Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори, комп'ютерні клавіатури, комп'ютерні миші
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2023-12-22-017362-a ● f3a42a43e012488497a062abae67ba9c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ “МЕДИЦИНА” І “ФАРМАЦІЯ” ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ” |
Код ЄДРПОУ: | 21707413 |
Вебсайт: | https://www.testcentr.org.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Герцена, буд. 31 |
Контактна особа: |
Оксана Бевз +380442987140 o.s.bevz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2024 11:16 |
Початок аукціону: | 10 січня 2024 11:16 |
Очікувана вартість: | 51 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Герцена, 31, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
комп'ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Герцена, 31, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
комп'ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Герцена, 31, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_5_(list zgoda na obr.dan).docx | |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_6_(list zgoda z proekt Dogov).docx | |
22 грудня 2023 16:33 |
Оголошення (Монітори, клав.,миші).docx | |
22 грудня 2023 16:33 |
ТД Центр тестування (Монітори, клав, миші).docx | |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_1_(tenderna propoziciya).doc | |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_3_(proekt dogovory).docx | |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_4_(perelik dokumentiv).doc | |
22 грудня 2023 16:33 |
Додаток_2_(tehnichni vimogi).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приймання товару і срок поставки
Дата подання: 05 січня 2024 10:44
Дата відповіді: 05 січня 2024 16:08
Шановний Замовнику! 1. Інструкцій П6 і П7 ще ні хто не відміняв. Потрібно привести до відповідності з законодавством (цими інструкціями) проект договору. 2. Конкретизуйте, будь ласка строки поставки товару - строк 31 грудня 2024 року це дуже абстрактно. Зробіть привязку до моменту опублікування договору.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Виходячи з норм Закону, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
При цьому, виходячи з пунктів 18 і 28 Особливостей, договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю.
Тендерна документація на закупівлю Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори, комп'ютерні клавіатури, комп'ютерні миші) містить проект договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації). Відповідно до проекту договору про закупівлю чітко визначено строки, порядок поставки та приймання товару.
Процедура прийняття товару визначена Замовником в проекті договору про закупівлю та ґрунтується на нормах Цивільного та Господарського кодексів України.
Міністерство економіки України у своєму листі від 11.10.2005 № 81-16/71 повідомило, що «повне застосування зазначених інструкцій Державного арбітражу Союзу РСР не є обов’язковим у разі, коли відповідно до положень Цивільного кодексу України сторони договору поставки на власний розсуд урегулювали питання щодо порядку приймання-передачі продукції».
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Виходячи з норм Закону, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
При цьому, виходячи з пунктів 18 і 28 Особливостей, договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю.
Тендерна документація на закупівлю Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори, комп'ютерні клавіатури, комп'ютерні миші) містить проект договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації). Відповідно до проекту договору про закупівлю чітко визначено строки, порядок поставки та приймання товару.
Процедура прийняття товару визначена Замовником в проекті договору про закупівлю та ґрунтується на нормах Цивільного та Господарського кодексів України.
Міністерство економіки України у своєму листі від 11.10.2005 № 81-16/71 повідомило, що «повне застосування зазначених інструкцій Державного арбітражу Союзу РСР не є обов’язковим у разі, коли відповідно до положень Цивільного кодексу України сторони договору поставки на власний розсуд урегулювали питання щодо порядку приймання-передачі продукції».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-22-017362-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 05 січня 2024 18:32
Відписка на запитання
Шановний Замовнику! 1.Дякую за відписку на запитання. Це смішно присилати працівника для передачі товару який буде привезений Новою Поштою. Тут не має економічної доцільності. Затрати на командирування будуть більші ніж прибуток по закупівлі. Очевидно вимоги закупівлі заточені під конкретного учасника, який знаходиться у Києві.
2, Не має відповіді про конкретні строки поставки товарів.
Розгорнути
Згорнути
2, Не має відповіді про конкретні строки поставки товарів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 січня 2024 14:15
Шановний учасник! Просимо надати уточнення де саме в проєкті Договору зазначено про фізичну присутність працівника, потенційного постачальника, під час передачі товару Замовнику?
У тендерній документації зазначена інформація щодо осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Видатки на даний товар заплановані на I квартал 2024 року.
Тендерна документація ДНП «Центр тестування» не містить дискримінаційних вимог до учасників, не обмежує конкуренції, не звужує коло учасників, не порушує Закону та Постанови № 1178, та не є такою, що може дозволити Замовнику закупівлі визначити переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Вважаємо Ваш вислів «заточені під конкретного учасника, який знаходиться у Києві» необґрунтованим, це Ваш домисел, позбавлений фактичного підґрунтя.
У тендерній документації зазначена інформація щодо осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Видатки на даний товар заплановані на I квартал 2024 року.
Тендерна документація ДНП «Центр тестування» не містить дискримінаційних вимог до учасників, не обмежує конкуренції, не звужує коло учасників, не порушує Закону та Постанови № 1178, та не є такою, що може дозволити Замовнику закупівлі визначити переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Вважаємо Ваш вислів «заточені під конкретного учасника, який знаходиться у Києві» необґрунтованим, це Ваш домисел, позбавлений фактичного підґрунтя.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
41 193,00
UAH з ПДВ
|
41 193,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУЗУРМАН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
42 576,00
UAH з ПДВ
|
42 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА |
42 675,00
UAH з ПДВ
|
42 675,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Переможець |
41 193,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 09:37
|
Договір з ФОП Міщенко О. А. від 18.01.2024 № 03_24.pdf | укладений |
18 січня 2024 09:35
|