Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 60170000-0 прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)
Очікувана вартість
1 683 251,00 UAH
UA-2023-12-22-015392-a ● 6f68489a6e32422bb86572480129c76a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство соціальної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 37567866 |
Вебсайт: | https://www.msp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Ганна Онацька +380442894046 23@mlsp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:31 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 1 683 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 416,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 60171000-7 — Прокат легкових автомобілів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 16:20 |
ТД транспортні послуги (зі змінами).docx | |
15 січня 2024 16:19 |
Перелік змін до ТД транспортні послуги.docx | |
22 грудня 2023 15:37 |
Оголошення.docx |
15 січня 2024 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2024 16:20 |
ТД транспортні послуги (зі змінами).docx
|
|||
15 січня 2024 16:19 |
Перелік змін до ТД транспортні послуги.docx
|
|||
22 грудня 2023 15:37 |
Оголошення.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-22-015392-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр", Код ЄДРПОУ:25286486
Дата подання: 28 грудня 2023 13:25
Дата подання: 28 грудня 2023 13:25
Дискримінаційні вимоги документації
22 грудня 2023 Міністерством соціальної політики України (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі - "60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм" (транспортні послуги). Очікувана вартість закупівлі 1683251,00 грн., Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-22-015392-a (далі – процедура закупівлі).
Державне підприємством «Сервісно-видавничий центр» (далі – ДП «СВЦ») планує взяти участь у відкритих торгах з особливостями.
Під час підготовки тендерної пропозиції в тендерній документації нами виявлені дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, - скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.01.2024 р.
Обґрунтування наявності порушень, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію. Замовником в додатку 3 тендерної документації Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з/п № 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" для учасників висунуто наступну вимогу:
"Відповідно до статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (із змінами) та пункту 26 постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 “Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України” (із змінами) водії повинні мати (в підтвердження надаються копії нижчезазначених документів, завірених в установленому порядку):
- наявність документів, що дають право виїзду за кордон водіїв на період мобілізації в умовах воєнного стану, а саме:
закордонний паспорт,
витяг з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобовʼязаного відповідно до порядку, визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 № 76 „Деякі питання реалізації положень Закону України „Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час” (із змінами) про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час або посвідчення про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 493-р „Про затвердження переліків посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час” (зі змінами).
У разі закінчення строку дії вищезазначених документів у період з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення строку дії договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання отримання/продовження строку їх дії».
Встановлені поточною редакцією тендерної документації Замовника умови обмежують можливість участі в процедурі закупівлі, як безпосередньо суб’єкта оскарження, так і інших учасників.
Суб’єкт оскарження вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації Замовника такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», постанови Кабінету міністрів України від 27.01.2023 № 76 "Деякі питання реалізації положень Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо бронювання військовозобов`язаних на період мобілізації та на воєнний час", з огляду на наступне.
У законодавстві відсутня норма, яка б в обов’язковому порядку зобов’язувала усіх без винятку суб’єктів господарювання бронювати працевлаштованих водіїв.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» бронюванню підлягають військовозобов’язані громадяни, які працюють:
1) в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, у разі якщо це необхідно для забезпечення функціонування зазначених органів;
2) на підприємствах, в установах і організаціях, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення), у разі якщо це необхідно для виконання встановлених мобілізаційних завдань (замовлень);
3) на підприємствах, в установах і організаціях, які здійснюють виробництво товарів, виконання робіт і надання послуг, необхідних для забезпечення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань;
4) на підприємствах, в установах і організаціях, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Критерії та порядок, за якими здійснюється визначення підприємств, установ і організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Критерії та порядок, за якими здійснюється визначення підприємств, установ і організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період встановлені постановою Кабінету міністрів України від 27.01.2023 № 76 "Деякі питання реалізації положень Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час (далі – постанова).
Військовозобов’язані працівники бронюються для забезпечення діяльності підприємств, установ, організацій, органів державної влади з метою виконання встановлених цим організаціям мобілізаційних завдань, виконання обов’язків критично-важливої інфраструктури, а не для участі в процедурах публічних закупівель. Жоден із учасників, які мають на меті взяти участь у відкритих торгах суб’єкта оскарження у яких є заброньовані водії, в обґрунтуваннях, які вони раніше подавали до Генерального штабу Збройних сил України для бронювання працівників, не зазначали що ці водії бронюються для участі в закупівлі Замовника. Чинне законодавство виключає таку можливість.
