Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)
Очікувана вартість
11 403 600,00 UAH
UA-2023-12-22-005725-a ● 7e3484d8587943048d1f4d71a539ae90
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 11 403 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s) через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Зокрема, «страхова гарантія» повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Текст «страхової гарантії» (та\або витягів чи додатків до неї) не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Державне підприємство обслуговування повітряного руху України. Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт. Код ЄДРПОУ: 19477064. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: IBAN:UA223004650000000260053011614 в АТ «Ощадбанк». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Тендерна пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175440 година
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату Виконавцю за надані послуги щомісячно не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 12:48 |
ТД_зі змінами_1 охорона_обєктів_КЦА_Львів_Дніпро .doc | |
12 січня 2024 12:48 |
Перелік змін_1 до ТД з охорони обєктів.docx |
12 січня 2024 12:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2024 12:48 |
ТД_зі змінами_1 охорона_обєктів_КЦА_Львів_Дніпро .doc
|
|||
12 січня 2024 12:48 |
Перелік змін_1 до ТД з охорони обєктів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-22-005725-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"", Код ЄДРПОУ:45404086
Дата подання: 26 грудня 2023 12:05
ВИМОГА
Шановний Замовнику, ваша тендерна документація є корумпованою і прописаною під конкретного учасника. В закупівлі проведеній вами від 26.11.2021 на Охоронні послуги UA-2021-11-26-007577-a на таку ж кількість об’єктів, вимагалося лише сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, однак в цьому році ви вже прописуєте вимогу «Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001; сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001; сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001; довідку в довільній формі з зазначенням сайтів системи міжнародної сертифікації; договори про надання послуг з проведення сертифікаційних аудитів; звітів сертифікаційних аудитів та листи щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційних аудитів, а також довідку в довільній формі з зазначенням веб-сайту та/або електронної пошти та/або номеру телефону органу, який надавав акредитацію/нотифікацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікатів», яка тягне за собою додаткові витрати учасників, які будуть відображатися на запропонованих цінах. Також в тендерній документації за минулий рік відсутні якісь додаткові вимоги до учасника, які прописані цього року, наприклад такі як «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не менше 4-го розряду, посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці, промислової безпеки, посвідчення електромонтера ОПС з допуском роботи в електроустановках напругою 1000в» або «Довідка у довільній формі про наявність охоронників (не менше ніж десять), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування. Додатково надати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 2.18), професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 4-го кваліфікаційного розряд» - це підтверджує здогадки що ви лобіюєте інтереси свого учасника.
Якщо взяти до уваги закупівлю UA-2023-08-04-003144-a ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) від 04.08.2023 то стає зрозуміло що «вашим учасником» є ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". Учасник настільки був впевнений що його визнають переможцем, що надав найвищу ціну і навіть не намагався знизити її в аукціоні де брало участь ще чотири інших учасники, а також підготував і надав пропозицію з грубими порушеннями та недостовірною інформацією, знаючи що уповноважена особа ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ надасть повноцінну змогу виправити всі порушення. Тож, аналізуючи закупівлю на прозорро можна помітити що всім учасникам було висунуто Вимогу про усунення невідповідностей до середини жовтня, а учасникам ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 37153018) та ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) взагалі вимога висунута ввечері в п’ятницю, щоб підприємства не мали часу виправити невідповідності у своїх тендерних пропозиціях, адже субота вихідний день. Однак тендерну пропозицію ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) уповноважена особа перевіряла найдовше і виставила їм вимогу 07 листопада 2023 року, підозрюємо що перед цим зв’язавшись із учасником та попередивши про вимогу і давши просто більше часу підготувати всі необхідні документи. Проте маючи навіть близько трьох тижнів на виправлення своєї тендерної пропозиції ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) не змогла якісно підготувати документи і доказати що достатньо кваліфіковане для надання охоронних послуг, тож ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) вдало оскаржили визнання переможцем ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) та Комісія Антимонопольного комітету України зобов'язала ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)", але як бачимо уповноважена особа Іван Шекун відчуває безнаказанність своїх дій в допомозі розкрадання державного бюджету України і вирішив не виконувати рішення антимонопольного комітету, а просто дати додаткові 24 години на виправлення невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". На жаль закупівля ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) UA-2023-08-04-003144-a пройшла повз відповідні органи і учасники корупційних схем лишилися безнаказані, але хочемо попередити ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ що за даною закупівлею будемо детально стежити і у разі виявлення змови між замовником і учасником просто так це не лишимо. Поки одні воюють і витрачають власні кошти задля пришвидшення перемоги України, інші безбожно крадуть кошти українського народу. Нами буде залучено незалежних журналістів, проведено розслідування, оприлюднено всі деталі на широку аудиторію, тож вимагаємо закінчувати паразитувати на українцях і чесно проводити закупівлі задля збереження бюджетних коштів!
