Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Цуренко Оксана Олексіївна 380442383424 O.Tsurenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
22 грудня 2023 09:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 09:18 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000075 ● c9d35309fb7342d197341bd8c9d8819e
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-12-22-001436-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 08:43:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
капітального ремонту (відновлювальний) перегінного тунелю Оболонсько-
Теремківської лінії метрополітену м. Києва (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-001436-a) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9
пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності
підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про
закупівлю без застосування відкритих торгів, як це передбачено підпунктом 4
пунктом 13 Особливостей, а саме, документальне підтвердження, що Замовник
не мав змоги дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням
відкритих торгів. А також надати протокол ТЕБ і НС та технічний звіт
(попередній) ЗНТ 325.08122023-001 від 08.12.2023.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих
потенційних виконавців виконання робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано
саме ТОВ « ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» (код ЄДРПОУ 40148165), з
яким укладений договір від 12.12.2023 № 504-П-23 без використання
електронної системи закупівель (надати цінові пропозиції потенційних
постачальників вказаних робіт).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 14:16:21
Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 30.01.2024
Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи).pdf"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
21 158 771,36
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 16:19
|
ДУ№1 від 29.04.2024 до Договору №504-П-23 від 12.12.2023.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 16:19
|
504-П-23 від 12.12.2023 - ТОВ ГК АВТОСТРАДА.pdf | укладений |
22 грудня 2023 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 та відповідно п. 12.1 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ, ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 504-П-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 грудня 2023 — 30 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 12.1 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ, ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору від 12.12.2023 №504-П-23, Сторони дійшли згоди розірвати Договір за згодою Сторін. |