встановлена вимога щодо підтвердження наявності фінансової спроможності - наявність обороту за останній звітний рік (звітний період) на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
Учасник підтверджує свою відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за попередній звітний рік або останній звітний період, звіту про фінансовий стан, звіту про фінансові результати, податкової декларації платника єдиного податку за останній звітний період, що відповідає вимогам підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття та формою, що відповідає наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Учасник надає відповідні документи, що зазначені вище в разі якщо вони передбачені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зі змінами формою фінансової звітності для відповідної господарської діяльності.
Додатково, з метою недискримінації учасників, Замовником передбачені випадки, коли учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, або, якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається Замовником, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю пропозицій. У випадку, якщо учасник є структурним підрозділом третьої особи, представляє об’єднання юридичних осіб, або пов’язаний договорами спільної діяльності – дозволяється підтвердження відповідності вимогам фінансової спроможності сукупно з іншими афілійованими юридичними особами.
Замовником, у Додатку №7 “Кваліфікаційні критерії”, встановлена вимога щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 Закону, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність обороту за останній звітний рік (звітний період) на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за попередній звітний рік або останній звітний період (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період), підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття та формою що відповідає наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Згідно зазначеного, Замовником встановлена вимога щодо підтвердження наявності фінансової спроможності - наявність обороту за останній звітний рік (звітний період) на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
Учасник підтверджує свою відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за попередній звітний рік або останній звітний період, звіту про фінансовий стан, звіту про фінансові результати, податкової декларації платника єдиного податку за останній звітний період, що відповідає вимогам підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття та формою, що відповідає наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013.
Учасник надає відповідні документи, що зазначені вище в разі якщо вони передбачені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зі змінами формою фінансової звітності для відповідної господарської діяльності.
Додатково, з метою недискримінації учасників, Замовником передбачені випадки, коли учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, або, якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається Замовником, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю пропозицій. У випадку, якщо учасник є структурним підрозділом третьої особи, представляє об’єднання юридичних осіб, або пов’язаний договорами спільної діяльності – дозволяється підтвердження відповідності вимогам фінансової спроможності сукупно з іншими афілійованими юридичними особами.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 26 грудня 2023 18:31
Дата відповіді: 27 грудня 2023 17:34
Додатком №7до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що під аналогічним договором слід розуміти договір за аналогічним предметом закупівлі.
Просимо надати роз'яснення договір за предметом закупівлі Нафта і дистиляти - 09130000-9 ДК 021:2015 буде вважатися аналогічним, чи потрібна точна відповідність предмету закупівлі, тобто предметом має бути постачання саме Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80), чи аналогічним буде вважатися договір на постачання будь-якого бензину автомобільного?
У випадку необхідності просимо внести зміни до Оголошення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього по предмету закупівлі - Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Замовником, у Додатку №7 “Кваліфікаційні критерії”, встановлена вимога щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наданням довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років із зазначенням інформації про:
- найменування контрагента,
- номер та дата укладання договору,
- предмету договору,
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон),
- стан виконання договору (виконаний).
Під аналогічним договором слід розуміти договір за аналогічним предметом закупівлі.
Згідно п.22 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом цієї спрощеної закупівлі, у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та заповнених електронних форм є “Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) 09130000-9 Нафта і дистиляти”.
Повідомляємо, що згідно встановлених вимог проведення спрощеної закупівлі, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами:
- копія договору, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання.
- сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів).
Замовником, у Додатку №7 “Кваліфікаційні критерії”, встановлена вимога щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наданням довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років із зазначенням інформації про:
- найменування контрагента,
- номер та дата укладання договору,
- предмету договору,
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон),
- стан виконання договору (виконаний).
Під аналогічним договором слід розуміти договір за аналогічним предметом закупівлі.
Згідно п.22 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом цієї спрощеної закупівлі, у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та заповнених електронних форм є “Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) 09130000-9 Нафта і дистиляти”.
Повідомляємо, що згідно встановлених вимог проведення спрощеної закупівлі, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами:
- копія договору, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання.
- сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів).
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 27 грудня 2023 18:50
Дата відповіді: 28 грудня 2023 17:23
Додатком №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо надання Учасником гарантійного листа щодо надання учасником не менше ніж за 1 (один) робочий день до дати запланованої відправки товару в пункт призначення належним чином засвідчених копій наступних документів засобами електронної пошти, серед яких, зокрема, зазначено довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, об’єм тари, в якій буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
Враховуючи, значний обсяг закупівлі та те, що товар буде поставлятись наливом в автомобільних чи залізничних цистерна, інформація про об’єм тари, в якій буде поставлено товар, матиме великий обсяг та створюватиме для учасника значні труднощі.
Звертаємось до Замовника з проханням вилучити положення щодо об’єма тари, в якій буде поставлено товар, з гаоантійного листа, надання якого встановлено додатокм № 3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього по предмету закупівлі – Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80).
Замовником, у Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики», встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа, щодо надання учасником не менше ніж за 1 (один) робочий день до дати запланованої відправки товару в пункт призначення належним чином засвідчених копій, зокрема: довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, об’єм тари, в якій буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
Замовник в жодному випадку не обмежує вибір учасників у використанні видів та об’ємів тари (цистерни, каністри, металеві бочки, бензовози, вагон-цистерни та ін.), а тому інформація щодо «об’єму тари» надається у довільній формі із зазначенням всіх можливих, запланованих до використання видів та об'ємів тари.
Замовником, у Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики», встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа, щодо надання учасником не менше ніж за 1 (один) робочий день до дати запланованої відправки товару в пункт призначення належним чином засвідчених копій, зокрема: довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреса), року виготовлення товару, об’єм тари, в якій буде поставлено товар, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації.
Замовник в жодному випадку не обмежує вибір учасників у використанні видів та об’ємів тари (цистерни, каністри, металеві бочки, бензовози, вагон-цистерни та ін.), а тому інформація щодо «об’єму тари» надається у довільній формі із зазначенням всіх можливих, запланованих до використання видів та об'ємів тари.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Східний регіон) |
Опис предмету закупівлі: |
з терміном постачання до 29.02.2024 - 1600 тонн
з терміном постачання до 31.03.2024 - 1600 тонн |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 148 480 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 742 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3200 т
Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Східний регіон)
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Дата доставки:
09 лютого 2024
—
31 березня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, а саме з моменту підписання Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідного Акта приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ |
146 560 000,00
UAH з ПДВ
|
139 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХОЛДИНГ-С" |
148 160 000,00
UAH з ПДВ
|
141 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "УКPНAФТА" |
141 920 000,00
UAH з ПДВ
|
139 692 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАТ "УКPНAФТА" #00135390 |
Переможець |
139 692 800,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2024 14:06
|
Лист про виконання_№ 4 01-24-ПММ.pdf | зміни до договору |
25 червня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:01
|
Дог-р №4_01-24-ПММ від 23.01.2024.PDF | укладений |
26 січня 2024 13:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Східний регіон) | 3200 | тонни |
43 654,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. зменшення обсягів закупівлі на підставі п. 6.11. Державного контракту (Договору): “Партія Товару вважається поставленою за умови, якщо ОТРИМУВАЧЕМ фактично прийнято на підставі належним чином оформлених Актів приймання Товару 97% (дев’яносто сім відсотків) від обсягу Товару, зазначеного в Специфікації (Додаток №1).” |
Номер договору про закупівлю: | 4/01-24-ПММ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Лист постачальника |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин автомобільний А-80-Євро3(4)-Е5(0) (та/або А-80-ДЗ, та/або А-80) (Східний регіон) | 3194.4 | тонна |
43 654,00
UAH
|