Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43946694 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39 |
Контактна особа: |
Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 516 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 11:12 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
22 грудня 2023 11:12 |
додаток_4.pdf | |
22 грудня 2023 11:12 |
додаток_3.pdf | |
22 грудня 2023 11:12 |
додаток_2.pdf | |
22 грудня 2023 11:12 |
додаток_1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000029 ● fc8ca06a42d940cd9cbc966e37f1275a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 24-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-22-005379-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 11:10:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-005379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема: «На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним протягом 2024 року), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним протягом 2024 року тощо)».
На підтвердження зазначеної учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.12.2023 № 165 техніки - автомобіль ГАЗ 33023, Екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований СБМ МДКЗ 12-00 надано договори позички від 16.02.2023 №№ 01, 02, 03, 06.
При цьому, відповідно до пункту 3 цих договорів – «позичка за цим Договором є строковою. Строк позички – 1 (один) календарний рік», відповідно до пункту 17 цих договорів – «Строк дії договору становить 1 (один) календарний рік», відповідно до пункту 19 вказаних договорів – «Всі зміни та доповнення до цього договору оформлюються додатковими угодами»
Враховуючи зазначене поясніть, яким чином учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації щодо права користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним протягом 2024 року) зазначеної техніки, якщо в складі пропозиції відсутні додаткові угоди щодо продовження договорів?
Крім того, екскаватор-навантажувач JCB 4CX, вказаний у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази як орендований, проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутній договір оренди.
3. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Поясніть, чому Уповноваженою особою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради не відхилено переможця КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС", як такого, що не надав у строки (спосіб), зазначені у пункті 2 додатку 2 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт 3 пункту 47 Особливостей) переможцем взагалі не надано?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 14:54:30
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.05.2024
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області) (№ оголошення - UA-2023-12-22-005379-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розрахована відповідно до обсягу та калькуляції подібних послуг, враховуючи досвід попередніх років. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1516030 «Організація благоустрою населених пунктів».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника протягом 2024 року та були сформовані на підставі розробленого кошторису.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gromada.org.ua/gromada/prystolychna/news/1703506422/
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовника зазначено подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, оприлюдненим в електронній системі закупівель, було подано 1 (одну) тендерну пропозицію від учасника КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» (далі — Учасник) з ціновою пропозицією 9 516 054,48 грн.
На підтвердження кваліфікаційного критерію Учасник надав довідку (№ 165 від 28.12.2023) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної, необхідних для надання послуг (назва документа в електронній системі «Додаток 1 пункти 1.1.матеріально-техн база.pdf»). В довідці зазначено перелік найменувань транспортних засобів, а саме: автомобіль ГАЗ 33023, екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований, самоскид СБМ МДКЗ 12-00, екскаватора-навантажувача JCB 4CX.
Підтверджуючими документами в якому відображено перелік вищезазначених транспортних засобів для використання Учасником надано договори позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року між Учасником та КП «КУП Пристоличної сільської ради «Олександрівкажитлобудсервіс» (назва документа в електронній системі «Підтвердження мат-техніч бази.pdf»), які діють до 16.02.2024 року згідно пункту 17 та 19 цих договорів позички.
Додатковими документами на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасником було надано в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, а саме:
- довідка № 190 від 28.12.2023 року про погодження з усіма умовами, що зазначені в додатку 3 до тендерної документації замовника (назва документа в електронній системі «Додаток 3.pdf»). В довідці зазначено п.7 в якому зазначено, що строк надання послуг: з моменту підписання договору та 31 грудня 2024 року та п.15 в якому зазначено кількість, обсяг надання послуг протягом 2024 року із зазначенням транспортних засобів, а саме: автомобіль ГАЗ 33023, екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований, самоскид СБМ МДКЗ 12-00.
- калькуляція вартості послуг на 2024 рік (лист № 189 від 28.12.2023 року) в якому зазначено найменування послуг із зазначенням вартості послуг де враховані вищезазначені транспорті засоби (назва документа в електронній системі «Калькуляція послуг.pdf»).
- лист-погодження з проєктом договору № 187 від 28.12.2023 року (назва документа в електронній системі «Лист погодження з проектом договору.pdf») в якому зазначено, що Учасник погоджується з проєктом договору, його умовами та готовий виконати всі послуги без попередньої оплати (авансу). В п.5.1. проєкту договору зазначено, що строк надання послуг до 31 грудня 2024 року (назва документа в електронній системі «Додаток 4.pdf»).