Розгорнути
Згорнути
Якщо взяти до уваги закупівлю UA-2023-08-04-003144-a ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) від 04.08.2023 то стає зрозуміло що «вашим учасником» є ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". Учасник настільки був впевнений що його визнають переможцем, що надав найвищу ціну і навіть не намагався знизити її в аукціоні де брало участь ще чотири інших учасники, а також підготував і надав пропозицію з грубими порушеннями та недостовірною інформацією, знаючи що уповноважена особа ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ надасть повноцінну змогу виправити всі порушення. Тож, аналізуючи закупівлю на прозорро можна помітити що всім учасникам було висунуто Вимогу про усунення невідповідностей до середини жовтня, а учасникам ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 37153018) та ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) взагалі вимога висунута ввечері в п’ятницю, щоб підприємства не мали часу виправити невідповідності у своїх тендерних пропозиціях, адже субота вихідний день. Однак тендерну пропозицію ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) уповноважена особа перевіряла найдовше і виставила їм вимогу 07 листопада 2023 року, підозрюємо що перед цим зв’язавшись із учасником та попередивши про вимогу і давши просто більше часу підготувати всі необхідні документи. Проте маючи навіть близько трьох тижнів на виправлення своєї тендерної пропозиції ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) не змогла якісно підготувати документи і доказати що достатньо кваліфіковане для надання охоронних послуг, тож ПП "АТЛАНТ" (код ЄДРПОУ 30223167) вдало оскаржили визнання переможцем ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" (код ЄДРПОУ 42089374) та Комісія Антимонопольного комітету України зобов'язала ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)", але як бачимо уповноважена особа Іван Шекун відчуває безнаказанність своїх дій в допомозі розкрадання державного бюджету України і вирішив не виконувати рішення антимонопольного комітету, а просто дати додаткові 24 години на виправлення невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА". На жаль закупівля ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху) UA-2023-08-04-003144-a пройшла повз відповідні органи і учасники корупційних схем лишилися безнаказані, але хочемо попередити ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ що за даною закупівлею будемо детально стежити і у разі виявлення змови між замовником і учасником просто так це не лишимо. Поки одні воюють і витрачають власні кошти задля пришвидшення перемоги України, інші безбожно крадуть кошти українського народу. Нами буде залучено незалежних журналістів, проведено розслідування, оприлюднено всі деталі на широку аудиторію, тож вимагаємо закінчувати паразитувати на українцях і чесно проводити закупівлі задля збереження бюджетних коштів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2023 12:12
Шановний учасник!
По-перше, нагадаємо, що у відповідності до чинного законодавства у сфері закупівель будь-які рішення Замовника можуть бути оскаржені до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України. Посилання на закупівлю 2021 року вважаємо взагалі недоречним. А вказані Вами в вимозі начебто дискримінаційні вимоги не містять взагалі конкретики та в чому саме йде звуження конкуренції потенційних учасників.
По-друге, також нагадаємо, якщо ви вважаєте, що умови тендерної документації Вас дискримінують звертається у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України.
А у разі якщо, Органом оскарження буде прийняте рішення в якому зобов’язано внести зміни до тендерної документації, Замовник виконає це рішення у відповідності до вимог Закону та Особливостей. Як це і було зроблено по закупівлі UA-2023-08-04-003144-a.
По-третє, щодо закупівлі UA-2023-08-04-003144-a
Нагадаємо, що предметом розгляду скарги ПП "АТЛАНТ" було оскарження саме переможця ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", а не відхилення інших учасників або ПП "АТЛАНТ". Інші учасники торгів не оскаржували своє відхилення тим самим погодились з рішенням Замовника. Тому і рішення Замовника, за результатами виконання рішення органу оскарження приймались виключно у його рамках та у спосіб передбачений Законом та Особливостями, а саме надавалось повторне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА".
Адже, згідно з абзацом 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, КРІМ ВИПАДКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ВИКОНАННЯМ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ.
Беручи до уваги наведене, всі Ваші твердження вважаємо безпідставними та не обґрунтованими.
По-перше, нагадаємо, що у відповідності до чинного законодавства у сфері закупівель будь-які рішення Замовника можуть бути оскаржені до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України. Посилання на закупівлю 2021 року вважаємо взагалі недоречним. А вказані Вами в вимозі начебто дискримінаційні вимоги не містять взагалі конкретики та в чому саме йде звуження конкуренції потенційних учасників.
По-друге, також нагадаємо, якщо ви вважаєте, що умови тендерної документації Вас дискримінують звертається у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) до органу Оскарження у сфері закупівель-Антимонопольного комітету України.
А у разі якщо, Органом оскарження буде прийняте рішення в якому зобов’язано внести зміни до тендерної документації, Замовник виконає це рішення у відповідності до вимог Закону та Особливостей. Як це і було зроблено по закупівлі UA-2023-08-04-003144-a.
По-третє, щодо закупівлі UA-2023-08-04-003144-a
Нагадаємо, що предметом розгляду скарги ПП "АТЛАНТ" було оскарження саме переможця ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", а не відхилення інших учасників або ПП "АТЛАНТ". Інші учасники торгів не оскаржували своє відхилення тим самим погодились з рішенням Замовника. Тому і рішення Замовника, за результатами виконання рішення органу оскарження приймались виключно у його рамках та у спосіб передбачений Законом та Особливостями, а саме надавалось повторне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА".
Адже, згідно з абзацом 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, КРІМ ВИПАДКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ВИКОНАННЯМ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ.
Беручи до уваги наведене, всі Ваші твердження вважаємо безпідставними та не обґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2023-12-22-005725-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:45249322
Дата подання: 22 січня 2024 16:24
Вимога
Шановний Замовнику, відповідно до ПРОТОКОЛ № 5 від 22.01.2024 року оприлюдненого Вами на електронному майданчику Ви зазначаєте що «Відповідно до пп.2 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації).
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації)».
Однак ми з Вами не погоджуємося, адже ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» надали в складі пропозиції файл «9. Відомості про підприємство», де зазначена вся необхідна інформація, отже виконало вимогу тендерної пропозиції, відповідно відхилення за даним пунктом є безпідставним.
Наступним пунктом в протоколі відхилення вами зазначено «Відповідно до пп.6 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: чинна ліцензія на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав чинну ліцензію на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію; У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників», однак ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» в складі своєї пропозиції надали файл «7. Ліцензія», де міститься Декларація № 054836/23 про провадження господарської діяльності. Нагадуємо, що під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314 – https://bit.ly/3TUIqhq). Така декларація на цей час замінює ліцензію.
У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання (ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року № 314 (https://bit.ly/3TUIqhq)
Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій, суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ на office@diam.gov.ua відповідний запит. Тож ми не погоджуємося щодо нашого відхилення по цьому пункту!
Також в Протоколі про відхилення міститься наступна інформація «Відповідно до пп. 7 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації;
Надання у складі тендерної пропозиції інформації або документів, що містять пропозиції учасника щодо альтернативних умов договору, доповнень до умов договору, будуть вважатися незгодою з проєктом договору про закупівлю та невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації, що призводить до відхилення такої пропозиції учасника;
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації». У складі своєї пропозиції ми надали файл «13. Лист-згода з проектом договору», що відповідає вимозі тендерної документації, отже наша пропозиція не може бути відхилена.
В п. 6 Протоколу уповноваженої особи зазначено «Відповідно до пп.11 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства.
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства». ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» у складі своєї пропозиції надали Виписку ЄДР де міститься вся необхідна інформація, отже вважаємо, що повністю виконали вимогу тендерної документації.
Вами зазначено «Відповідно до пп.2 п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами.
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав довідку в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами», однак у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронник повинен викликати поліцію.
Вимагаємо передивитися нашу тендерну пропозицію і якісно її перевірити.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації)».
Однак ми з Вами не погоджуємося, адже ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» надали в складі пропозиції файл «9. Відомості про підприємство», де зазначена вся необхідна інформація, отже виконало вимогу тендерної пропозиції, відповідно відхилення за даним пунктом є безпідставним.
Наступним пунктом в протоколі відхилення вами зазначено «Відповідно до пп.6 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: чинна ліцензія на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав чинну ліцензію на право провадження охоронної діяльності або рішення органу ліцензування про видачу вказаної ліцензії або довідка учасника в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію; У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, інформація щодо наявності ліцензії надається щодо одного з учасників такого об’єднання учасників», однак ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» в складі своєї пропозиції надали файл «7. Ліцензія», де міститься Декларація № 054836/23 про провадження господарської діяльності. Нагадуємо, що під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314 – https://bit.ly/3TUIqhq). Така декларація на цей час замінює ліцензію.
