Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Очікувана вартість
1 740 780,00 UAH
UA-2023-12-22-011080-a 391118000f814455ac400800ddd727bc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Яценко

+380564620422 kp.cep.kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В
Контактна особа: Юлія Яценко
+380564620422
kp.cep.kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

22 грудня 2023 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2023 14:01
Службова записка (Погодження) від 17.11.2023.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000082 ● 884fd0f9184d42dbae4d326bde366c15
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 №43

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 17. UA-2023-12-22-011080-a, 22.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-04 15:19:56

Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-22-011080-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ», з яким укладено договір від 22.12.2023 №136, а також документальне підтвердження відсутності конкурентів з технічних причин та необхідності захисту прав інтелектуальної власності.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 16:35:41

Відповідь на звернення

1. ТОВ «МД СОФТ», згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору №240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником з можливістю кастомізації програмних продуктів) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та обслуговування комп’ютерних програм з наданням усіх супутніх послуг, які є складовими частинами програмному комплексу АСООП та забезпечують процес ефективного обліку/оплати фактично наданих пасажирам транспортних послуг громадським транспортом м. Кривий Ріг.
Поряд з цим, так як комп’ютерна програма є об’єктом авторського права (п. 16 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про авторське право і суміжні права»), суб’єкт авторського права має право використовувати твір будь-яким способом (способами), а також виключне право дозволяти або забороняти використання твору іншими особами на підставі (стаття 12 Закону України «Про авторське право і суміжні права»). Також, ст. 189, 190 Господарського кодексу України передбачено, що суб’єкт господарювання використовує у своїй діяльності вільні ціни та державні регульовані ціни.
Тобто, виходячи із зазначених законодавчих норм та положень дилерського договору, ліцензійного договору, Сертифікату ексклюзивного представника, у постачальника – ТОВ «МД СОФТ» наявний обсяг відповідних прав і обов'язків для самостійного визначення і оцінки вартості послуг при наданні права користування програмним забезпеченням та наданні будь-яких супутніх послуг, в т.ч. з його підтримки і супроводження.
У зв’язку з викладеним вище, керуючись пунктом 14 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами, наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником – КП «Центр електронних послуг» КМР було застосовано один з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: отримання комерційної (цінової) пропозиції від офіційного представника (дилера) ТОВ «МД СОФТ» – надавача послуг з технічного обслуговування, консультативного супроводу та колл-центр з цілодобовою підтримкою для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду». Листом від 11.08.2023р. №110 товариство проінформувало про можливість надати зазначену послугу у 2024 році вартістю 1 740 780,00 грн.
Так, обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється Замовником на підстави рішення виконкому Криворізької міської ради від 23.10.2019 № 508 «Про затвердження порядку функціонування, вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів у міському комунальному пасажирському транспорті».
Тому, враховуючи вище викладене, наявність підтвердженого унікального досвіду спеціалістів ТОВ «МД СОФТ» з технічного супроводу, наявність кастомізації комп’ютерної програми без втручання у програмний код шляхом ексклюзивних доопрацювань під потреби КП «Центр електронних послуг» КМР діючої системи АСООП м. Кривого Рогу у попередніх періодах, для підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, сторонами було погоджено склад та зміст послуги з технічного обслуговування, консультативного супроводу та колл-центр з цілодобовою підтримкою для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» на 2024 рік, які знайшли своє детальне відображення у Додатку № 2 до договору від 22.12.2023 №136.
Якість наданих ТОВ «МД СОФТ» послуг відповідає вимогам, що зазвичай пред’являються до даного виду послуг, як то стандарти: ДСТУ ISO 9001:2015 і забезпечує можливість надання послуги у повному обсязі згідно умов укладеного договору від 22.12.2023 №136.