Що стосується екскаватора-навантажувача JCB 4CX, Учасник надав в складі тендерної пропозиції видаткову накладу № 13 від 07.04.2023 року (назва документа в електронній системі «Підтвердження мат-техніч бази2.pdf»), що підтверджує право власності даного транспорту.
3. Учасником КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» фізично було надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у зв’язку з тим, що з невідомих технічних причин, даний документ не завантажився через систему закупівель в зазначений термін, про що учасник надав лист-пояснення від 09.01.2024 № 11 (додається).
4. Додатково інформуємо, що між КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» та Управлінням капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради протягом 2021-2023 років були подібні аналогічні договори про надання послуг з прибирання на території Пристоличної громади Бориспільського району Київської області. Надані послуги Учасником виконувалися згідно з технічними завданнями та умовами договорів з належною якістю, та в установлений термін. Зауважень під час виконання договорів не виникало.
Додатки додаються та які були завантажені в електронній системі закупівель:
1. Лист № 165 від 28.12.2023 «Додаток 1 пункти 1.1.матеріально-техн база.pdf»
2. Договори позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року «Підтвердження мат-техніч бази.pdf»
3. Лист № 190 від 28.12.2023 «Додаток 3.pdf»
4. Лист № 189 від 28.12.2023 «Калькуляція послуг.pdf»
5. Лист № 187 від 28.12.2023 «Лист погодження з проектом договору.pdf»
6. Лист № 188 від 28.12.2023 «Додаток 4.pdf»
7. Видаткова накладна № 13 від 07.04.2023 «Підтвердження мат-техніч бази2.pdf»
8. Лист № 164 від 28.12.2023 «Додаток2 п 47.pdf»
9. Лист № 182 від 28.12.2023 «Додаток2 п47.pdf»
10. Витяг-1930558-ЛАВРИНЕНКО-2024-01-01.pdf
11. Лист № 06 від 09.01.2024 «Відсутність підстав для відмови.pdf»
12. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення «Довідка.pdf»
13. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення «Довідка1.pdf»
Додатки додаються, які завантажені додатково згідно запиту Держаудитслужби України в електронній системі закупівель:
1. Додаткові угоди до договорів позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року
2. Лист-пояснення від КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс»
- Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.05.2024
- Довідка
- Додаток 1 пункти 1.1.матеріально-техн база
- Додаток 3
- Додаток 4
- Калькуляція послуг
- Лист погодження з проектом договору
- Підтвердження мат-техніч бази
- Підтвердження мат-техніч бази2
- Додаток2 п47
- Додаток2 п 47
- Довідка1
- Відсутність підстав для відмови
- Витяг-1930558-ЛАВРИНЕНКО-2024-01-01
- Додаткові угоди до договорів позички
- Лист-пояснення
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 13:19:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-005379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 15.01.2024 № 1417 щодо продовження строку надання послуг та строку дії договору до 31.12.2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 09:09:47
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 09.05.2024
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області) (№ оголошення - UA-2023-12-22-005379-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 15.01.2024 № 1417 щодо продовження строку надання послуг та строку дії договору до 31.12.2025 року.
15 січня 2024 року Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради, як замовник послуг за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями уклала договір про закупівлю послуг з виконавцем КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс». Строк надання послуг до 31.12.2024 року. Враховуючи те, що внаслідок недостатнього бюджетного фінансування послуг за договором про закупівлю послуг № 1417 від 15.01.2024 року, замовником та виконавцем було продовжено строк надання послуг до 31.12.2025 року у зв’язку з суттєвим зменшенням обсягів бюджетного фінансування, а саме: внесення змін до загального фонду кошторису та плану асигнувань замовника (лист № 7-БК від 22.01.2024 року додається). Додатково, замовником та виконавцем було укладено додаткову угоду № 1 від 01.05.2024 року в якій внесено зміни в пунктах 3.1., 5.1., 10.1. згідно підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-005379-а повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень та додатково, буде здійснено додатковою угодою розірвання договору (припинення зобов’язань) з КП «Пристоличний Сервіс» від 15.01.2024 року № 1417.
2024-05-21 12:44:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на суму 6 169 306,32 гривень
2024-05-28 13:19:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" |
9 516 054,48
UAH з ПДВ
|
9 516 054,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" #42072224 |
Переможець |
9 516 054,48
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 15:36
|
Додаткова угода 3 | укладений |
27 травня 2024 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 14:08
|
1417 додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 11:21
|
1417 додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:14
|
договір | укладений |
17 січня 2024 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 1417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п. 3.1. договору та в додатках до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
3 346 748,16
UAH (в тому числі ПДВ 557 791,36 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-005379-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області договір розірвано (припинено). |