Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СВРЗ-23Т_073_БЗ Інструмент (Частини та приладдя до верстатів)
Очікувана вартість
1 420 339,20 UAH
UA-2023-12-22-009717-a 4bc4e4d293104f58996bc8b02279d012
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Височан Богдана Іванівна

+380989496445 vysochan.b.i@swrz.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Стрийський вагоноремонтний завод" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123439
Місцезнаходження: 82405, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Зубенка, 2
Контактна особа: Височан Богдана Іванівна
+380989496445
vysochan.b.i@swrz.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7682 штуки
Інструмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, Зубенка 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Тендерна документація

22 грудня 2023 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000098 ● 916e6fb27110400790802b3b9fe4c791
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 21:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2023-12-22-009717-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 11:15:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «СВРЗ-23Т_073_БЗ Інструмент (Частини та приладдя до верстатів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-22-009717-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті. Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ "Оріон" ЛТД (код ЄДРПОУ 20829031), з яким укладений договір.
5. В обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі Вами зазначено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. У підпункті 6 пункту 13 Особливостей зазначено "...сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації". Очікувана вартість предмета закупівлі за номером UA-2023-11-21-011319-a складала 1 183 655,20 гривень, а по закупівлі за номером UA-2023-12-22-009717-a Вами укладено 1 420 339,20 гривень. Отже, сума укладеного договору перевищує суму очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Таким чином, підстава проведення закупівлі без використання електронної системи не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 09:10:20

пояснення на запит

Пояснення на запит замовнику від 12.01.2024 р. № UA-M-2024-01-10-000098

12.01.2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-22-009717-a посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-01-10-000098 в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 12.01.2024. наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу закупівлі «СВРЗ-23Т_073_БЗ Інструмент (Частини та приладдя до верстатів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-22-009717-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті. Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ "Оріон" ЛТД (код ЄДРПОУ 20829031), з яким укладений договір.
5. В обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі Вами зазначено відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. У підпункті 6 пункту 13 Особливостей зазначено "...сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації". Очікувана вартість предмета закупівлі за номером UA-2023-11-21-011319-a складала 1 183 655,20 гривень, а по закупівлі за номером UA-2023-12-22-009717-a Вами укладено 1 420 339,20 гривень. Отже, сума укладеного договору перевищує суму очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Таким чином, підстава проведення закупівлі без використання електронної системи не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 13 Особливостей.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1.
У своїй роботі філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» (далі-філія) керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» (далі-Наказ), Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 05.03.2022. (протокол засідання правління АТ» Укрзалізниця» №Ц-54/24Ком.т) зі змінами, внесеними рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 18.12.2023. (протокол засідання правління АТ» Укрзалізниця» №85/81Ком.т) (далі- Порядок), Регламентом взаємодії уповноважених осіб з підрозділами регіональних філій ,філій та Апарату управління АТ «Укрзалізниця» при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 30.12.2022. (протокол засідання правління АТ «Укрзалізниця» №Ц-54/106Ком.т) (далі-Регламент) .
Пунктом 2.4 розділу ІІ «Розподіл обов’язків» Регламенту ініціатор закупівлі надає Уповноваженій особі пропозиції до річного плану закупівель, інформацію необхідну для визначення предмету закупівлі, здійснює дослідження ринку та формує очікувану вартість предмета закупівлі, формує кількісні показники предмета закупівлі у відповідності з плановими обсягами ,надає пропозиції щодо договірного забезпечення ,готує та погоджує з причетними проект договору про закупівлю, додаткових угод до нього та забезпечує його підписання сторонами.
Відповідно до пункту 2.1 розділу ІІ «Розподіл обов’язків» Уповноважена особа забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадках визначених Особливостями.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено відповідно до Наказу та пункту 4.1 розділу IV Порядку, де пріоритетним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі в АТ «Укрзалізниця» є метод порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Ініціатором закупівлі отримано цінові пропозиції потенційних постачальників товару на закупівлю інструменту, а саме: ТОВ «Оріон» ЛТД (вих. №05/12 від 05.12.2023р.), ПП «ІНСТРУМЕНТ-ЗАХІД-ПЛЮС» (вих.№ 10 від 04.12.2023 р.), ПП Крайник Д.Я (вих. № 4/1 від 04.12.2023р.). Найбільш економічно вигідна пропозиція була надана ТОВ «Оріон» ЛТД на загальну вартість 1 420 339,20 грн. (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста тридцять дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ, тобто 1 183 616,00 грн (один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот шістнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ.
З метою зменшення вартості предмета закупівлі (очікуваної вартості), філія листом № СВРЗ-4/945 від 11.12.2023 звернулась до ТОВ «Оріон» ЛТД з проханням зменшити вартість закупівлі (проведено уторгування). Листом-відповіддю №11/12-1 від 11.12.2023року ТОВ «Оріон» ЛТД зазначив проте що, в комерційній пропозиції №05/12 від 05.12.2023 ним було запропоновано мінімальні ціни на інструмент і зменшити вартість предмету закупівлі не має можливості.
Визначення потреби в інструменті здійснювалось на підставі аналізу його фактичного використання у виробничій діяльності філії у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань філії. До формування опису предмета закупівлі залучались спеціалісти технічних служб Замовника.
Щодо запитання № 2.
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України ві 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова 710) суб’єктом господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель необхідно оприлюднити інформацію на власному веб-сайті.
За змістом статті 13 Закону, до конкурентних процедур закупівель належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Також, як виняток, замовнику надано право застосовувати переговорну процедуру. Згадані процедури закупівлі замовник здійснює шляхом використання електронної системи закупівель.
Отже, договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель не відноситься до конкурентних закупівель та не є переговорною процедурою в розумінні норм статті 13 Закону. Тим самим, відсутній обов’язок замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до Постанови 710, за договорами, укладеними без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 13 Особливостей та підпункту 2.5 Розділу ІІ «Основні принципи здійснення закупівель в умовах воєнного стану» Порядку у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. (файл обґрунтування №UA-2023-12-22-009717-a )

Щодо запитання № 3.
Відповідно до пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Підпунктом 2.3.4. пункту 2.3. Розділу ІІ «Основні принципи здійснення закупівель в умовах воєнного стану» Порядку встановлено, що закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без проведення процедур закупівель у випадках, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з вимогами Особливостей у тому числі за лотами.
21.11.2023 філією було оголошено відкриті торги у порядку визначеному Особливостями на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) за номером UA-2023-11-21-011319-а. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель 02.12.2023 внаслідок не подання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі номер UA-2023-11-21-011319-а.
Особливості не містять вимог щодо нормативного чи документального підтвердження факту того, що закупівля відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції. Отже, звіт про результати проведення процедури закупівлі, сформований в автоматичному режимі в системі електронних закупівель, в якому зазначено про відсутність жодної тендерної пропозиції та кількість учасників відображено цифрою 0 (нуль), є належним документальним підтвердженням наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-21-011319-а від 02.12.2023).
Щодо запитання № 4.
Основним критерієм щодо вибору можливих потенційних постачальників товару є ціна. Найбільш економічно вигідну пропозицію було надано ТОВ «Оріон» ЛТД на загальну вартість 1 420 339,20 грн. (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста тридцять дев’ять гривень 20 копійок) з врахуванням 20% ПДВ та 1 183 616,00 грн (один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот шістнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ, що підтверджується комерційною пропозицією (лист №05/12 від 05.12.2023).
Також враховано довготривалі договірні відносини між філією та ТОВ «Оріон» ЛТД, якісні характеристики поставленого в попередні роки інструменту та виконання зобов’язань в частині поставки товару в обмовлені договором строки.

Щодо запитання № 5.

Очікувана вартість предмету закупівлі СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) відповідно до річного плану на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) ( ідентифікатор плану UA-Р-11-21-005407-с (скрін плану закупівлі) опубліковано на загальну вартість 1 420 386,24 грн (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста вісімдесят шість гривень 24 копійки) з ПДВ.
Очікувана вартість на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) за № UA-2023-11-21-011319-a процедури закупівлі – відкриті торги, яка не відбулася, становила 1 183 655,20 грн ( один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 20 копійок) без ПДВ, про що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів (скрін оголошення про проведення процедури закупівлі).
В тендерній документації на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) за № UA-2023-11-21-011319-a від 21.11.2023 року протокол № 297 зі змінами від 27.11.2023 року протокол № 299 в підпункті 5.1. розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» вказано , що в оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Також в оголошенні про проведення процедури закупівлі СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) № UA-2023-11-21-011319-a у розділі «Інформація про предмет закупівлі» вказано інформацію, яка передбачена підпунктом 5.1. розділом 5 тендерної документації на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) за № UA-2023-11-21-011319-a від 21.11.2023 року протокол № 297 зі змінами від 27.11.2023 року протокол № 299 щодо зазначення очікуваної вартості без ПДВ та порядок нарахування ПДВ, якщо потенційний учасник має підтверджений статус платника ПДВ (скрін оголошення про проведення процедури закупівлі).
ТОВ «Оріон» ЛТД є платником податку на прибуток на загальних підставах та зареєстрований платником податку на додану вартість (ІПН 208290313091), що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість № 18242613.
Відповідно до підпункту 6.3 Загальна ціна Договору про закупівлю № СВРЗ-02-22-23-35/ю від 22.12.2023 року становить 1 183 616,00 грн без ПДВ (один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот шістнадцять) гривень 00 копійок без ПДВ, крім того ПДВ 20 % 236 723,20 грн (двісті тридцять шість тисяч сімсот двадцять три ) гривень 20 копійок, усього з ПДВ 1 420 339, 20 грн. з ПДВ (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста тридцять дев’ять) гривень 20 копійок. Ціна Договору включає в себе обов’язкові платежі, у тому числі на користь третіх осіб, пов’язані з виконанням цього Договору. Будь-яка додаткова вартість окремих витрат, пов’язаних з виконанням цього Договору, не сплачується ПОКУПЦЕМ окремо та вважається врахованою у ціні цього Договору.
Отже, загальна ціна договору № СВРЗ-02-22-23-35/ю від 22.12.2023 без ПДВ становить 1 183 616,00 грн (один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот шістнадцять гривень 00 копійок) і не перевищує очікувану вартість закупівлі СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) № UA-2023-11-21-011319-a, яка становить 1 183 655,20 грн. без ПДВ (один мільйон сто вісімдесят три тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 20 копійок).
Ціна договору № СВРЗ-02-22-23-35/ю від 22.12.2023 з ПДВ становить 1 420 339 ,20 грн. з ПДВ (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста тридцять дев’ять гривень 20 копійок) та не перевищує очікувану вартість предмету закупівлі відповідно до річного плану на закупівлю СВРЗ-23Т_070_ВО: ДК 021:2015-42670000-3- Частини та приладдя до верстатів (Інструмент) ідентифікатор плану UA-Р-11-21-005407-с, що становить 1 420 386,24 грн з ПДВ (один мільйон чотириста двадцять тисяч триста вісімдесят шість гривень 24 копійки).

Додатки:

1. Рішення правління АТ «Укрзалізниця» «Порядок здійснення закупівель товарів,робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану» від 05.03.2022р. протокол №Ц-54/24Ком.т зі змінами від 18.12.2023р. протокол №85/81Ком.т .
2. «Регламент взаємодії уповноважених осіб з підрозділами регіональних філій ,філфй та Апарату управління АТ «Укрзалізниця» при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану» затвердженого Рішенням правління від 30.12.2022р. протокол №Ц-54/106Ком.т .
3. Комерційна пропозиція ТзОВ «Оріон»ЛТД (вих. №05/12 від 05.12.2023р.) .
4. Комерційна пропозиція ПП «ІНСТРУМЕНТ-ЗАХІД-ПЛЮС» (вих.№ 10 від 04.12.2023 р.) .
5. Комерційна пропозиціяПП Крайник Д.Я (вих.№4/1 від 04.12.2023р.).
6. Аналіз техніко-економічного обгрунтування закупівлі МТР ( обладнання,інструмент і пристосування) на 2023 рік ( Реєстраційна картка моніторингу №2427).
7. Лист № СВРЗ-4/945 від 11.12.2023 року .
8. Лист вих.№ 11/12-1 від 11.12.2023року ТзОВ«Оріон»ЛТД .
9. Обгрунтування до звіту про договір №UA-2023-12-22-009717-a.
10. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-21-011319-a
11. Скрін плану закупівлі UA-2023-11-21-011319-a.
12. Скрін оголошення про закупівлю UA-2023-11-21-011319-a.
13. Договір СВРЗ-02-22-23-35/ю від 22.12.2023 року.
14. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 18242613.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оріон" ЛТД
#20829031
Переможець 1 420 339,20
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 13:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 10:20
договір укладений
22 грудня 2023 13:33
обгрунтування укладений
22 грудня 2023 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 420 339,20
UAH (в тому числі ПДВ 236 723,20 UAH)