Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
9 516 700,00 UAH
UA-2023-12-22-005379-a 9c51cd2dbe5148cb864d0db9e0c79175
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кацан Марія Валентинівна

+380459535346 43946694@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43946694
Місцезнаходження: 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39
Контактна особа: Кацан Марія Валентинівна
+380459535346
43946694@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2023 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 9 516 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, села Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 грудня 2023 11:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 грудня 2023 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2023 11:12
Тендерна_документацiя.pdf
22 грудня 2023 11:12
додаток_4.pdf
22 грудня 2023 11:12
додаток_3.pdf
22 грудня 2023 11:12
додаток_2.pdf
22 грудня 2023 11:12
додаток_1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000029 ● fc8ca06a42d940cd9cbc966e37f1275a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

30.04.2024 № 24-з

Ужгород


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-22-005379-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-01 11:10:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-005379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема: «На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним протягом 2024 року), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним протягом 2024 року тощо)».
На підтвердження зазначеної учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.12.2023 № 165 техніки - автомобіль ГАЗ 33023, Екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований СБМ МДКЗ 12-00 надано договори позички від 16.02.2023 №№ 01, 02, 03, 06.
При цьому, відповідно до пункту 3 цих договорів – «позичка за цим Договором є строковою. Строк позички – 1 (один) календарний рік», відповідно до пункту 17 цих договорів – «Строк дії договору становить 1 (один) календарний рік», відповідно до пункту 19 вказаних договорів – «Всі зміни та доповнення до цього договору оформлюються додатковими угодами»
Враховуючи зазначене поясніть, яким чином учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації щодо права користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним протягом 2024 року) зазначеної техніки, якщо в складі пропозиції відсутні додаткові угоди щодо продовження договорів?
Крім того, екскаватор-навантажувач JCB 4CX, вказаний у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази як орендований, проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутній договір оренди.

3. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Поясніть, чому Уповноваженою особою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради не відхилено переможця КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС", як такого, що не надав у строки (спосіб), зазначені у пункті 2 додатку 2 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт 3 пункту 47 Особливостей) переможцем взагалі не надано?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-06 14:54:30

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.05.2024

На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області) (№ оголошення - UA-2023-12-22-005379-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розрахована відповідно до обсягу та калькуляції подібних послуг, враховуючи досвід попередніх років. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1516030 «Організація благоустрою населених пунктів».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника протягом 2024 року та були сформовані на підставі розробленого кошторису.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gromada.org.ua/gromada/prystolychna/news/1703506422/
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовника зазначено подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, оприлюдненим в електронній системі закупівель, було подано 1 (одну) тендерну пропозицію від учасника КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» (далі — Учасник) з ціновою пропозицією 9 516 054,48 грн.
На підтвердження кваліфікаційного критерію Учасник надав довідку (№ 165 від 28.12.2023) в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної, необхідних для надання послуг (назва документа в електронній системі «Додаток 1 пункти 1.1.матеріально-техн база.pdf»). В довідці зазначено перелік найменувань транспортних засобів, а саме: автомобіль ГАЗ 33023, екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований, самоскид СБМ МДКЗ 12-00, екскаватора-навантажувача JCB 4CX.
Підтверджуючими документами в якому відображено перелік вищезазначених транспортних засобів для використання Учасником надано договори позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року між Учасником та КП «КУП Пристоличної сільської ради «Олександрівкажитлобудсервіс» (назва документа в електронній системі «Підтвердження мат-техніч бази.pdf»), які діють до 16.02.2024 року згідно пункту 17 та 19 цих договорів позички.
Додатковими документами на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасником було надано в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, а саме:
- довідка № 190 від 28.12.2023 року про погодження з усіма умовами, що зазначені в додатку 3 до тендерної документації замовника (назва документа в електронній системі «Додаток 3.pdf»). В довідці зазначено п.7 в якому зазначено, що строк надання послуг: з моменту підписання договору та 31 грудня 2024 року та п.15 в якому зазначено кількість, обсяг надання послуг протягом 2024 року із зазначенням транспортних засобів, а саме: автомобіль ГАЗ 33023, екскаватор БОРЕКС-2203, трактор колісний YTO MF454, автомобіль вантажний-спеціалізований, самоскид СБМ МДКЗ 12-00.
- калькуляція вартості послуг на 2024 рік (лист № 189 від 28.12.2023 року) в якому зазначено найменування послуг із зазначенням вартості послуг де враховані вищезазначені транспорті засоби (назва документа в електронній системі «Калькуляція послуг.pdf»).
- лист-погодження з проєктом договору № 187 від 28.12.2023 року (назва документа в електронній системі «Лист погодження з проектом договору.pdf») в якому зазначено, що Учасник погоджується з проєктом договору, його умовами та готовий виконати всі послуги без попередньої оплати (авансу). В п.5.1. проєкту договору зазначено, що строк надання послуг до 31 грудня 2024 року (назва документа в електронній системі «Додаток 4.pdf»).
Що стосується екскаватора-навантажувача JCB 4CX, Учасник надав в складі тендерної пропозиції видаткову накладу № 13 від 07.04.2023 року (назва документа в електронній системі «Підтвердження мат-техніч бази2.pdf»), що підтверджує право власності даного транспорту.
3. Учасником КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» фізично було надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у зв’язку з тим, що з невідомих технічних причин, даний документ не завантажився через систему закупівель в зазначений термін, про що учасник надав лист-пояснення від 09.01.2024 № 11 (додається).
4. Додатково інформуємо, що між КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» та Управлінням капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради протягом 2021-2023 років були подібні аналогічні договори про надання послуг з прибирання на території Пристоличної громади Бориспільського району Київської області. Надані послуги Учасником виконувалися згідно з технічними завданнями та умовами договорів з належною якістю, та в установлений термін. Зауважень під час виконання договорів не виникало.

Додатки додаються та які були завантажені в електронній системі закупівель:
1. Лист № 165 від 28.12.2023 «Додаток 1 пункти 1.1.матеріально-техн база.pdf»
2. Договори позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року «Підтвердження мат-техніч бази.pdf»
3. Лист № 190 від 28.12.2023 «Додаток 3.pdf»
4. Лист № 189 від 28.12.2023 «Калькуляція послуг.pdf»
5. Лист № 187 від 28.12.2023 «Лист погодження з проектом договору.pdf»
6. Лист № 188 від 28.12.2023 «Додаток 4.pdf»
7. Видаткова накладна № 13 від 07.04.2023 «Підтвердження мат-техніч бази2.pdf»
8. Лист № 164 від 28.12.2023 «Додаток2 п 47.pdf»
9. Лист № 182 від 28.12.2023 «Додаток2 п47.pdf»
10. Витяг-1930558-ЛАВРИНЕНКО-2024-01-01.pdf
11. Лист № 06 від 09.01.2024 «Відсутність підстав для відмови.pdf»
12. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення «Довідка.pdf»
13. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення «Довідка1.pdf»

Додатки додаються, які завантажені додатково згідно запиту Держаудитслужби України в електронній системі закупівель:
1. Додаткові угоди до договорів позички № 01, 02, 03, 06 від 16.02.2023 року
2. Лист-пояснення від КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс»

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-09 13:19:12

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-005379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 15.01.2024 № 1417 щодо продовження строку надання послуг та строку дії договору до 31.12.2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-13 09:09:47

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 09.05.2024

На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Безуглівка, Дударків, Займище Бориспільського району Київської області) (№ оголошення - UA-2023-12-22-005379-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2024 № 1 до договору про закупівлю від 15.01.2024 № 1417 щодо продовження строку надання послуг та строку дії договору до 31.12.2025 року.
15 січня 2024 року Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради, як замовник послуг за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями уклала договір про закупівлю послуг з виконавцем КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс». Строк надання послуг до 31.12.2024 року. Враховуючи те, що внаслідок недостатнього бюджетного фінансування послуг за договором про закупівлю послуг № 1417 від 15.01.2024 року, замовником та виконавцем було продовжено строк надання послуг до 31.12.2025 року у зв’язку з суттєвим зменшенням обсягів бюджетного фінансування, а саме: внесення змін до загального фонду кошторису та плану асигнувань замовника (лист № 7-БК від 22.01.2024 року додається). Додатково, замовником та виконавцем було укладено додаткову угоду № 1 від 01.05.2024 року в якій внесено зміни в пунктах 3.1., 5.1., 10.1. згідно підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-005379-а повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень та додатково, буде здійснено додатковою угодою розірвання договору (припинення зобов’язань) з КП «Пристоличний Сервіс» від 15.01.2024 року № 1417.

2024-05-21 12:44:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на суму 6 169 306,32 гривень

2024-05-28 13:19:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" 9 516 054,48
UAH з ПДВ
9 516 054,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 січня 2024 11:30
Електронний підпис
04 січня 2024 10:52
Електронний підпис
28 грудня 2023 12:03
Електронний підпис
28 грудня 2023 12:02
Калькуляція послуг.pdf
28 грудня 2023 12:02
Ціна з податками.pdf
28 грудня 2023 12:02
Довідка1.pdf
28 грудня 2023 12:02
Довідка.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток2 п 47.pdf
28 грудня 2023 12:02
Протоколи ТО.pdf
28 грудня 2023 12:02
Про наявність печатки.pdf
28 грудня 2023 12:02
Розпорядження на УО.pdf
28 грудня 2023 12:02
Заниження вартості.pdf
28 грудня 2023 12:02
Умови тд.pdf
28 грудня 2023 12:02
Статут.pdf
28 грудня 2023 12:02
Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2023 12:02
Виконання зобовязань.pdf
28 грудня 2023 12:02
Уповноважена особа.pdf
28 грудня 2023 12:02
Субпідрядник.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток 4.pdf
28 грудня 2023 12:02
Санкції.pdf
28 грудня 2023 12:02
Окупована територія.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток 3 пункт7.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток 3 пункт8.pdf
28 грудня 2023 12:02
Відомість учасника.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток2 п47.pdf
28 грудня 2023 12:02
Трудові.pdf
28 грудня 2023 12:02
Витяг 2023.pdf
28 грудня 2023 12:02
ТО.pdf
28 грудня 2023 12:02
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС"
#42072224
Переможець 9 516 054,48
UAH з ПДВ
05 січня 2024 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 08:58

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не надав інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) (згідно з розділом V тендерної документації). Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями.

Документи

05 січня 2024 12:05
Довідка НАЗК
05 січня 2024 12:05
Електронний підпис
05 січня 2024 12:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2024 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС"
#42072224
9 516 054,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2024 12:05
Довідка НАЗК
05 січня 2024 12:05
Електронний підпис
05 січня 2024 12:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2024 15:36
Додаткова угода 3 укладений
27 травня 2024 15:35
Електронний підпис укладений
24 травня 2024 14:08
1417 додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 травня 2024 14:06
Електронний підпис укладений
02 травня 2024 11:21
1417 додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 травня 2024 11:19
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 12:14
договір укладений
17 січня 2024 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 3.1. договору та в додатках до договору
Номер договору про закупівлю: 1417
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 3 346 748,16
UAH (в тому числі ПДВ 557 791,36 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-005379-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області договір розірвано (припинено).