Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "КАЗКОВА РІВ'ЄРА" Фонтанської сільської ради, щодо улаштування об’єктів цивільного захисту (укриття), за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 3А
Очікувана вартість
3 015 859,95 UAH
UA-2023-12-22-019839-a 5eb0907b3caf450b99eb652a568ae0e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукьянов Ігор Олександрович

+380970216564 ykb_f@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44211502
Місцезнаходження: 67571, Україна , Одеська обл., Фонтанка, вул. Степна, буд. 4
Контактна особа: Лукьянов Ігор Олександрович
+380970216564
ykb_f@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "КАЗКОВА РІВ'ЄРА" Фонтанської сільської ради, щодо улаштування об’єктів цивільного захисту (укриття), за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 3А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67512, Україна, Одеська область, Олександрівка, вул. Центральна, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

22 грудня 2023 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2023 19:24
КР Обгрунтування-погодження.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000138 ● e39e655f7db142e786f3fd5823a9776c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.


Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
11 UA-2023-12-22-019839-a 22.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 15:28:07

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, передбаченої підпунктом 4 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливостей), в тому числі: рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області від 01.06.2023 № 1554-VIII; позитивний експертний звіт від 08.12.2023
№ 1258/23-РБК/ЕЗ (реєстраційний номер ЕХ01:3112-9797-2129-1204); рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області від 08.11.2023 № 1747-VIII; рішення Виконавчого комітету Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області від 08.12.2023 № 987.
3. Надати укладений договір від 20.12.2023 № 20/12-КР (далі – Договір) у повному обсязі включно зі сторінкою, що містить розділ 8 Договору, та з усіма невід’ємними частинами, в тому числі додатками та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
4. Як та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для його виконання саме приватне підприємство «РОСТ-КОМ-БМ» (код ЄДРПОУ 35049034), з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
5. Обґрунтуйте підставу для внесення змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 25.12.2023 № 1 відповідно до пункту 19 Особливостей, враховуючи те, що пунктом 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, визначено які умови є істотними у договорі підряду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 10:57:36

Надання пояснень

Стосовно питання першого повідомляємо наступне.
Надаємо документи, відповідно до яких замовником було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема проектно-кошторисна документація, експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області тощо.
Стосовно питання другого повідомляємо наступне.
Надаємо документальне підтвердження наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – «Особливості»), зокрема, рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області від 01.06.2023 № 1554-VIII; позитивний експертний звіт № 1258/23-РБК/ЕЗ від 08.12.2023 року (реєстраційний номер EX01:3112-9797-2129-1204); рішення сесії Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 1747-VIII від 08.11.2023 року; рішення Виконавчого комітету Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 987 від 08.12.2023 року тощо.
Стосовно питання третього повідомляємо наступне.
Надаємо укладений договір № 20/12-КР від 20.12.2023 року у повному обсязі, з усіма невід’ємними частинами, в тому числі додатками та додатковими угодами до нього. Дана вимога не суперечить нормам чинного законодавства. Сторінка, що містить розділ 8 Договору не була завантажена випадково, при скануванні стався збій, який не був виявлений у зв'язку з великим обсягом сторінок договору та додатків до нього. Також повідомляємо, що не було завантажено Додаткову угоду № 3 до Договору № 20/12-КР від 20.12.2023 року, що не суперечить вимогам законодавства, оскільки не містить ніяких змін (зокрема істотних змін) і яка була зроблена на вимогу Державної казначейської служби. Зазначена додаткова угода буде додатково завантажена у разі внесення додаткових змін, які є обов'язковими для публікації в електронній системі закупівель відповідно до діючого законодавства.
Стосовно питання четвертого повідомляємо наступне.
На відповідність положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання принципів здійснення публічних закупівель, в частині вибору виконавця (підрядника) забезпечено шляхом проведеного моніторингу цін на підставі наданих комерційних (цінових) пропозицій. З метою максимальної економії коштів місцевого бюджету було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію. Документальне підтвердження надається.
Стосовно питання п’ятого повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», істотні умови – умови договору, визнані істотними за законом і необхідні для договорів підряду в будівництві, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін досягнуто згоди.
Відповідно до пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Відповідно до пункту 16.1 Договору № 20/12-КР від 20.12.2023 року, усі зміни та доповнення до цього Договору вносяться в період його дії, за згодою Сторін та з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом укладення додаткової угоди до даного Договору, яка стає невід’ємною його частиною і набирає чинності лише після її підписання Сторонами.
Додатковою угодою № 1 від 25.12.2023 року до Договору № 20/12-КР від 20.12.2023 року були внесені зміни до строків використання попередньої оплати (авансу), які помилково були зазначені датою підписання договору.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Відповідно до пункту 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Виправлення помилок у договорах є покращенням умов договорів, тобто відповідні зміни до договору були внесені з метою покращення якості предмета закупівлі.
Таким чином, умови були змінені у відповідності із нормами діючого законодавства та умовами договору, з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (у відповідності з нормами пункту 19 Особливостей).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-019839-a Південного офісу Держаудитслужби. Відповідно до вимог висновку, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону та притягнуто до відповідальності осіб, якими допущені порушення.

2024-01-29 10:33:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТ-КОМ-БМ"
#35049034
Переможець 3 015 859,95
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 19:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 13:29
ДУ6 зміни до договору
01 квітня 2024 13:22
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 11:19
ДУ5 зміни до договору
27 лютого 2024 11:18
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 16:54
ДУ4 зміни до договору
13 лютого 2024 16:53
ДУ3 зміни до договору
13 лютого 2024 16:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:11
ДУ2 зміни до договору
29 грудня 2023 16:11
ДУ1 зміни до договору
29 грудня 2023 16:11
Кошторис укладений
22 грудня 2023 19:32
Договір укладений
22 грудня 2023 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 20/12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20/12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20/12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20/12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML