Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 044 804,00 UAH
UA-2023-12-22-016688-a ● ac1a372a12f94878b0c622f5d09422a5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36729839 |
Місцезнаходження: | 53563, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н, с. Вищетарасівка, вул. Шкільна, буд. 23 |
Контактна особа: |
Ольга Вітвінова +380686277561 internat20@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 044 804,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4980 послуга
коду ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53563, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Нікопольського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно актів приймання-передачі послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту наданої послуги. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі послуги на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 12:23 |
ЗМІНИ ДО ДЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
26 грудня 2023 12:22 |
Тендерна документація.doc | |
22 грудня 2023 16:10 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
26 грудня 2023 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2023 12:23 |
ЗМІНИ ДО ДЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
26 грудня 2023 12:22 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 грудня 2023 16:10 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-22-016688-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТУМ 20", Код ЄДРПОУ:43741184
Дата подання: 26 грудня 2023 10:20
Вимога щодо ТД
У відповідності до Додатку 3 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації, передбачено в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасника повинен надати наступні документи:
- акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р. на всі складські приміщення учасника, інформація про які надається у складі пропозиції, датовані не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції;
- акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р. на транспортні засоби, які зазначені учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника та датовані не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Але Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р втратив свою чинність ще 01.03.2022 року у відповідності до Наказу Міністерства Економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів».
Тобто починаючи з 01.03.2022 року не є можливим отримання Акту про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р на будь-які потужності.
Ви вимагаєте надати такий акт, виданий не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції, тобто не пізніше 30.12.2022 року, що є неможливим та суперечить вимогам чинного законодавства.
З огляду наз азначене вимагаємо виключити вказану дискримінаційну вимогу та привести Тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
- акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р. на всі складські приміщення учасника, інформація про які надається у складі пропозиції, датовані не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції;
- акт про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р. на транспортні засоби, які зазначені учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника та датовані не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Але Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р втратив свою чинність ще 01.03.2022 року у відповідності до Наказу Міністерства Економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів».
Тобто починаючи з 01.03.2022 року не є можливим отримання Акту про проходження державного контролю згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019р на будь-які потужності.
Ви вимагаєте надати такий акт, виданий не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції, тобто не пізніше 30.12.2022 року, що є неможливим та суперечить вимогам чинного законодавства.
З огляду наз азначене вимагаємо виключити вказану дискримінаційну вимогу та привести Тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2023 12:25
Зміни до тендерної документації внесено у вигляді нової редакції
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 09:54 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 січня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: не враховано період пролонгації договору, тому кількість, строк поставки та очікувана вартість вказано невірно. |
Документи:
28 грудня 2023 09:54
|
Електронний підпис |
28 грудня 2023 09:53
|
протокол скасування.pdf |