2. Комунальне підприємство «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради (надалі – КП «ЦЕП»), яке у повному обсязі є правонаступником усіх прав та обов'язків Комунальне підприємство «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради, будучі визначеним у 2019 році організатором впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСООП) у міському комунальному пасажирському транспорті, вживає всі заходи з впровадження, розвитку та підтримки системи АСООП м. Кривого Рогу.
Оцінку можливих потенційних надавачів послуг здійснено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням критеріїв, які застосовуються до закупівель та мають складний або спеціалізований характер, зокрема: строк виконання, оперативність технічної підтримки у критичних випадках та стислий термін, можливість супроводження кастомізованого програмного забезпечення.
Також, під час визначення потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі Замовником враховано вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», що з свого боку дозволило обмежити коло потенційних надавачів послуг до 2-х (двох), а саме: Розробник програмного забезпечення ТОВ «Сімбол Транспорт» та ексклюзивний представник ТОВ «МД СОФТ».
Замовником також, було враховано критерії щодо територіального місцезнаходження представництва надавача послуг, що з свого боку дозволить оперативно реагувати на технічну підтримку у критичних ситуаціях та час для фактичного прибуття до Замовника. ТОВ «МД СОФТ» підтвердило наявність свого представництва у м. Дніпрі, розробник програмного забезпечення ТОВ «Сімбол Транспорт» - має єдине представництво у Києві і в період дії військового стану фізичні виїзди для надання технічної підтримки не здійснює.
У зв’язку з цим, в межах наданих повноважень, керуючись наказом Мінеконкомрозвитку від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», КП «ЦЕП» у 2019 році було проведено аналіз загальнодоступної інформації щодо можливості придбання права користування програмним забезпеченням для створення «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг». Так, за результатами аналізу наявних в Україні постачальників програмного забезпечення з вищезазначеним функціоналом, в тому ж році КП «ЦЕП» було укладено договір № 27/09-19 з ТОВ «МД СОФТ» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-07-001028-a) на надання послуг з установлення програмного забезпечення (Програмний комплекс «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»).
Зокрема, протягом дії зазначеного договору, при взаємодії з перевізниками - комунальними підприємствами, було проведено функціональне і навантажувальне тестування програмного продукту – комп’ютерних програм програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду», в результати чого спеціалістами ТОВ «МД СОФТ» було створено прикладний функціонал під потреби Замовника – КП «ЦЕП», що автоматизує унікальні процеси роботи пов’язані з наданням транспортних послуг комунальним транспортом м. Кривого Рогу.
З урахуванням зазначеного, з січня 2020 року було повноцінно розпочато впровадження діючої системи АСООП м. Кривого Рогу, що функціонує на базі Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» та складається з технологічно взаємопов’язаних комп’ютерних програм, однією з яких є «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport».
Поряд з цим, ТОВ «МД СОФТ» згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним представником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та обслуговування комп’ютерних програм з наданням усіх супутніх послуг, в т.ч. стосовно комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», реєстраційний номер 4115, дата реєстрації 19.12.2018 року.
Отже, вище зазначені документи (Сертифікат ексклюзивного представника, дилерський договір, ліцензійний договір) визначають межі здійснення діяльності та статус ексклюзивного представника/постачальника ТОВ «МД СОФТ» на території Дніпропетровської області, в т. ч. щодо надання будь-яких супутніх послуг з підтримки і супроводження комп’ютерних програм та надання права здійснювати кастомізацію (кастомізація – процеси зміни товару\послуги під потенціальні запити замовника, процес ексклюзивної адаптації та налаштування) реалізованих комп’ютерних програм з урахуванням вимог та потреб замовника (клієнта). Тобто, у межах визначеної автором території (Дніпропетровська область) можливе здійснення діяльності лише одним надавачем послуг – ТОВ «МД СОФТ», наявність раніше виконаних кастомізації програмного забезпечення (комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport») не допускає здійснення діяльності іншими постачальниками послуг, в тому числі і на такі супутні послуги як технічне обслуговування та консультативний супровід, юридично можливість надати послуги з обслуговування на підставі Дилерського договору№ 240119-3 від 24.01.2019 року відсутня і у самого автора комп’ютерних програм - ТОВ «Сімбол Транспорт».
На підтвердження унікальності та індивідуальності діючого у місті Кривий Ріг Програмного комплексу АСООП – ТОВ «МД СОФТ» листом від 20.11.2020 № 293 повідомляє про детальні технічні параметри даної системи та проведені виключні розробки та кастомізацію даного програного забезпечення, для забезпечення потреб Замовника – КП «ЦЕП».
Крім того, знання програмного коду з урахуванням кастомізаційних заходів постачальником, надає виключно йому змогу надавати послугу згідно складу та змісту, погодженому сторонами у додатку № 2 до договору від 22.12.2023 №136, а саме: забезпечення в процесі технічної підтримки здійснення оновлення комп’ютерної програми, яка є складовою Програмного комплексу шляхом створення нових версій (релізів) програмного забезпечення в рамках версії існуючого програмного забезпечення чи створювати нове програмне забезпечення, з використанням існуючого програмного коду, під потреби Замовника, може бути реалізовано лише володільцем ексклюзивних прав – ТОВ «МД СОФТ».
Слід зазначити, що своєчасне придбання послуги з технічного обслуговування, консультативного супроводу та колл-центр з цілодобовою підтримкою для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» забезпечить за рахунок кваліфікованих ІТ-спеціалістів та технічної бази постачальника, можливість належної безперервної підтримки процесів діючої системи АСООП, призначених для оперативного управління і контролю над прикладним програмним забезпеченням, що з свого боку не призведе до настання наступних негативних наслідків, таких як:
- неможливість здійснення мешканцями міста, внутрішньо переміщеними особами фіксації (обліку/оплати) проїзду при користуванні міським комунальним транспортом через збої процесів підготовки і передачі налаштувань прикладного програмного забезпечення в термінальне обладнання по комунікаційних каналах зв’язку по відповідним стандартам (СОМ-порта), GPRS-модема або Enternet-адаптера;
- неможливість з боку міської влади визначити суму компенсації перевізникам за кількість перевезених пільговиків через відсутність ведення обліку наданих транспортних послуг;
- неможливість завантаження, обробка параметрів конфігурацій і файлів в термінальне обладнання.
Отже, придбання послуги з технічного обслуговування, консультативного супроводу та колл-центр з цілодобовою підтримкою для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» надає змогу підтримувати безвідмовне функціонування у 2024 році діючої системи АСООП м. Кривий Ріг, в частині належної безперервної підтримки процесів призначених для оперативного управління і контролю над прикладним програмним забезпеченням, які забезпечують розмежування прав доступу користувачів і забезпечення необхідного рівня інформаційної безпеки, додавання та редагування інформації про термінальне обладнання в апаратній частині безпеки Програмного комплексу тощо.
З урахуванням вищевикладеного, технічне обслуговування, консультативний супровід та підтримка цілодобового колл-центру для функціонування комп’ютерної програми: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», що є складовою Програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду», може бути надано за відсутністю конкуренції з технічних причин та за необхідності захисту прав інтелектуальної власності, тільки одним постачальником з ексклюзивними правами  ТОВ «МД СОФТ», тому у Замовника – КП «ЦЕП» наявні підстави для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до абзаців 4, 5 підпункту 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами.
До переліку документів, якими підтверджується наявність підстави щодо закупівлі послуг, що можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно ТОВ «МД СОФТ» відповідно до абзаців 4, 5 підпункту 5 пункту 13 Особливостей (документальне підтвердження) є:
- Сертифікат ексклюзивного представника від 24.01.2019 року;
- дилерський договір № 240119-3 від 24.01.2019 року;
- ліцензійний договір № 27/09/19 від 27.09.2019;
- лист від 20.11.2020 №293;
- рішення про реєстрацію договору, який стосується права на твір № 4115 від 19.12.2018 року
Додатково з метою підтвердження, що процедура закупівлі здійснюється в межах наданих повноважень та з метою виконання покладених функцій КП «Центр електронних послуг» КМР, надаємо наступні документи: рішення Криворізької міської ради від 24.04.2019 № 3683 «Про створення комунального підприємства «Центр електронних платежів» Криворізької міської ради», рішення Криворізької міської ради від 26.05.2021 №488 «Про впровадження Єдиної інформаційної системи міста Кривого Рогу», рішення Криворізької міської ради від 24.11.2021 №933 «Про затвердження Регламенту впровадження та визначення адміністратора Єдиної інформаційної системи міста Кривого Рогу», рішення Криворізької міської ради від 25.03.2022 № 1274 «Про затвердження Концепції Єдиної інформаційної системи міста Кривого Рогу», Витяг із Статуту комунального підприємства «Центр електронних послуг» Криворізької міської ради.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 1 740 780,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 14:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 136 від 22.12.2023.pdf укладений
22 грудня 2023 14:03