Праця громадян на підставі статусу військовозобов’язаного, який заброньований, з метою отримання прибутку його роботодавцем на договірних засадах з третіми особами суперечить Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Використання документів мобілізаційного характеру для участі у відкритих торгах всупереч їх призначення, а також оприлюднення цих документів в електронній системі закупівель, зокрема витягу з наказу Мінекономіки про бронювання або посвідчення про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час, містять персональні дані військовозобов’язаного (військово-облікова спеціальність, військове звання, тощо), в умовах воєнного стану є протиправною вимогою Замовника.
Витяг з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобов`язаного та посвідчення про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час не є, як зазначено в тендерній документації Замовника, документами які надають право виїзду за кордон водіїв на період мобілізації в умовах воєнного стану. Заброньовані працівники та працівники, які мають посвідчення про відстрочку від призову на військову службу позбавлені можливості перетинати кордони в особливий період, окрім виключення - у випадку службового відрядження. Відповідно до п. 2-14 "Правил перетинання державного кордону громадянами України", затверджені постановою Кабінету міністрів України від 27.01.1995 № 57, посадові особи, заброньовані працівники та представники суб'єктів господарювання мають право на перетин державного кордону за наявності відповідних рішень про службові відрядження.
У службове відрядження працедавець може відрядити працівника з яким у нього оформлено трудовий договір. Водії переможця торгів будуть надавати Замовнику послуги на умовах договору транспортних послуг, а не трудового договору. До закордону в службове відрядження Замовник може відрядити лише власних працівників з яким він уклав трудовий договір. Надання послуг з перевезення є комерційною діяльністю з метою отримання прибутку і аж ніяк не вважається службовою необхідністю, а отже у суб’єкта господарювання, який має заброньованих військовозобов’язаних у разі визначення його переможцем, відсутні правові підстави для відправки водіїв у службове відрядження закордон для перевезення третіх осіб. У випадку перемоги на відкритих торгах, така вимога Замовника є невиправданою навіть для суб’єктів господарювання, які підпадають під критерії, визначені постановою. Тому, тендерна документація з вимогою надати документи, що підтверджують відстрочку від призову водіїв на військову службу під час мобілізації, дозволить Замовнику визначити переможцем наперед відомого йому учасника та відхилити небажаних претендентів.
Стаття 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (із змінами) та пункт 26 постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57 “Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України”, на які посилається Замовник в тендерній документації, не надають право усім без винятку суб’єктам господарювання отримати документи, що посвідчують відстрочку військовозобов’язаних водіїв від призову на військову службу під час мобілізації.
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 493-р „Про затвердження переліків посад і професій військовозобов`язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час” на яке посилається Замовник в тендерній документації має гриф обмеження «Для службового користування». Дане розпорядження не для широкого загалу та не усі учасники торгів мають можливість ознайомитись з ним. Процедура оголошена Замовником не є оборонною закупівлею у розумінні Закону України “Про оборонні закупівлі”, та постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Відповідно до Порядку бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час дії воєнного стану (далі – Порядок), затверджений постановою, заброньованим військовозобов’язаним надається відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації лише за наявності у юридичних осіб відповідних обґрунтувань, визначених в Порядку. Слід вказати, що у Порядку відсутні критерії щодо бронювання суб’єктами господарювання військовозобов’язаних працівників для виїзду закордон з метою отримання прибутку під час надання транспортних послуг третім особам, в тому числі, якщо ці треті особи є державними органами.
Враховуючи зазначене, не усі суб’єкти господарювання мають можливість забронювати своїх військовозобов’язаних працівників згідно з Порядком, і як наслідок не усі працевлаштовані водії підлягають бронюванню. За таких умов, взяти участь у відкритих торгах, які оголосив Замовник, зможуть лише ті суб`єкти господарювання, які підпадають під критерії, зазначені в Порядку, і тільки вони зможуть надати відповідний витяг з наказу Міністерства економіки України. Тому, вимога Замовника щодо наявності заброньованих водіїв є дискримінаційною по відношенню до невизначеного кола суб`єктів господарювання, які мають бажання узяти участь у відкритих торгах, оголошених Замовником, зокрема така вимога є дискримінаційною і до суб’єкта оскарження.
Частиною першої статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника щодо встановлення в тендерній документації зазначеної дискримінаційної вимоги порушують частину четверту статті 5 та частину четверту статті 22 Закону, якими заборонено замовникам встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 32 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», військовозобов'язані, які досягли граничного віку перебування в запасі, виключаються з військового обліку і переводяться у відставку.
У Державному підприємстві «Сервісно-видавничий Центр» працевлаштовані водії, які досягли граничного віку перебування в запасі. Ці водії не є військовозобов’язаними і можуть перетинати державний кордон. Копії закордонних паспортів, в яких зазначено вік водіїв, додаються до скарги.
Тендерна документація замовника не надає можливісті учасникам прийняти участь у відкритих торгах у разі наявності у них водіїв, які не є заброньованими, але теж можуть перетинати кордон в умовах воєнного стану. Дана обставина є доказом, що встановлена вимога Замовника щодо наявності заброньованих водіїв є дискримінаційною.
Враховуючи викладене, тендерна документація Замовника містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
На думку суб’єкта оскарження Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині, що оскаржується, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись частиною 1, 4 ст. 5, частиною 4 ст. 22, ст. 18,Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. З метою усунення порушень, наведених в описовій частині цієї скарги, зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2023-12-22-015392-a.
Додатки на 5 арк.:
1. копії закордонних паспортів водіїв, які досягли граничного віку перебування в запасі;
2. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2023 15:55
рішення від 29.12.2023 № 21160.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2023 15:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2024 № 485.pdf
Дата публікації: 10 січня 2024 16:45
рішення від 09.01.2024 № 485.pdf
Дата публікації: 12 січня 2024 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усунуто порушення, зазначене в мотивувальній частині Рішення, шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі за кодом: ДК 021:2015 60170000-0 прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги) за номенклатурною позицією ДК 021:2015 60171000-7 прокат легкових автомобілів із водієм, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-12-22-015392-a.
Номер скарги: UA-2023-12-22-015392-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр", Код ЄДРПОУ:25286486
Дата подання: 29 січня 2024 12:11
Дата подання: 29 січня 2024 12:11
про незаконне відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства "СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР"
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерної пропозицій ДП «СВЦ», оскільки Мінсоцполітики не вказав в обґрунтуваннях, які саме інформацію та документи не надано для підтвердження відповідності тендерної пропозиції ДП «СВЦ» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Мінсоцполітики.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2024 18:29
Рішення від 31.01.2024 №1895.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 18:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 №2494.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 15:20
Рішення від 08.02.2024 №2494.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Державне підприємство „Сервісно-видавничий центр” за процедурою відкритих торгів з особливостями за кодом: ДК 021:2015 60170000-0 прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (транспортні послуги) за номенклатурною позицією ДК 021:2015 60171000-7 прокат легкових автомобілів із водієм та повернуто її на кваліфікацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр" |
1 408 621,50
UAH з ПДВ
|
1 408 621,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" |
1 658 869,34
UAH з ПДВ
|
1 658 869,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр" #25286486 |
Рішення скасоване |
1 408 621,50
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 12:25
|
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" #03538993 |
Рішення скасоване |
1 658 869,34
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 12:25
|
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр" #25286486 |
Відхилено |
1 408 621,50
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 15:13
|
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" #03538993 |
Переможець |
1 658 869,34
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 16:34
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 лютого 2024 16:34
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" #03538993 |
1 658 869,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 18:23
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 18:17
|
ПЗД 1.docx | зміни до договору |
26 лютого 2024 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 18:06
|
Договір.pdf | укладений |
26 лютого 2024 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: пункт 2.1. розділу 2 викласти у такій редакції: „Ціна Договору становить 1 508 063,04 грн. (один мільйон п’ятсот вісім тисяч шістдесят три гривні 04 коп.) в т. ч. ПДВ – 251 343,84 грн. (двісті п’ятдесят одна тисяча триста сорок три гривні 84 коп.).”; пункт 3.1. розділу 3 викласти у такій редакції: „Строк надання Послуг – з 01.03.2024 до 31.12.2024 року.” 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5-ВТ/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |