Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Худенко Тетяна Дмитрівна +380433250100 zkg@zhmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2023 06:00 |
Початок аукціону: | 01 січня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 01 січня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 6 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 16:49 |
Додаток 3 Проєкт Договору прибирання 2024.docx | |
22 грудня 2023 16:49 |
Додаток 2 до ТД технічні вимоги до предмета закупівлі прибирання 2024.docx | |
22 грудня 2023 16:49 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії прибирання 2024.docx | |
22 грудня 2023 16:49 |
ТД Прибирання 2024 рік.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 09 січня 2024 15:41
Дата подання: 13 лютого 2024 18:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000040 ● 4488fffb75304785ba5191cd6219bb79
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-22-017781-a 22.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 16:57:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області (код ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-017781-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 12:48:31
Відповідь на запит
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом надання (річного та місячного) обсягу послуги із утримання вулично-дорожньої мережі міста Жмеринка Вінницької області за 2023 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціну договору про надання послуг з утримання вулично-дорожньої мережі міста Жмеринка Вінницької області попереднього періоду, з урахуванням індексу інфляції на 2024 рік, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Закупівля Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього природного середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціям з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024 роки», затвердженою рішенням 2 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 р. №27.
Обсяг Послуги розраховано із потреб, який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій міста Жмеринка у належному стані.
Посилання на сторінку веб-сайту Жмеринської міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drive.google.com/drive/folders/1mWRXAWWQMhbTxWyrczvCJ4DQwu8pnxTZ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 січня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" |
5 944 104,00
UAH з ПДВ
|
4 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" |
6 452 992,66
UAH з ПДВ
|
4 850 714,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" #43258398 |
Рішення скасоване |
4 849 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 11:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" #43258398 |
Рішення скасоване |
4 849 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 15:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" #35097507 |
Рішення скасоване |
4 850 714,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2024 16:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМП-МАЙСТЕР" #43258398 |
Відхилено |
4 849 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" #35097507 |
Рішення скасоване |
4 850 714,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 09:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" #35097507 |
Відхилено |
4 850 714,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 09:54
|