У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання (ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року № 314 (https://bit.ly/3TUIqhq)
Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій, суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ на office@diam.gov.ua відповідний запит. Тож ми не погоджуємося щодо нашого відхилення по цьому пункту!
Також в Протоколі про відхилення міститься наступна інформація «Відповідно до пп. 7 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації;
Надання у складі тендерної пропозиції інформації або документів, що містять пропозиції учасника щодо альтернативних умов договору, доповнень до умов договору, будуть вважатися незгодою з проєктом договору про закупівлю та невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації, що призводить до відхилення такої пропозиції учасника;
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: лист-згода у формі, зазначеній в Додатку 7 до тендерної документації, про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком 4 до Тендерної документації». У складі своєї пропозиції ми надали файл «13. Лист-згода з проектом договору», що відповідає вимозі тендерної документації, отже наша пропозиція не може бути відхилена.
В п. 6 Протоколу уповноваженої особи зазначено «Відповідно до пп.11 п.3.1. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства.
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не виправив виявлені невідповідності та не надав: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 10-ти денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (учасник має право подати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворення на папері) відповідно до законодавства». ТОВ «ФО «САКУРА ГРУПП» у складі своєї пропозиції надали Виписку ЄДР де міститься вся необхідна інформація, отже вважаємо, що повністю виконали вимогу тендерної документації.
Вами зазначено «Відповідно до пп.2 п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації, вимагалось надати: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами.
ТОВ «Фізична Охорона «Сакура Групп» не надав довідку в довільній формі, що містить інформацію про можливість збільшення охоронців за вимогою Замовника у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони додатковими силами», однак у разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронник повинен викликати поліцію.
Вимагаємо передивитися нашу тендерну пропозицію і якісно її перевірити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 09:13
Шановний учасник! Перш за все здивовані взагалі у Вашій вимозі, метою якої є здійснити повторну перевірку документів, 90% яких взагалі відсутні згідно умов Документації, навіть після 24 годин на усунення невідповідностей.
По-друге, Ваша тендерна пропозиція була перевірена якісно і не потребує повторної перевірки.
По-третє, рекомендуємо детально вивчити умови Документації та перевірити власну завантажену тендерну пропозицію на відповідність.
По-четверте, якщо "По-третє" Ви зробили і дійсно вважаєте, що відхилення тендерної пропозиції було неправильним рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності чинного законодавства.
По-друге, Ваша тендерна пропозиція була перевірена якісно і не потребує повторної перевірки.
По-третє, рекомендуємо детально вивчити умови Документації та перевірити власну завантажену тендерну пропозицію на відповідність.
По-четверте, якщо "По-третє" Ви зробили і дійсно вважаєте, що відхилення тендерної пропозиції було неправильним рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-22-005725-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 26 грудня 2023 17:30
Дата подання: 26 грудня 2023 17:30
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2023 15:52
рішення від 28.12.2023 № 21036.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2023 15:52
інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2024 № 383.pdf
Дата публікації: 09 січня 2024 14:32
рішення від 08.01.2024 № 383.pdf
Дата публікації: 11 січня 2024 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.01.2024 № 383-р/пк-пз внесено зміни до Тендерної документації
Номер скарги: UA-2023-12-22-005725-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 20 лютого 2024 17:00
Дата подання: 20 лютого 2024 17:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2024 16:28
рішення від 22.02.2024 № 3342.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 3966.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 11:59
рішення від 04.03.2024 № 3966.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення від 15.02.2024 ПР УО №12 розгляд учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" та визнання учасника переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" |
7 543 920,00
UAH з ПДВ
|
7 543 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
10 873 771,20
UAH з ПДВ
|
10 873 771,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" |
11 359 740,00
UAH з ПДВ
|
11 359 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" #45249322 |
Рішення скасоване |
7 543 920,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2024 12:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 січня 2024 00:00
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Рішення скасоване |
10 873 771,20
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 14:59
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" #42020218 |
Рішення скасоване |
11 359 740,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 13:58
|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" #45249322 |
Відхилено |
7 543 920,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:36
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 березня 2024 00:00
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
10 873 771,20
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:09
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" #42020218 |
Відхилено |
11 359 740,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:17
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій