Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування" (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 977 932,46 UAH
UA-2023-12-22-014975-a 29e1696c22ef4fc7a86ee04e98e16341
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алхімова Світлана Олександрівна

380963897433 uorzmv7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Алхімова Світлана Олександрівна
380963897433
uorzmv7@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

22 грудня 2023 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000060 ● 96c06c173d8c4c3cb144bcaca0ee50e6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.01.2024 № 5

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-12-22-014975-a 22.12.2023 УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-26 14:40:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування" (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-014975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ПРО-ГРУП" (ЄДРПОУ 44809028)? До пояснення просимо додати (оприлюднити) інформацію (документацію, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення), експертні звіти, тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 15:13:19

ПОЯСНЕННЯ На Запит Східного офісу Держаудитслужби від 26 січня 2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат «Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського, розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл. 28 Червня,1. Коригування». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023 -12-22-014975-а)

На запит від 26 січня 2024 року відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Щодо питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «А-ПРО-ГРУП» (ЄДРПОУ 44809028), повідомляємо наступне: як зазначено в Обґрунтуванні підстави зазначеної закупівлі, Замовником здійснена закупівля відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей та об’єктивними обставинами, які унеможливлюють дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів є необхідність в найскорішому (у стислі строки) забезпеченні повноцінного та безпечного використання приміщень закладу освіти в умовах воєнного стану. У зв’язку з чим, з метою реалізації мети зазначеної закупівлі, враховуючи принцип ефективності оскільки ТОВ «А-ПРО-ГРУПП» здійснювались роботи на вищезазначеному об’єкті за Договором № 32
від 30 листопада 2022 року (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№ 1178
(далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного технологічного циклу робіт, розпочатих підрядником за договором № 32 від 30 листопада 2022 року (ID номер у
Prozorro UA-2022-12-06-008202-a), досвід виконання аналогічних робіт.
До пояснення надаємо у додатку Експертний звіт ( позитивний) №1159/е/23 від 13 листопада 2023, реєстраційний номер
ЕХ01:0139-7547-1652-9821.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ПРО-ГРУП"
#44809028
Переможець 3 977 932,46
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2024 15:43
повідомлення А_ПРО_ГРУП.pdf укладений
05 вересня 2024 15:43
досудова вимога А_ПРО_ГРУП (1).pdf укладений
05 вересня 2024 15:43
обгрунтування підстави.pdf укладений
22 грудня 2023 15:27
договір № 31 від 21.12.2023.pdf укладений
22 грудня 2023 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 718 347,98
UAH (в тому числі ПДВ 453 058,00 UAH)
Причини розірвання договору: розірвання в односторонньому порядку